8. leht 8-st
Postitatud: 19.04.2008 22:49
Postitas marauder
Täna siis sai see kena Vaz oma sidurist lahti?
Postitatud: 20.04.2008 13:00
Postitas ivar
Sidur nöökis juba algusest peale. Lisaks sai udune veel tagadiffrist jagu.
http://uk.youtube.com/watch?v=HUn_6mzjpjQ 43-ndal sekundil on kuulda, kuidas kolksub

.
Muidu 14.9 tuli veerandmiili ajaks.
Video kah youtube's olemas.
Edit:
üks veel.
Postitatud: 20.04.2008 13:04
Postitas Mihkel
Differ oli tavaline või piiratud libisemisega?
Postitatud: 20.04.2008 13:06
Postitas ivar
Tavadiffer.
Postitatud: 21.04.2008 21:40
Postitas Astrona
respekt, hea, et ma ava laksul su kõrvale ei sattunud

Postitatud: 03.05.2008 18:08
Postitas ivar
Difriga juhtus siis nii, et järgi andis üks hammas:
Kolksumist tekitas võlli ots, mis oli välja nihkund ja käis iga ringiga vastu vedavat hammasratast.
4.1 asemele läheb 3.9 ülekandega differ.
Tihend külge ja..
..paigas ta ongi.
Sai veel juhtmeühendused korda tehtud, nii et nüüd läheb starterist käima korralikult. Sidur vaja veel vahetada, praegu on asi juba nii hull, et raskusi on maanteekiiruseni jõudmisega.
Postitatud: 11.06.2008 23:21
Postitas ivar
Sidur vahetatud.
Jupid mis külge läksid:
-korralik kulumisrandita hooratas (eelmine oli suht sügavale kulunud)
-pidurimeistri katetega siruriketas (loodetavasti parem kui originaal)
-uus niva korv (vana korv oli korralik, aga niva oma pidi tugevama survega olema)
Tulemus on see, et 4. ja 5.käigul kipub sidur ikka libisema. Millegagi sai nüüd alt mindud, sest eelmine kombinatsioon pidas kohati isegi paremini (enne kui ketas ära kulus).
Sidurikorvi kahtlustan. Ennegi ette tulnud, et uued lada jupid oma kvaliteediga eriti ei hiilga.
Muidu sõita on täitsa hea, pole juba ammu saand pedaali põhja suruda

.
Korraliku 400m aja tahaks ära sõita. Tuleb mingi toimiv lahendus siduri jaoks välja mõelda.
edit: sõnastus
Postitatud: 11.06.2008 23:55
Postitas Robo
Need katted küll libiseda ei tohiks

vast ikka korv

Postitatud: 20.07.2008 13:48
Postitas ivar
Sidurit vajutades on tunda, et kuidagi pehme. Libistamise vahemik on nagu liiga pikk, võrreldes eelnevaga. See vist ütleb midagi korvi kohta?
Praegu sai alt hoovast nii palju tagasi keeratud, et lahutab nüüd suht põhja lähedalt. Käiguvahetus natuke raskem nii, aga sidur hakkas enamvähem pidama.
Raadil tuli km peale kiirust 183 ja 182. Udune ütles, et spido järgi oli lõppkiirus sees juba enne lõppu. Mingist hetkest lihtsalt ei kogunud enam.
See on ilmselt olukord, mille põhjustavad kerge kaal ja mitte just kõige voolujoonelisem kere

. Miilise distantsi puhul poleks tulemus vist eriti parem olnudki.
Siis veel selline asi, et auto on müüa.
Hind 20000.-
Huvi korral pm või
im1@hot.ee
Postitatud: 23.07.2008 19:17
Postitas ivar
Postitatud: 13.10.2008 18:48
Postitas mosseomanik
Kahju, et ma ei märganud müügi kuulutust õigel ajal oleksin kindlasti ära ostnud. Mis sellest masinast nüüdseks saanud on? Lõppkiiruse kohta Za Ruljom andis VTFS kohta 160 hp ja 192 km/h, niiet lõppkiirus oli sinu masinal arvatavasti kinni ülekandes.
Postitatud: 14.10.2008 1:05
Postitas ivar
1km distants oli vast põhiline lõppkiiruse piiraja.
Uus omanik ehk kirjutab ise, kui tahab auto edasisest käekäigust teada anda.
Selle teema võiks siiski lukustada.
Küsimuste jm jutu korral pm.
Postitatud: 18.11.2008 0:11
Postitas carl93
Küsiks siis küsimuse et kuhu see toru läheb mis läheb läheb külmalt ringilt sinna ette lk 4 pilt 8.Kas see on vajalik?
Postitatud: 18.11.2008 17:16
Postitas ivar
Kahjuks ei saa küsimusest aru

.