

Ma lihtsalt huvi pärast küsiks, mitu korda sa ringrajal autoga sõitmas käinud oled?
Seal saad näha, kuidas muidu nii hästi toimiv jahutussüsteem hätta jääb ja kurvides hakkavad õlitusprobleemid tekkima.
Aga see, mis aeg autol veerandmiilil või miilil tuleb, on absoluutselt teisejärguline selle konkreetse auto puhul. Minu jaoks on oluline see, et temaga fun ringrajal sõita oleks ja alles seejärel on tähtis ringiaeg. Need otsekiirenduse ajad on prioriteetidelt umbes 10. ja 15. koha vahel.
Ja see auto ei ole treilaauto mitte seetõttu, et ta ulmevõimas oleks ja tänaval/maanteel ei kannataks sõita (vastupidi, mul on cruise ka normaalseks pandud) vaid seetõttu, et ta pole: a) ARK'is arvel, b)tal on puur sees ja ei tohiks niiehknaa tänaval liigelda, selleks on mul teised autod, c) temaga on ebamugav tänaval sõita, kuna vedrustus on uniball'idel ja väga jäik, ta on madal ja lärmab.