
Hyundai Tiburon 2.0T (1gen) 'Kuuno
D1SPEC kirjutas:palju see turbo paigaldus maksas?ja palju kw'd kätte said.



palju, väga palju eekis. kuunol ju kõik kirjas mis jupid jne sisse läksid. kui tegelikult huvitab siis kirjuta asjad välja ja pane hinnad taha ning saadki summa... 200K läheb ilmselt ära, ma ei ole ka kuunoga seda teemat arutanud kuid paraku sellised projektid sinna kanti jäävad. kui auto komplektne siis isegi üle 200K julgen pakkuda + siis veel masina hind

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
mõtlesin seda aga endale meeldivad rohkem "topsi sees" kelladCPX kirjutas:Isiklikult oleksin lisakellad pannud keskmiste õhusuunajate asemele. Sellega oleks puhumisefektiivsus esiklaasile paranenud ja ka kenam minu arust

maksis liigapalju ja hetkel on kuskil 102kw ikka :DD1SPEC kirjutas: palju see turbo paigaldus maksas? ja palju kw'd kätte said.
to erik: kannatame ära selle :D
rinkaa..jee :P
täna mässasin peris pikalt garaazis jälle ja oli ka edusamme
mihkel oli samuti seal ja lappasime starterit 100 korda kokku lahku...
pms lõpuks tuli välja et viga oli 1 starteril pendiksis vms ja teisel kehvad kontaktid ikka..sai ära puhastatud ja praegu toimib...
auto käivitus norm starteriga kah kohe paremini :P
vemsiga kah kõik hea hetkel...läheb ilusti käima aga seadistada ei saa veel kuna omme saab alles wb lamda kylge...hetkel ainult egt.
lõpuks positiivsed muudatused :D
täna mässasin peris pikalt garaazis jälle ja oli ka edusamme

mihkel oli samuti seal ja lappasime starterit 100 korda kokku lahku...
pms lõpuks tuli välja et viga oli 1 starteril pendiksis vms ja teisel kehvad kontaktid ikka..sai ära puhastatud ja praegu toimib...
auto käivitus norm starteriga kah kohe paremini :P
vemsiga kah kõik hea hetkel...läheb ilusti käima aga seadistada ei saa veel kuna omme saab alles wb lamda kylge...hetkel ainult egt.
lõpuks positiivsed muudatused :D
Homme pane tühikäigumootor ka külge.
Siis saad juba vaikselt sõita ka siis.
Seadistamise kuldreegel on see, et kõigepealt peab autol olema korralik tühikäik.
Ega muidu Sommid ka tühikäigust ei alustanud.
Siis saad juba vaikselt sõita ka siis.
Seadistamise kuldreegel on see, et kõigepealt peab autol olema korralik tühikäik.
Ega muidu Sommid ka tühikäigust ei alustanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tühikäik peab väga hea olema, kuid tühikäigumootor pole enamiku autode puhul kohe algul nii tähtis, et sõitmata jääks. See, kui külma-sooja tühikäigu vahe on paarsada pööret, ei takista miskit.
Kui kohe küljes on, vahva, aga kui pole, siis on aega hiljem seda küll sättida, kui esmane seadistus tehtud on.
Enivei, congrats, et lõpuks VEMS-i külge panid!
Kui kohe küljes on, vahva, aga kui pole, siis on aega hiljem seda küll sättida, kui esmane seadistus tehtud on.
Enivei, congrats, et lõpuks VEMS-i külge panid!

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
vaatan tglt jah mis selle motooriga saab...eile oli rikas sega ja pööre seisis ilma probleemita 1100-1200 juures...
kuigi juhtmed on juba veetud sinna niiet ei tohiks probleemi olla se ka ära yhendada...
kõigepealt hakkan vanu juhtmeid mnema viskama ja vana aju välja...
alles oli ta selleks et kui mingi asj apärast vems kalab..saab juhtmed ringi visata ja sõita.. :D
kuigi juhtmed on juba veetud sinna niiet ei tohiks probleemi olla se ka ära yhendada...
kõigepealt hakkan vanu juhtmeid mnema viskama ja vana aju välja...
alles oli ta selleks et kui mingi asj apärast vems kalab..saab juhtmed ringi visata ja sõita.. :D
eile sain teha väikese ringi autoga õhtul...
mul o ikka se lollk omma et hakkan seadistama alt yles seguga mitte ülevalt alla..aga kui uued pihustid peale, siis parandan ennast :D
vaakumi alas on segu hetkel 13-14 juures ja kuni 0,4 boostides madal 12-siis lõi lõdviku lahti :P Olin ühe klambri katki keeranud kogemata, aga täna panen korraliku sinna tagasi. Piiraja on hetkel 4500 peal kuna peale motoori keti vahetust on kuulda nagu sellist klõbinat mis ei ole klapid ega hydrotõukurid aga tuleb kaanest...
võtsin klapikambri kaane maha ja katsusin kõik yle aga ei midagi...lasen veel kellelgi vaadata seda aga niikaua ei taha palju pööret lasta igaks juhuks
Täna hakkan külmkäivitusega mässama. Tahaks võimalikult heaks kõik compensation tabelid saada
mul o ikka se lollk omma et hakkan seadistama alt yles seguga mitte ülevalt alla..aga kui uued pihustid peale, siis parandan ennast :D
vaakumi alas on segu hetkel 13-14 juures ja kuni 0,4 boostides madal 12-siis lõi lõdviku lahti :P Olin ühe klambri katki keeranud kogemata, aga täna panen korraliku sinna tagasi. Piiraja on hetkel 4500 peal kuna peale motoori keti vahetust on kuulda nagu sellist klõbinat mis ei ole klapid ega hydrotõukurid aga tuleb kaanest...
võtsin klapikambri kaane maha ja katsusin kõik yle aga ei midagi...lasen veel kellelgi vaadata seda aga niikaua ei taha palju pööret lasta igaks juhuks
Täna hakkan külmkäivitusega mässama. Tahaks võimalikult heaks kõik compensation tabelid saada
ainult keti ja ilmselt seal vastus ongi...tel teel rääkisime suga ja hakkasin kah mõtlema et vanad leevendid ilmselt lasevad ketil üles alla rohkem käia ja sellest ka plagin...
proovisin gtechiga mõõta väheke-1 kord tglt ainult
praegune seade -0,4bar (kun i 0,5 tuleb mingi hetk)
piiraja 5800
tulemused nii:
0-100-7,68s
400m-15,573@150kmh
kõik käiguvahetused ~5200rpm juurest kuna oma tahho ei toiminud hetkel ja lapparist kah ei jõua vaadata :P
proovisin gtechiga mõõta väheke-1 kord tglt ainult
praegune seade -0,4bar (kun i 0,5 tuleb mingi hetk)
piiraja 5800
tulemused nii:
0-100-7,68s
400m-15,573@150kmh
kõik käiguvahetused ~5200rpm juurest kuna oma tahho ei toiminud hetkel ja lapparist kah ei jõua vaadata :P
Viimati muutis Kuuno, 07.12.2006 0:46, muudetud 1 kord kokku.
Kuidas siis nii Kuuno.
Ega sa rihma ka ilma rullikuta ei vaheta ju
Ega sa rihma ka ilma rullikuta ei vaheta ju

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
On ikka küll.
Kusjuures ketiga mootoril (kui rihma asemel on kett) tuleb lisaks leevenditele ja pingutitele ka keti hammakad koos ketiga ära vahetada, kui asja vaikseks tahad saada.
Lihtsalt muidu on asjad vana keti järgi sisse kulunud.
Kusjuures ketiga mootoril (kui rihma asemel on kett) tuleb lisaks leevenditele ja pingutitele ka keti hammakad koos ketiga ära vahetada, kui asja vaikseks tahad saada.
Lihtsalt muidu on asjad vana keti järgi sisse kulunud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.