Mazda 323 GT-R 1993 frets

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Nonii, päris neljasadat veel käes ei ole aga mingi numbri sai vist kirja turboclubi dynopäeval? Oleks huvitav graafikut näha! Kui keegi viitsib võiks üles visata! Omalt poolt lisaksin siis et Fredi auto sai vahepeal uue turbo külge ja neljapäeval tehti kiire seade ka kuna lisaks oli vaja veel mõned saanid tööle saada (eks asjaosalise ise teavad). Eesti on nüüd peale eelmist neljapäeva ca 900 hobujõu võrra rikkam :D.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma annan fretsile dyno lehe õhtul kuna mälupulk jäi koju
ette ütlen ära et peale 5k rpm kukub graafik tugevasti! Eks frets saab nüüd mõelda, mis ta tegema hakkab... :)
Kasutaja avatar
frets
Postitusi: 175
Liitunud: 29.11.2004 10:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas frets »

Dyno tulemused siis on järgmised: nii umbes 360hj ja 530nm mootorist.
Kui saan graafiku kuhugi üles panen ka siia.
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

:)
530nm on päris ilus number.
Mis turbot kasutad?
302hp/464nm
Kasutaja avatar
frets
Postitusi: 175
Liitunud: 29.11.2004 10:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas frets »

Siim kirjutas::)
530nm on päris ilus number.
Mis turbot kasutad?
Innovate. Loodan , et kirjutati nii
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

millal GT30R peale rändab? kui turbo ei suuda lõppu hoida siis ju jama, magusat osa pole :roll:
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Marko,

Asi ei ole absoluutselt selles! See turbo on 450+hj capable ja seda et mootor kompressori eest õhu ära ahmiks ei ole päris kindlasti. Kuumaosa on sellel midagi 0.8 AR-i taolist. See et graafik näitab lõpus langust võib olla ka tingitud läbilibisevatest ratastest. See võib olla ka nõrgast WG vedrust mis suurel pöördel avaneb eks tuleb sellega tegeleda!
millal GT30R peale rändab? kui turbo ei suuda lõppu hoida siis ju jama, magusat osa pole
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
frets
Postitusi: 175
Liitunud: 29.11.2004 10:11
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas frets »

Pilt
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Umbes samad numbrid sai Patrick oma BMW 325i mootorist mille hingamist parandas GT28RS @ 0,8bar.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Silwer kirjutas:Umbes samad numbrid sai Patrick oma BMW 325i mootorist mille hingamist parandas GT28RS @ 0,8bar.
eks siin mängib rolli suuresti 1,8 moto ja 2,5 moto, aga huvitav oleks patricku dyno charti näha
Vasta