Mazda 323 GT-R 1993 frets
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nonii, päris neljasadat veel käes ei ole aga mingi numbri sai vist kirja turboclubi dynopäeval? Oleks huvitav graafikut näha! Kui keegi viitsib võiks üles visata! Omalt poolt lisaksin siis et Fredi auto sai vahepeal uue turbo külge ja neljapäeval tehti kiire seade ka kuna lisaks oli vaja veel mõned saanid tööle saada (eks asjaosalise ise teavad). Eesti on nüüd peale eelmist neljapäeva ca 900 hobujõu võrra rikkam :D.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
millal GT30R peale rändab? kui turbo ei suuda lõppu hoida siis ju jama, magusat osa pole 

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Marko,
Asi ei ole absoluutselt selles! See turbo on 450+hj capable ja seda et mootor kompressori eest õhu ära ahmiks ei ole päris kindlasti. Kuumaosa on sellel midagi 0.8 AR-i taolist. See et graafik näitab lõpus langust võib olla ka tingitud läbilibisevatest ratastest. See võib olla ka nõrgast WG vedrust mis suurel pöördel avaneb eks tuleb sellega tegeleda!
Asi ei ole absoluutselt selles! See turbo on 450+hj capable ja seda et mootor kompressori eest õhu ära ahmiks ei ole päris kindlasti. Kuumaosa on sellel midagi 0.8 AR-i taolist. See et graafik näitab lõpus langust võib olla ka tingitud läbilibisevatest ratastest. See võib olla ka nõrgast WG vedrust mis suurel pöördel avaneb eks tuleb sellega tegeleda!
millal GT30R peale rändab? kui turbo ei suuda lõppu hoida siis ju jama, magusat osa pole
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes