Autoks Impreza WRX 2.0 EJ20 2001a.
Egual variant:

Unequal variant:

On nende töö lõpptulemusel ka mingit vahet ?
Helivahe ?
Läbilaskvus vahe ?
Tänud abi eest ette!
ok mina pakuks veidi rohkem....ega kaduv lisakuumus pole vaid välja kiirguv soojus vaid lisaks boostimise hetkel torusse neelduv kuumus. Ja loomulikult suurema sisemahu tõttu kerkiv lag. Aga se vaid arvamus mis taaskord millelegi reaalsele ei tugineMaik kirjutas:Eks arvuta siis välja mitu kraadi see lisameeter(sirge toru puhul) maha võtab temperatuuri.
Minu pakkumine on alla 0,1C
:P
Selle 0.1C'ga võiks järeldada, et 4m taha poole, ehk pagassi paigutatud, turboga langeb temperatuur 0.4 kraadi.Maik kirjutas:Eks arvuta siis välja mitu kraadi see lisameeter(sirge toru puhul) maha võtab temperatuuri.
Minu pakkumine on alla 0,1C
:P