hents99 kirjutas:Ühemassilisel hoorattal on reeglina leevendustega ketas, kahemassilisel leevendusteta, sest hooratta sees on leevendusvedrud ja süsteem.
Viimased on siis veidi raskemad ja vähem töökindlad. (BMW, Mersu kasutavad, teised ka kindlasti)
Audi näiteks kasutab varianti: Hooratas kahemassiline, leevenditega seega, ketas leevenditega, korv samuti leevenditega
Seda konkreetselt mudelil: Audi RS4/B5 2.7 V6 biturbo 2000 - 2001a.
Pehme, mugav, kuid ei kesta "valule" vastu. Tegin hooratta täisjäiga, ühemassilise, ketas sai 6-laba ja leevendiga ning korv samuti n-ö jäik.
Vana, st originaal kahemassiline hooratas:

sees olnud, libisev ketas, originaal, Luki saast:

Leevenditega korv, originaal, Luki saast:

Janimetis treitud hooratas, stal3-st:

6-laba siduriketas, leevenditega:

N-ö jäik korv:

kogu kupatus:

Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .