8. leht 8-st

Postitatud: 26.05.2007 10:06
Postitas tt
Just nii - kapslid tulid velgedega kaasa, aga neid ma külge ei pannud sest Porsche originaalkapslid olid mul juba olemas.
Originaalkapsel erineb velgedega kaasasolnutest kahes asjas:
originaalil on Porsche logu profiilne - replicadel sile
originaalil on sisse puuritud väike auk kapsli eemaldamiseks - replicatel ei

Postitatud: 26.05.2007 13:34
Postitas tt
Laenasin S2 eelmise peremehe käest (1000 tänu talle) selle auto vana originaal turbo, et vahepeal sõita-testida saaks - tõsi küll "Safe" reziimis, max 1,4 bar-i ülerõhku.

Postitatud: 27.05.2007 17:08
Postitas Taavi
Otsid uue RS2 turbo 13k eest ja see oli juba defektiga? Või ma sain valesti aru? Tavaliselt audimeeste seas küll vihatud kuullaagritega Garretti GT seeria turbo :), aga mina soovitaksin näiteks seda: GT2871R K24_K26 .82 housing. Peaks sama jõu välja puhuma mis RS2 turbo. http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=GRT

Postitatud: 27.05.2007 17:20
Postitas mulk
R5 turbo ja garreti laagerföön kuni 54mm imuavaga kooslus spoolib liig hästi, tekitades surge üle 1.4 bari kasutades, kõrgematel pööretel võib aga tarbida kõikke, mida see föön pakub.
Raskema võlliga seeriate puhul pole surge enam probleem.

Postitatud: 27.05.2007 17:55
Postitas tt
Turbo sai ostetud 8,5K eest ja Kuulile sai makstud 4,5K.
Igasuguseid lahendusi on uue turbo näeol olemas, aga kõige tähtsam on see, et tuliuus RS2 vl. kolle jääks kasutusse - ei näe mõtet selle poole hinnaga mahamüümisel.

Postitatud: 28.05.2007 9:30
Postitas Reimo
Sõnad "Eesti" ja "turbo remont" ei sobi hetkel veel minu arust kokku.

Postitatud: 28.05.2007 10:04
Postitas tt
Reimo kirjutas:Sõnad "Eesti" ja "turbo remont" ei sobi hetkel veel minu arust kokku.
Kahjuks tundub jah nii :(
Kardan, et ega ka välismaised turboremontijad väga meelitatud ei ole teise mehe p..sa remontimisest.

Postitatud: 02.06.2007 23:54
Postitas tt
http://www.pildid.com/show/album=14802&photo=282802
Keegi jõudis täna juba spyshoti ära teha, aga õnneks foto kvaliteet kriitikat ei kannata :D
Liiklen siis hetkel originaal K24 turboga, sama setupiga, millega RS2 vile suutis puhuda 1,5 bar -i, suudab originaal turbo puhuda 1,3 bar-i.
Kütusesegu 1,3 bar-i juures jääb 9,8 - 10,1 kanti - uputab ja mitte vähe.
Õhtul keerasin wastegate kaane maha ja istutasin sellesse väga karmi väljanägemisega vedru - tulemuseks aga minu 2,0 bar- ine kell jooksis põhja kinni ning segu pendeldas 10,6 ja 11,0 vahel.
Seda rõhku aga on väetikesele vanamehele ilmselgelt liiga palju - eks üritan mingi vedrukombinatsiooni välja mõelda (mul neid 5 tk.).
Bypassi sai ka kuni 1,6 bar-i vedru sisse topitud.
Auto välimuse juures on veel teha iluvõre, poleerimine ja vahatamine, esiklaasi vahetus ning meeletu kleepimine.

Postitatud: 03.06.2007 15:37
Postitas tt

Postitatud: 04.12.2008 19:07
Postitas Tartlan
väga räigelt ilus näeb ta sul välja ja need veljed on ju minuarust vähemalt parimad mis sinna ültse alla sobivad :shock: :shock: :shock:

Postitatud: 04.12.2008 21:24
Postitas marauder
auto päris pikka aega tagasi müüdud ju?

Postitatud: 04.12.2008 23:48
Postitas altz
Jep see auto teenib juba ammu minuteada uut omanikku...

Postitatud: 05.12.2008 9:54
Postitas mart154
Auto on jah, juba vist ligi aasta müüdud...

Uus omanik teenib autot ka hästi :)

Siia teema lõpetuseks võiks vist panna dünograafiku selle auto kohta ja siis teema vaikselt sulgeda :)


Pilt