Turbo paigaldus Tallinnas
Ei, no tegelt see on õige, et odavalt ei saa head asja, kuid siiski, kõik inimesed pole teab mis rikkad, et jõuavad kulutada vähemalt 100k mootori peale. Siis on teine võimalus veidi kokkuhoidlikumalt asjale läheneda. Võtame näiteks 20k eelarve. Kui pole palju raha, siis pole ka mõtet mingile progetavale ajule mõelda, kui pole progetavat aju, siis pole ka vaja mingit mega kalli mainega turbot, sobib mingi odavam, odavam wg või sisene koos turboga. Kui paljudel on vaja üldse 600+hp tänavamasinaid? ma arvan et mingi ca300hp saaks 20k eest kätte küll, eeldavalt, et auto on olemas juba ja töötab. Tuttav on neid asju kunagi ammu päris palju teind nö "odavalt-valmis", pole teab mis kvaliteet, aga kui raha vähe siis polegi mõtet midagi rohkemat loota. Viimane projekt oli tal 5.7 chevy V8 + twinturbo. Tal läks sinna umbes 10-15k max. 400hp oli nagu naksti käes, kuigi seal polnud coolereid ega midagi sellist. Rohkem ta ei tahtnudki sealt kätte saada kuna raha polnd ja käiguast jäi nõrgaks.
Üleüldse, kui mõnelgi väheke isetegemisrõõmu ja veidi ka tutvusi, siis pole need hinnad midagi nii utoopilist, kui palju nõuanded ikka maksavad?
Edu!
Üleüldse, kui mõnelgi väheke isetegemisrõõmu ja veidi ka tutvusi, siis pole need hinnad midagi nii utoopilist, kui palju nõuanded ikka maksavad?
Edu!
300hp pole üldsegi natukene, paljudel autodel eeldab see kapitaalsemaid ümberehitusi.
Asi taandub muidugi suures osas kubatuurile ka.
Ilma aju petva seadmeta või siis progetava ajuta pole kasutamismugavusest eriti midagi rääkida.
On ka muidugi erandeid aga kui sinna 300hp tuuri rihtida, siis seee asi nii kerge ei olegi.
Väga heaks näiteks on näiteks foorumites müüdav BMW 535 Turbo, mis juttude järgi olevat ilma turbota paremini edasi käinud kui turboga.
Asi taandub muidugi suures osas kubatuurile ka.
Ilma aju petva seadmeta või siis progetava ajuta pole kasutamismugavusest eriti midagi rääkida.
On ka muidugi erandeid aga kui sinna 300hp tuuri rihtida, siis seee asi nii kerge ei olegi.
Väga heaks näiteks on näiteks foorumites müüdav BMW 535 Turbo, mis juttude järgi olevat ilma turbota paremini edasi käinud kui turboga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mehh. pritsel kipuvad näiteks pihustid ära kuluma ja siis ei käi see auto ka enam mitte vabalthingavana korralikult.
Uued pihustid on ~5k investeering ja selle raha eest oleks juba EFi pritsele mdiagi muud lisaks saanud.
Oli endal enne mehh. pritsega Golf 2 GTI ja seega räägin omast kogemusest.
Samuti on seadistus väga oluline ja nõuab suurt kogemust, et asi sujuvalt tööle saada.
Tuttav on peaaegu pool pritse süsteemist juba välja vahetandu ja lõpuks sai auto suhteliselt hästi käima.
Uued pihustid on ~5k investeering ja selle raha eest oleks juba EFi pritsele mdiagi muud lisaks saanud.
Oli endal enne mehh. pritsega Golf 2 GTI ja seega räägin omast kogemusest.
Samuti on seadistus väga oluline ja nõuab suurt kogemust, et asi sujuvalt tööle saada.
Tuttav on peaaegu pool pritse süsteemist juba välja vahetandu ja lõpuks sai auto suhteliselt hästi käima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jah neid jutte kyll et 300hp aga kui paljud on seda teinud? ega neid eriti ei ole...
pms kõige paremini saab jah siis aru kui ise teha...
ja need hinnad mis marko andis on kah nii et pead ise palju tegema ja siis kah ei pruugi kõik toimida...ntx oopli kytusesurve regulaator mis ei reguleeri nii nagu vaja ja korralik on 1k kanti mitte 400eek
pms kõige paremini saab jah siis aru kui ise teha...
ja need hinnad mis marko andis on kah nii et pead ise palju tegema ja siis kah ei pruugi kõik toimida...ntx oopli kytusesurve regulaator mis ei reguleeri nii nagu vaja ja korralik on 1k kanti mitte 400eek

Golfi pihustid olid ka enne euroliitu 600.- tk aga peale euroliiduga liitumist odavaimas kohas vist pea 900.- tk ja
boschis üldse 1,5k tükk, see teeb keskmiseks hinnaks ~1k.
Lisaks veel tihendid ja pihustipesad, ka pihusti voolikud kipuvad vanaks jääma ja nende hind on pihustitega pea võrdne (tükihind siis).
Edit:
Kontrollisin just Forsi hinnakirjast 1B (147kw 10V) pihusti hinna, 904.- tk, küsi järgi forsist kui ei usu.
boschis üldse 1,5k tükk, see teeb keskmiseks hinnaks ~1k.
Lisaks veel tihendid ja pihustipesad, ka pihusti voolikud kipuvad vanaks jääma ja nende hind on pihustitega pea võrdne (tükihind siis).
Edit:
Kontrollisin just Forsi hinnakirjast 1B (147kw 10V) pihusti hinna, 904.- tk, küsi järgi forsist kui ei usu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
samas ma arvan, et 2 liitrisel on ei ole nii palju varu kui 5,7 liitrisel V8'l:) seega on vist viimasest variandist kergema vaevaga 400 välja pigistada kui 2 liitrisest 300:)hents99 kirjutas: Viimane projekt oli tal 5.7 chevy V8 + twinturbo. Tal läks sinna umbes 10-15k max. 400hp oli nagu naksti käes, kuigi seal polnud coolereid ega midagi sellist
teeks nüüd äkki ühe asja selgeks. 300-400hj kümne tuhande krooniga ükskõik mis mootorist kätte saada on võimalik (näiteks oli 2.0 r4 ja 5.7 v8). töötava süsteemi all pean ma silmas, aga sellist setupit mis on normaalselt seadistatud ja mis reaalselt sõidab tänaval ja talub seda koormust. eks me kõik võime ju rõhud lakke keerata ja ühe düno run'i teha ja kiljuda oujee 400hj. 10k töötav süsteem on minu jaoks õige asi siis kui ta reaalselt sõidab ringi igapäevases kasutuses ja samas saab ka valu ja vastu peab.Miki kirjutas:samas ma arvan, et 2 liitrisel on ei ole nii palju varu kui 5,7 liitrisel V8'l:) seega on vist viimasest variandist kergema vaevaga 400 välja pigistada kui 2 liitrisest 300:)hents99 kirjutas: Viimane projekt oli tal 5.7 chevy V8 + twinturbo. Tal läks sinna umbes 10-15k max. 400hp oli nagu naksti käes, kuigi seal polnud coolereid ega midagi sellist
ei saa ma ka aru sellest odava turbo projekti teemast. eks kõik tahavad ikka nii odavalt teha kui võimalik, loogiline ka ega seda raha ei pruugi ju palju olla. mina teeks siinkohal hoopis ettepaneku võimalikult odava projekti asemel rõhuda just kvaliteedile isegi kui teostus kauem aega võtab.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mina ka seda meelt, et tuleks rõhuda KVALITEEDILE mitte võimalikult väiksele rahasummale.
Pärast on endal ka parem olla ja julgem asja teistele näidata, kui asi on korralikult tehtud.
Pärast on endal ka parem olla ja julgem asja teistele näidata, kui asi on korralikult tehtud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
selle 10k all mõtlesin ma seda et ostetakse võimalikult suur vurr ja pannakse kohe 2bar'i laadimapanter kirjutas:ragz niisama norimiseks siis peris seda ma eriti ei usu :P
vähemalt mitte siis kui alguses on sul ntx 120hp
pihustid ja pump ja piisavalt suur turbo arvan võtavad pma raha..ka kasutatult...



Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
point ongi, et tuleks pigem rõhuda kvaliteedile ja mainitud kasutusmugavusele.. ise võib ju teha, aga siis pigem koguks raha, et teha midagi korralikku ja kvaliteetselt..
ma ei ole vist küll õige inimene kedagi õpetama, sest mul endal ei ole autotki, rääkimata mingist kenast turbopüssist:) aga noh.. unistused on ja loodetavasti nad kunagi ka teoks saavad.. lihtsalt põhimõte, et kui teha midagi, siis korralikult:) ja nagu ragz ütles.. et taluks koormust ja kannataks sõita ka tänaval..
vot..selline lugu selle asjaga:)
respect kõigile, kes üritavad ja teevad midagi(Y)

ma ei ole vist küll õige inimene kedagi õpetama, sest mul endal ei ole autotki, rääkimata mingist kenast turbopüssist:) aga noh.. unistused on ja loodetavasti nad kunagi ka teoks saavad.. lihtsalt põhimõte, et kui teha midagi, siis korralikult:) ja nagu ragz ütles.. et taluks koormust ja kannataks sõita ka tänaval..
vot..selline lugu selle asjaga:)
respect kõigile, kes üritavad ja teevad midagi(Y)
kui täpselt 10K üle siis ainus mis hetkelist jõudu annab oleks NOS. unistada ju võib et mingi normaalse töötava turbosüsteemi selle rahaga teeb
kui inimesel omal mingisugune masin olemas siis mõistlik see ilma turbota maha müüa ja kohe osta turbokas, milleks hakata jalgratast leiutama
kui muidugi pole masinaks mõni haruldus või enese teostamise kinnisidee...

kui inimesel omal mingisugune masin olemas siis mõistlik see ilma turbota maha müüa ja kohe osta turbokas, milleks hakata jalgratast leiutama

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]