Ah vanosega mootorist käib jutt. Võtan oma enamus juttu tagasi.attention kirjutas:
Deto andureid sellel mootoril 2tk.
Siiski, väga detonatsioonikindel ON see mootor.
Ah vanosega mootorist käib jutt. Võtan oma enamus juttu tagasi.attention kirjutas:
Deto andureid sellel mootoril 2tk.
Derik kirjutas:0,7 bar-i on umbes 10-11psi-d.
attention kirjutas:Seadistanud väga pole midagi veel, käib sama seadega mis vabalthingavana ja stock pihustitega, aga nälga pole jäänd segu seal boostiga 11- 12 ringis. Aga vaatasin küünlad nüüd järgi ja ega seal midagi head enam pole suht otsas ikka.
Aga millistega need võiks asendada, originaale uusi pole ka vist mõtet panna...?
Raceboy kirjutas:Kui ta sul vabalthingava süütegraafikuga käib, siis võib segu paigas olla, kuid süütenurk on liiga varane ja tekitab detonatsiooni. Karta on, et see su küünlad ongi hävitanud. Uutest küünaldest pole midagi kasu, kordub sama jama või halvimal juhul ei jõuagi korduda, kuna kolvis auk sees.
attention kirjutas:Seadistanud väga pole midagi veel, käib sama seadega mis vabalthingavana ja stock pihustitega, aga nälga pole jäänd segu seal boostiga 11- 12 ringis. Aga vaatasin küünlad nüüd järgi ja ega seal midagi head enam pole suht otsas ikka.
Aga millistega need võiks asendada, originaale uusi pole ka vist mõtet panna...?
Raceboy kirjutas:Eem, 30 000 kilomeetriga üldiselt ei juhtu küünaldega midagi, aga eks võid ju proovida. Sa pole ei esimene ega viimane, kes arvab, et originaalaju ja pihustitega saab mitte midagi tegemata edukalt masinat ülelaetuna sõidutada.
M50 on iga silindri jaoks eraldi süütepoolid, jagajat ei ole.
Saa siis aruattention kirjutas:Seadistanud väga pole midagi veel, käib sama seadega mis vabalthingavana ja stock pihustitega
Nii see onMaik kirjutas:lk 2 on kirjas,et MS peal.
Seade on preagu sama mis ennegi vabalthingavalt, saab aru küll ju :P