8. leht 32-st

Postitatud: 01.10.2007 0:48
Postitas SKY
Siduri kohapealt niipalju,et rootslased kasutavad turbo saabi stock sidurit m10 bmw motol ja hoiab kinni oi kui palju joudu

Postitatud: 01.10.2007 0:55
Postitas Mihkel
Istub M10-nele 1:1-ele?

Peab Mattiasele väikse PS-i vist panema :-D

Postitatud: 01.10.2007 1:01
Postitas SKY
Tapselt nii PS laheb siis oiges suunas

Postitatud: 01.10.2007 9:36
Postitas Mr.Drift
vägagi kena sai lõpptulemus.

Postitatud: 01.10.2007 11:42
Postitas pikksilm
Mr.Drift kirjutas:vägagi kena sai lõpptulemus.
Isiklikult arvan, et asi ei ole veel valmis :)

Postitatud: 01.10.2007 12:38
Postitas Mihkel
Mõned pildid kapotialusest ka:
Pilt Pilt Pilt

Paegu pilti vaadates meenus, et oilcatchi peaks ka ära paigaldama :-D

Postitatud: 01.10.2007 14:08
Postitas Moss
Ilus masin, pole miskit halba öelda.

Muidu paar küssi ka: kas see õhulõdvik venib tõesti niipalju (turbo ja filtri vahel olev) - suurema rõhu ja pikkuse juures muutub õhupalliks? Teine küss puudutab asja ametlikku poolt - kas teed vastava külaskäigu ARKi kah? TÜV ilmselt ju kohe läinud kui politsei tänaval ka "jüritama" peaks hakkama.

Postitatud: 01.10.2007 14:17
Postitas bacteria
Väga super masin .. välimus veel parem ;) .. ainuke vist mis mind häirima jäi on tagu tuled .. üle jäänud kõik tip top ja väga hästi välja tulnud 8) .. Edu Mihkel

Postitatud: 01.10.2007 14:47
Postitas kasparius
Mihkel, Oled juba dünaamikat ka mõõtnud?

Postitatud: 01.10.2007 14:53
Postitas mart154
Moss kirjutas:kas see õhulõdvik venib tõesti niipalju (turbo ja filtri vahel olev)
see ongi poest täpselt selline ostetud :)
ei veni ta midagi...

Postitatud: 01.10.2007 18:01
Postitas Mihkel
Hmm, härrad, turbo ja filtri vahel ei ole ülerõhku, pigem midagi hõrenduse sarnast.

Ma ei saa aru, miks kõigile need tagatuled ette jäävad :-D
Ma ei ole enda arust nagu ühegi auto kallal porno-tuuningut teinud ja
antud tuled on kõige kenamad mida nn. tuning tuledest E30-nele pakutakse.
Pean vist mõneks ajaks lexusstyle tuled taha panema, et inimesed saaksid aru mis on RÕVE.
Aga noh maitse küsimus muidugi.
Päris elus lähevad super hästi auto värvitooniga kokku ja mulle meeldivad.
See ongi kõige olulisem.

Postitatud: 01.10.2007 18:07
Postitas Mihkel
Mis TÜV-i puutub, siis oleks see vaid nii lihtne.
Eesti ARK poolt on põhimõtteliselt igasugune ümberehitus mis tuuningu alla klassifitseerub keelatud.
Ärge uskuge neid ilusaid jutte, mida nad kodulehel räägivad.
Tegelikult saadab see ümberehitusosakond iga muu asja peale kui sama marki autolt mootorivahetus inimese kuupeale.

Ei tea mina kuidas Leivategija oma masinad arvele on saanud aga keppi on olnud ilmselt rohkem kui nende autode ehitamisega.

Kõik mis Saksas on TÜV-iga lubatud ja ka passis kirjas on Eestis KEELATUD.
Tuttav üritas oma Saksa-st toodud seal TÄNAVALEGAALSET JA PABERITEGA E30 Eestis arvele saada ja hea, et Tallinna ARK-i vennad infarkti ei saanud.
Saadeti ta tuldud teed tagasi, et ta on potensiaalne mõrvar.
Autol oli tuvapuur, 3.8L mootor, korvistmed jne.

Postitatud: 01.10.2007 18:16
Postitas Raceboy
Läheb veidi OT-ks aga, selline asi pidigi Euroopa regulatsioonidega vastuolus olema. Oleks nüüd vaja mõnda aktiivset (ja rahakat) meest, kes asjaga lõpuni viitsib minna ja pretsedendi luua 8)

Postitatud: 01.10.2007 18:18
Postitas Toomas
M-tech, sa paneks vist muruniidukile ka turbo peale kui saaks :-D

Postitatud: 01.10.2007 19:17
Postitas KillFrenzy
Nägin ka kooli ees ära täna, päris head häält tegi :)