8. leht 8-st
Postitatud: 16.07.2007 13:44
Postitas Audiophile
Nonii, päris neljasadat veel käes ei ole aga mingi numbri sai vist kirja turboclubi dynopäeval? Oleks huvitav graafikut näha! Kui keegi viitsib võiks üles visata! Omalt poolt lisaksin siis et Fredi auto sai vahepeal uue turbo külge ja neljapäeval tehti kiire seade ka kuna lisaks oli vaja veel mõned saanid tööle saada (eks asjaosalise ise teavad). Eesti on nüüd peale eelmist neljapäeva ca 900 hobujõu võrra rikkam :D.
Postitatud: 16.07.2007 14:53
Postitas Kuuno
ma annan fretsile dyno lehe õhtul kuna mälupulk jäi koju
ette ütlen ära et peale 5k rpm kukub graafik tugevasti! Eks frets saab nüüd mõelda, mis ta tegema hakkab...

Postitatud: 16.07.2007 19:22
Postitas frets
Dyno tulemused siis on järgmised: nii umbes 360hj ja 530nm mootorist.
Kui saan graafiku kuhugi üles panen ka siia.
Postitatud: 16.07.2007 19:24
Postitas Siim

530nm on päris ilus number.
Mis turbot kasutad?
Postitatud: 16.07.2007 19:26
Postitas frets
Siim kirjutas:
530nm on päris ilus number.
Mis turbot kasutad?
Innovate. Loodan , et kirjutati nii
Postitatud: 16.07.2007 22:57
Postitas Marko
millal GT30R peale rändab? kui turbo ei suuda lõppu hoida siis ju jama, magusat osa pole

Postitatud: 16.07.2007 23:08
Postitas Audiophile
Marko,
Asi ei ole absoluutselt selles! See turbo on 450+hj capable ja seda et mootor kompressori eest õhu ära ahmiks ei ole päris kindlasti. Kuumaosa on sellel midagi 0.8 AR-i taolist. See et graafik näitab lõpus langust võib olla ka tingitud läbilibisevatest ratastest. See võib olla ka nõrgast WG vedrust mis suurel pöördel avaneb eks tuleb sellega tegeleda!
millal GT30R peale rändab? kui turbo ei suuda lõppu hoida siis ju jama, magusat osa pole
Postitatud: 17.07.2007 14:11
Postitas frets
Postitatud: 17.07.2007 15:16
Postitas Silwer
Umbes samad numbrid sai Patrick oma BMW 325i mootorist mille hingamist parandas GT28RS @ 0,8bar.
Postitatud: 17.07.2007 15:24
Postitas Kuuno
Silwer kirjutas:Umbes samad numbrid sai Patrick oma BMW 325i mootorist mille hingamist parandas GT28RS @ 0,8bar.
eks siin mängib rolli suuresti 1,8 moto ja 2,5 moto, aga huvitav oleks patricku dyno charti näha