Tere,
Sissepritseja tsiklil ei ole originaalis kütuse rõhu regulaatorit, kuid seoses turbo projektiga tekkis küsimus, kui vajalik see tegelikkuses on (kasutan 0,5 bar rõhku ja MS aju).
Mark
Kütuse rõhu regulaator
Kütuse rõhu regulaator
Mootorrataste ja ATV ümberehitustööd.
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
Re: Kütuse rõhu regulaator
Kindel, et rõhuregulaatorit pole ? Ei tahaks uskuda.
Ilmselt asub paagis kütusepumba küljes.
Ilmselt asub paagis kütusepumba küljes.
Re: Kütuse rõhu regulaator
välist regulaatorit kindlasti ei ole...
Mootorrataste ja ATV ümberehitustööd.
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
Re: Kütuse rõhu regulaator
Mõistlik oleks kindlaks teha, milline regulaator on või ei ole. Usun, et paagi sees on tavaline regulaator. Kui ei ole, hoitakse kütuserõhku soovitud suuruses ilmselt pumpa PWM-iga juhtides (see aga eeldab, et kuskil peab olema kütuserõhuandur aju jaoks).
Mis on n-ö turbo-regulaatori (rising rate) oluline omadus, on see, et kütuserõhk on sisselaskerõhu suhtes koguaeg sama rõhu all - sama pikk pihusti lahtiolekuaeg pihustab igas hetkes sama koguse kütust. Väikese rõhu ja suurte pihustitega saaks kindlasti sõita ka sellise regulaatoriga, mis kütuserõhku ülerõhu kasvades ei tõsta, aga pulsipikkused hakkaksid väga kiiresti kasvama ning pihustid ei pruugi enam piisavalt kütust suuta anda.
Mis on n-ö turbo-regulaatori (rising rate) oluline omadus, on see, et kütuserõhk on sisselaskerõhu suhtes koguaeg sama rõhu all - sama pikk pihusti lahtiolekuaeg pihustab igas hetkes sama koguse kütust. Väikese rõhu ja suurte pihustitega saaks kindlasti sõita ka sellise regulaatoriga, mis kütuserõhku ülerõhu kasvades ei tõsta, aga pulsipikkused hakkaksid väga kiiresti kasvama ning pihustid ei pruugi enam piisavalt kütust suuta anda.
Lauda nitro
Re: Kütuse rõhu regulaator
Just see mul mõttes oligi, et kasutan suuremaid pihusteid ja jään lootma, et "ehk piisab".. samas kui kasutaks kütuse rõhu regulaatorit, mis hoiab originaalist kõrgemat rõhku siis ehk see aitab?...Oma projekti kuludesse ei arvestanud 1:1 rising-rate FPR kuna tundus, et seda kasutatakse tihedamini originaal pihustitega ja suurema tootlikusega pumbaga..
Mootorrataste ja ATV ümberehitustööd.
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
Re: Kütuse rõhu regulaator
Paagis pumba küljes on sul rõhuregulaator. Aga tsikli originaal regulaator on üks plastmassist nirakas ja kui hakatakse bike mootorit turbotama, siis esimene asi on reguleeritav kütus rõhuregulaator. Tuleb kütuse latt ringi teha ja leiutada latist tagasivool paaki kuhu siis regulaator vahele. Kui sul üks rida pihusteid, siis lihtne, aga kui on veel teine rida pihusteid õhupuhasti küljes siis rohkem tööd. Soovitan sul pöörduda bikers foorumis kasutaja Korke poole, temal bike turbotamisest palju kogemusi ning ta müüs ka alles turbotatud tsikli jaoks lisa aju teiste pihustite kontrolliks.
Bmw m3
Re: Kütuse rõhu regulaator
Korkega olen juba rääkinud sel teemal, kuid tal endal on hoopis teisiti oma masinad ehitatud. Masinal peal 1 rida suuremaid, zx10r pihusteid, mis peaks mu vajadused rahuldama. Seega kütuselati ja paagi tagasivoolu vahele ei plaani 1:1 rising-rate kütuse rõhu regulaagtorit kasutada..
Mootorrataste ja ATV ümberehitustööd.
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com
ANSYS analüüs (pinged, deformatsioonid, optimeerimine)
Erilahenduste projekteerimine, DWG joonised, CAD mudelid
Mark R. 58100189
est.markraja ät gmail.com