8. leht 18-st
nissan 300ZX TT
Postitatud: 22.05.2007 12:19
Postitas devilman
minu teadmiset mööda ei kuule isegi mitte nende klappide kõrg tetonatsiooni.
kui ma eksin siis parandage mind palun.

Postitatud: 22.05.2007 12:33
Postitas Kuuno
korralike klappidega peaks kõik kuulda olema!

Postitatud: 22.05.2007 13:34
Postitas Raceboy
Klappidega võib tõesti miskit kuulmata jääda, kuid stetoskoobiga kuuleb kõike, mis mootoris toimub.
Postitatud: 22.05.2007 15:43
Postitas RICE BURNER
Kas teie peale profesionaali seadistamist sõidate klapid peas linnas ringi? Ikka usute, et kõik ok.
Mingit detonatsiooni ei ole 4 käigu lõpus aga näe tuli 5 lõpus, kus on pea võimatu midagi kuulda, veelvähem jõuad sa sellele reageerida. Mina olen proovinud 270+ kiirusel mootorit seadistada ja ütlen ,et ei tule sellest välja midagi. Alla 200 on aga pidamisega probleeme ja jälle ei saa seda turvaliselt teha. 200hp vs 500-700hp on suur vahe. Kui keegi ei ole proovinud, siis tasuks silmaringi laiendamise mõttes proovida.
Postitatud: 22.05.2007 17:55
Postitas tommy99
kui aus olla peaks 500-600 hp olema suht safe selle auto jaoks, vähemalt neti avarustest olen nii aru saanud, et raske on ehitada 800hp mootorit, mis suudaks seal +35C juures ka ilma probleemideta töödata. Loodan, et korda saamisel võistlusel midagi sellist uuesti ei juhtu.
Postitatud: 22.05.2007 19:01
Postitas henri
Suht uskumatu lugu tegelt.
Segu on vägagi rikas, mis aitab tublisti põlemiskambri temperatuuri vähendada. Ja süüde ka tagasihoidlik.
Aga mis kütust tol hetkel kasutasite? Kas õhuvool erinevate silindrite vahel on samasuur? Kuidas oli lahendatud Fuel rail.
Kõige rohkem paneb imestama et teistel silindritel pole häda mitte kui midagi.
Mingi jahutuse viga on kõige tõenaosem.
Ning mida kavatsete ette võtta et tulevikus sellist jama enam ei tuleks?
Nissan 300ZX TWIN TURBO
Postitatud: 26.05.2007 10:13
Postitas devilman
peagi peaks jälle need kaks riisiraketti jälle teedel olla.
Tänud selle eest KASUTAJALE: PARM JA USAST on meile abiks JOHHNY TURBO kes teeb omalt poolt kõik et need kask masinat jälle oleks eesti teedel kummi põlatamas.
Kus juures ta paneb ka kaasa oma tehtud chipi mis on nende turbodele mõeldud. Ja tema juttu ja soovituste järgi peaks saama 500hp kätte.

Postitatud: 26.05.2007 11:10
Postitas Kuuno
kas kõik muu riistvara on samuti chipile vastav? turbost ainult ei piisa et segu ja süüde paika langeks!
loodame varsti tänaval näha!
Nissan 300ZX TWIN TURBO
Postitatud: 26.05.2007 11:41
Postitas devilman
see mees seal ehitab selliseid masinad seal aastas 30 kuskil ja ta teab kõik sellest masinast mida tal vaja teada on.
Postitatud: 26.05.2007 13:21
Postitas Raceboy
Seda ma rääkisin juba ennist, et isegi konfiguratsioonilt TÄPSELT ühesugused mootorid erinevad veidi häälestamisel. Hea paralleel on samasuguste protsessoritega: ühtesid annab kõvasti klokkida, teised aga originaalkiirusest rohkem ei lähegi.
Tehases kokkulaotud mootoreile pannaksegi seepärast konservatiivsed seaded, et erinevused ei põhjustaks hädasid.
Postitatud: 26.05.2007 13:29
Postitas Marko
see ei käi ikka päris nii
teed 2 sama masinat samadest juppidest kuid seade mingil hetkel erinev! igal juhul tuleks eraldi masinapõhine seadistus teha, sa nagu püüad tõestada, et sommide tehtud chip oli "JAMA" ??? mina sinu asemel parem teeniksin raha ja ostaksin progetava aju, viljar ilmselt vaatab sinna suunda kuid järgmisel aastal kuna tahab kvaliteet toodet saada.
Nissan 300ZX TWIN TURBO
Postitatud: 26.05.2007 13:59
Postitas devilman
ma saan vaid nii palju rääkida et ma saatsin ka sommi tehtus chipi sinna ja nad teevad selle ümber nats, ehk siis parandavad lõppu nats. Ja mina olen suht kindel selles et seal tuleb nats kvaliteestem toode kui soomest. sest need mehed (see firma) ehitab ainult nissan 300zx ja 350Z ja põevast päeva.
Loomulikult on iga kvaliteet aju parem ma ei väidagi seda et see hea ei ole. kui minul on selle masinaga nats teised plaanid. See aasta üritan harjuda selle 470 hp ja siis kui tunnetus käes siis on hea järgmine aasta rohkem ehitada.
PS!!!
peagi saab vastuse kas viga oli chipis või mitte.
Postitatud: 27.05.2007 22:20
Postitas Karol
Tühi loba ei maksa midagi

Ütelsin kohe vea põhjuse (arvasin)
Postitatud: 28.05.2007 16:23
Postitas Robo
Mis sa arvasid

Postitatud: 28.05.2007 18:15
Postitas Raceboy
Põlenud väljalaskeklapid viitavad suhteliselt üheselt toimunu põhjustele.