8. leht 9-st
Postitatud: 24.09.2007 0:36
Postitas Mihkel
Klappi oleksid saanud ka ilma lahtilammutamata kontrollida.
Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost)

Postitatud: 24.09.2007 10:44
Postitas wa666ou
Mihkel kirjutas:Klappi oleksid saanud ka ilma lahtilammutamata kontrollida.
Boosti hoidis siis ainult acutaatori vedru, reference puudus (full boost)

jah, lasin suruõhu sisse ja oli ilusti näha, kuidas õhk varda vahelt läbi tuli.
huvitav, mis põhjusel see membraan katki on läinud??
Postitatud: 24.09.2007 11:32
Postitas Mihkel
Äkki kuumus?
Krt ma hakkan juba enda BMW-le ehitatud lahenduse pärast muretsema.
Samas acutatori varras ju ka kuumaosa küljes.
Postitatud: 30.09.2007 18:38
Postitas wa666ou
Postitatud: 30.09.2007 21:08
Postitas Robo
Kuskohast sellist WG aktuaatrit ka saada võiks ja mis hinnaga

Terv............Deiv

Postitatud: 30.09.2007 21:31
Postitas Mihkel
Varrast keerad nii palju, et kui wg klapp ise suletud on, siis varras oleks paar tiiru lühem kui 1:1-ele splindi toika otsa istudes.
Maakeeli siis säti nii, et peaksid veidi jõudu kasutama wg varda klapi võlli külge lükkamiseks.
See garanteerib, et klapp ilusti tihedalt suletud oleks.
Nüüd saad vaadata mis on wg acutaatori baasrõhk (MBC täiesti lahti).
Ja sealt edasi hakkad MBC-ga endale vaikselt meelepärast boosti keerama.
Postitatud: 30.09.2007 21:43
Postitas wa666ou
Postitatud: 01.10.2007 8:32
Postitas aibast
ära ainult omal asju laiali lase

Postitatud: 01.10.2007 12:32
Postitas Mihkel
Vaakum pane ikka acutaatorile enne taha kui baasrõhku proovima lähed, sellepärast ütlesingi, et keera MBC täiesti maha.
Sa vist ei ole päris töökursis acutaatori põhimõttega.

Kui see on sama acutaator, mis GT2860RS-ile läheb, siis selle baasrõhk on 0.8bar.
Varras on reguleeritav ainult selleks, et sa seda erinevatele turbodele paigaldada saaksid.
Sellel ei ole boostiga mitte midagi ühist (kui just boosti vähemaks ei taha lasta ja spoolup-i tappa)
Postitatud: 01.10.2007 19:11
Postitas wa666ou
Selge pilt.
Keerasin varda täiesti kinni, MBC läks vahele, BCS jäi süsteemi alles.
Esimene test: MBC täiesti lahti - boost 0,7 kella järgi (valetab 0,1 allapoole).
Edasi hakkasin poole pöörde kaupa kinni keerama.
Töötab väga hästi
Jätsin 1,1 bari peale, mis igati hea daily driver.
Maks rõhku ei hakkanud proovima veel. MBC igatahes peaks võimaldama 1,3 bari (kasutaja
zoom1 teab vast paremini).
Turboviiv on igatahes üsna väike nüüd.
2. käigul on see praktiliselt olematu. 4. käiguga tuleb ka juba u 2200 rpm pealt maksimaalne rõhk üles.
Originaalis tuleb u 3000+ rpm juures.
Samas, kas see mootorile liiga ei tee, kui nüüd tuleb u 1000 pööret varem max rõhk üles

Postitatud: 21.07.2008 11:23
Postitas wa666ou
Postitatud: 21.07.2008 14:04
Postitas ranz
wa666ou kirjutas:
Hetkel segu üsna rikas, vähemalt kõrva järgi.
Segu kuulamine oleks ikka midagi väga uut

Seda saab ainult monitoorida, tunde järgi ei saa sa mitte kui midagi tema kohta teada.
Postitatud: 21.07.2008 15:34
Postitas wa666ou
"Backfire" võib olla ka MAFist (võib olla vigane, kuigi veakoode ei anna).
Küünlaid pole veel vaadanud.
Postitatud: 21.07.2008 19:29
Postitas Renn
areneme...tubli, paistab, et igav ei hakka:)
Re: Volvo S40 T4 1998 :: wa666ou
Postitatud: 08.11.2013 19:00
Postitas wa666ou