Lada 2106 Turbo -udune-ivar-
Sidur nöökis juba algusest peale. Lisaks sai udune veel tagadiffrist jagu.
http://uk.youtube.com/watch?v=HUn_6mzjpjQ 43-ndal sekundil on kuulda, kuidas kolksub
.
Muidu 14.9 tuli veerandmiili ajaks. Video kah youtube's olemas.
Edit: üks veel.
http://uk.youtube.com/watch?v=HUn_6mzjpjQ 43-ndal sekundil on kuulda, kuidas kolksub

Muidu 14.9 tuli veerandmiili ajaks. Video kah youtube's olemas.
Edit: üks veel.
Viimati muutis ivar, 07.05.2008 19:40, muudetud 1 kord kokku.
Differ oli tavaline või piiratud libisemisega?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Difriga juhtus siis nii, et järgi andis üks hammas:

Kolksumist tekitas võlli ots, mis oli välja nihkund ja käis iga ringiga vastu vedavat hammasratast.

4.1 asemele läheb 3.9 ülekandega differ.

Tihend külge ja..

..paigas ta ongi.

Sai veel juhtmeühendused korda tehtud, nii et nüüd läheb starterist käima korralikult. Sidur vaja veel vahetada, praegu on asi juba nii hull, et raskusi on maanteekiiruseni jõudmisega.
Kolksumist tekitas võlli ots, mis oli välja nihkund ja käis iga ringiga vastu vedavat hammasratast.
4.1 asemele läheb 3.9 ülekandega differ.
Tihend külge ja..
..paigas ta ongi.
Sai veel juhtmeühendused korda tehtud, nii et nüüd läheb starterist käima korralikult. Sidur vaja veel vahetada, praegu on asi juba nii hull, et raskusi on maanteekiiruseni jõudmisega.
Sidur vahetatud.
Jupid mis külge läksid:
-korralik kulumisrandita hooratas (eelmine oli suht sügavale kulunud)
-pidurimeistri katetega siruriketas (loodetavasti parem kui originaal)
-uus niva korv (vana korv oli korralik, aga niva oma pidi tugevama survega olema)
Tulemus on see, et 4. ja 5.käigul kipub sidur ikka libisema. Millegagi sai nüüd alt mindud, sest eelmine kombinatsioon pidas kohati isegi paremini (enne kui ketas ära kulus).
Sidurikorvi kahtlustan. Ennegi ette tulnud, et uued lada jupid oma kvaliteediga eriti ei hiilga.
Muidu sõita on täitsa hea, pole juba ammu saand pedaali põhja suruda
.
Korraliku 400m aja tahaks ära sõita. Tuleb mingi toimiv lahendus siduri jaoks välja mõelda.
edit: sõnastus
Jupid mis külge läksid:
-korralik kulumisrandita hooratas (eelmine oli suht sügavale kulunud)
-pidurimeistri katetega siruriketas (loodetavasti parem kui originaal)
-uus niva korv (vana korv oli korralik, aga niva oma pidi tugevama survega olema)
Tulemus on see, et 4. ja 5.käigul kipub sidur ikka libisema. Millegagi sai nüüd alt mindud, sest eelmine kombinatsioon pidas kohati isegi paremini (enne kui ketas ära kulus).
Sidurikorvi kahtlustan. Ennegi ette tulnud, et uued lada jupid oma kvaliteediga eriti ei hiilga.
Muidu sõita on täitsa hea, pole juba ammu saand pedaali põhja suruda

Korraliku 400m aja tahaks ära sõita. Tuleb mingi toimiv lahendus siduri jaoks välja mõelda.
edit: sõnastus
Viimati muutis ivar, 12.06.2008 1:08, muudetud 2 korda kokku.
Sidurit vajutades on tunda, et kuidagi pehme. Libistamise vahemik on nagu liiga pikk, võrreldes eelnevaga. See vist ütleb midagi korvi kohta?
Praegu sai alt hoovast nii palju tagasi keeratud, et lahutab nüüd suht põhja lähedalt. Käiguvahetus natuke raskem nii, aga sidur hakkas enamvähem pidama.
Raadil tuli km peale kiirust 183 ja 182. Udune ütles, et spido järgi oli lõppkiirus sees juba enne lõppu. Mingist hetkest lihtsalt ei kogunud enam.
See on ilmselt olukord, mille põhjustavad kerge kaal ja mitte just kõige voolujoonelisem kere
. Miilise distantsi puhul poleks tulemus vist eriti parem olnudki.
Siis veel selline asi, et auto on müüa.
Hind 20000.-
Huvi korral pm või im1@hot.ee
Praegu sai alt hoovast nii palju tagasi keeratud, et lahutab nüüd suht põhja lähedalt. Käiguvahetus natuke raskem nii, aga sidur hakkas enamvähem pidama.
Raadil tuli km peale kiirust 183 ja 182. Udune ütles, et spido järgi oli lõppkiirus sees juba enne lõppu. Mingist hetkest lihtsalt ei kogunud enam.
See on ilmselt olukord, mille põhjustavad kerge kaal ja mitte just kõige voolujoonelisem kere

Siis veel selline asi, et auto on müüa.
Hind 20000.-
Huvi korral pm või im1@hot.ee
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: 13.10.2008 16:40
- Asukoht: Haapsalu