Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas Raceboy »

Oled sa proovinud veidi kuumemaid küünlaid kasutada?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas Astrona »

Raceboy kirjutas:Oled sa proovinud veidi kuumemaid küünlaid kasutada?
Eelmine suvi: uued IQ24'd olid paremad NGK 7'ed ja nüüd Tartus, NGK 7'ed jällegi paremad kui tahmased IQ24'd (~aste 8-9?) - üldiselt ainus vahe on külmkäivitus ja päris *6 kah ei tahaks panna.
Sädevahe IQ24'al oli lõpuks 0.5, ja NGK 7'el panin hiljuti 0,4mm peale - jällegi mingit vahet pole.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas Raceboy »

Kui küünal liiga külm on, siis ei aita vahe väiksemaks tegemine üldse.

Proovi NGK 6-ed ära, olen enne sarnase probleemiga kokku puutunud, kus panin uued küünlad peale, mis olid külmemad ja umbes 5500 juures täristas, siis edasi käis jälle puhtalt.

Kuumemad küünlad tagasi ja voilaa, probleem kadunud. Sädevahes asi polnud, see oli sama mõlemal.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas Astrona »

Kõik küünlad olid ühesugused.
Panin NGK6'ed peale - tühikäiguprobleem põhimõtteliselt kadus. Tühikäigu vaakum kukkus -0.4 pealt -0.6 peale. Alla 2000RPM minek läks paremaks. 1. tõmme 3. käiguga kalas ikka samamoodi, aga 5min hiljem 3. 4. tõmme juba kalas praktiliselt 5500-8000. Hirm oli nendega sõita, homme lükkan -7'ed tagasi. Muidugi ma jätsin neil stock 1.1m vahed. Võis ka sellest see lõpu suur kalamine olla, aga enivei kala ta ära ei võtnud. Ja vahes vaevalt asi on, kuna ngk7 on mul 0.4 vahega. 2. püti pooli pistikut tõmbasin päris mitu korda ära ja pärast oli ka tolle kolb kõige märjem. Peale selle tundus, et tol küünal olid väiksed tahma märgid nagu oleks "läbi piibu" tahtnud lüüa (tegelt tal piibud nii alla välja ei lähe - piip on pigem tihendiks küünla augu peal), ja noh too on see kõrgema kompressiooniga silinder.

Proovisin see kord ka vaiksemalt üle 6500 ronida, ja paar korda tundus, et elektrooniline spidokas hakkas kah lapperdama kala ajal... (üldiselt olen ma ta lapperdamisega harjunud - olen süüdistanud kehva pistiku kontakti kasti juures vms) Äkki on üldse geneka dioodid vms hapud :)? Peaks proovima ilma gene rihmata, kui ma ei eksi siis valdz soovitas seda mul juba aasta tagasi, aga jäi vist proovimata. Suht väike aku kah, et tuleb kiirelt ja valges testida.

Lugesin täna, et 1 vend sai taolisest probleemist lahti kui "noise filter" vms aju toitele vahele pani. Samas kui nüüd aju plussi kah otse akult vean, ei tohiks kah enam müra ju olla.

Peale selle mõtlen, et peaksin süütesignaali logima tõmbe ajal kah, ja kindluse ideaalne oleks, kui ka teist kanalit logiks. Ja noh pihustisignaali võiks kah erinevate pihustite pealt logida. Ja üldse täpselt aju pinget logida.

Ja siis ripub mul seal kuskil tagutiiva sees "paari juhtmega" veel originaal aju, mis peaks vist tahhoka või spioka pärast seal olema, ja võibolla ka mingi relee käima tõmbama - keegi täpselt ei tea. Üldse homme õhtu oleks hästi läinud, kui tollest lahti saaks.· In rare instances, having

EDIT:
the coil mounted too close to the amplifier can cause problems.
Originaalis jooksevad ajust võimu 2.5m juhtmekimp, sealt juhipoolsest strutist plokikaaneni (mis asub 50cm kaugusel) jooksevad ~3.5m juhtmed poolidesse. Mul on see 1 + 0.4m juhtmestikku.
Samas, sama kala oli ka VW 2+2 Coilpackiga, millel on võim paki peal.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas taxu »

Aju toite ette võid filtrit proovida ikka, pole raske. See et otse akult toide, ei ole garantii, kuna aku sisetakistus on sul ju tundmatu suurus. Ühest ransistorist ja paaris takist-kondekast saab piisavalt efektiivse filtri, et mõju katsetada.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas 635Driver »

Krt teab kes ja kuidas ning millejärgi see aju sinna paigaldatud üldse on. Kuna algusest peale see kala olnud ja väidetavalt kunagi töötas enne seda kui juhtmestiku keegi kuskil ümber tegi ning peale seda kalama hakkas alles. Pole välistatud , et keegi kuskil seal ajus miskit maha pole põletanud. Proovi oma logid veel ära ja siis tee veel kaks kõige suurem kahtlusega asja ümber ja kui siis ka ei aita soovitan sul kellegi teise sama aju proovida või pane sinna oma teine progretav aju peale.
traktorist
Postitusi: 79
Liitunud: 11.06.2008 18:10
Asukoht: tallinn

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas traktorist »

[quote="635Driver"]Krt teab kes ja kuidas ning millejärgi see aju sinna paigaldatud üldse on. Kuna algusest peale see kala olnud ja väidetavalt kunagi töötas enne seda kui juhtmestiku keegi kuskil ümber tegi ning peale seda kalama hakkas alles. Pole välistatud , et keegi kuskil seal ajus miskit maha pole põletanud. Proovi oma logid veel ära ja siis tee veel kaks kõige suurem kahtlusega asja ümber ja kui siis ka ei aita soovitan sul kellegi teise sama aju proovida või pane sinna oma teine progretav aju peale.[/quote]

es tuningus pandud kms ja vaevalt et seal üle perse seda tehti töötas ilusti ja juhtmestik on tehtud ümber pärast aju paigaldust....aju juhtmestiku pole tehtud ümber,muud mitte olulist sai eemaldatud :car
sky is the limit
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas Astrona »

traktorist kirjutas:es tuningus pandud kms ja vaevalt et seal üle perse seda tehti töötas ilusti ja juhtmestik on tehtud ümber pärast aju paigaldust....aju juhtmestiku pole tehtud ümber,muud mitte olulist sai eemaldatud :car
Tahho on kah otse KMS tahho väljundist, seega on viitsitud paigaldada.
See kas see sama kala ka sul 2008 oli, pole päris kindel, kuna teine kala, mis boosti ajal kõik paugud vahele jättis oli nii palju suurem.
Pilt
Ja antud kala võis seal autos olla "algusest peale", vaatan, et sul oli piiraja 7000 soft limit ja 7300cut, mis peaks olema tahho 7500-8000. Mul see 6500 kala avaldub kui tahho on parasjagu 7000 valetamas. Isegi see dyno-sheet ei garanteeri, et seal 6300'st edasi mingi kala ei hakka. Kas masin liikus sujuvalt langeva momendiga kui tahho liikus 7000 pealt 7600ni :?:
Mehhaanilise poole pealt on seal mootoris peale seda sessiooni on nii palju muutunud, et kepsud, genekas, starter ja sisselaske kollektor NING pihustid vist vaid samad :)

Sain romulast küll täis Audi poolide juhtmestiku (mingi 2000a 1.6L pealt), aga kõik pistikud oli vaja ümber tõsta, mina neid klemme sealt kätte ei saanud, ja seega oli tükk lõikumist ja ühendamist. Vastu ööd sain Audi COPidega hääled sisse. Puhastasin ka IQ24'ad ära, ja käib nagu mishka - puterdades nagu võistlusauto kunagi :lol: Kahjuks kala testida ei saanud - see 3. käik 6500rpm on juba mingi kiirus mida linnas väga ei kasuta. Oleks see kala 4000 peal, oleks see ka vist ammu lahenenud. Selle toyoga kahjuks 2 käiguga on seal alas ratas ringi ja seda see kala ei puuduta, pealegi karjub nüüd samal ajal ka sceamer, seega kõrvaga kah ei kuule.
2. käik 5500-8000 2sek, on mootoril mingi 220 pööret ja 6400-6600 vahemikus viibib ta siis 18 pööret mil peaks käima 36 pauku 0,16s jooksul, kui nendest 10 pauku toimuvad, siis peaks veel 100+hj olema, mis ju spinni ära ei lõpeta ja ka pidamise piiril hüppab 6500'st jõnksuta üle.
Vahele jätmised on ses mõttes ühtlased, et kõik pütid jätavad nagu mingi paugu vahele, aga mitte korraga - tunne on et kui see pööre jättis 1 siis teine pööre jätab juba teine vahele.

EDIT: 115R'idega testitud - tänav, kruis jms on parem. Samal ajal ka (igapäevaselt :lol:) teine seadistus ja küünlad. 115R'idega IQ24'dega külma mootoriga käimine kah parem. Mõlemad kalad oli liikunud 200-300RPM alla poole ja vahele jätmine kestis märksa vähem. Paraku 1. tõmme läks ses mõttes õnneks, et käest ära ei läind, kui 3. käiguga 110+kmh pealt ringi läks - selgus, et 1 sõidurada oli siiski niiske :oops: - teise raja peal kah üle ühe korra ei tahtnud proovida. MissingTooth trigger erroreid pole aju diagnostika ikka loginud, aga paraku oli TPS IAT CLT open ja short circuitid - peab mingi voolu kala olema... Tühikäik kah ilgelt kehv - äkki genekas ikka õhtal.
Õhtul kui ilm lubab proovib korra veel ja siis ka korraks ilma genekata.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas murjam »

Ma kaldun ka juba arvama, et oleks mõistlik mistahes teise ajuga masin korra käima panna ja teha sedasi kindlaks, kas viga on mehaaniline või elektrooniline. Tee endale näiteks teine võimalikult standardne juhtmestik Megasquirti jaoks ja küll keegi saab laenata korra proovimiseks Megasquirti ;) (kui Sul juhuslikult endal kapi otsas neid 5tk ei ole)

Mulle jääb igatahes nüüd mulje, et see viga pole üheski anduris vms näidus. Ajus on midagi maha põlenud või räme tarkvaraviga või on viga üldse mehaanilist laadi.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas Astrona »

Varsti selgub - täna väsind, aga homme lähen parandan selle ära :lol:
uurisin päeval tööl olles juhtmestikku ja leidsin ühe suure vea. Ja 10 asja, mida saab paremini teha. OK ära hõiska enne õhtut, aga krt ma ise soovides parandada juhtmestikku, seda mitte lahti kraapimata, vedasin tugevamaid massijuhtmeid jne, aga kogemata on nüüd ka aju-andurite massid, mis ajju jooksevad, ka mootori küljes, ja seega on seal müra tiba teine kui aju enda massil ja kuskilt lugesin, et ajule üldse meeldikski, et kui aju mass peaks tänu pihustitele kõikuma, et siis kõiguks ka andurite oma, mis siis ajule tunduks mitte-kõikumisena - sai pikk lause. Peale selle süütepoolide mass tuleb eraldi vedada, praegu jookseb ta moto-aku massi punkti. Peab aga jooksma eradi punkti keres, jne.
1 asi jäi aga segaseks, et miks aju-skeemi järgi tahetakse pihustite pluss anda aju pin pealt. Samas 2. skeemi järgi, kus on kms-võimendi pihustitel vahel, võetakse võimendile toide kütusepumba pealt. Praegu on see mul starteri +12V pealt tulev jämeda juhtme küljes. Ja plaan on veel lähemale akule vedada, et kui pihusti avamisel aju mass peaks nõrgenema, et siis vähemalt pinge ei kukuks samal ajal ajul ega pihustitel alla.
Antud juhtmestiku süüdistamiseni jõudsin seekord tänu avastusele, et kala rpm kõigub koos koormusega RPM skaalal ja väheneb väiksemal koormusel ning võimsamate poolide peale minekul tekkinud käivitusprobleemile.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas KaroK »

See on juba hullem, kui Aigo Fiati teema.
Tahaks midagi halvasti öelda.
Puhka kätt :-D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas Astrona »

KaroK kirjutas:See on juba hullem, kui Aigo Fiati teema.
Tahaks midagi halvasti öelda.
Puhka kätt :-D
Nojah, tal ei läind käima, seega 100hj puudu, aga mul 100+ hj puudu :lol:
Õhtuks saab selgust, kohe garaazi, kuigi praegu sellist teed ei paista olevat, millel proovida saaks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas Astrona »

* võitsin andurite massi moto küljest ära, et ta saab sealt kus aju tootja käseb - aju annab anduritele massi.
* poolide primaari mass läheb otse aku-massi-lülitisse 1cm jämeda juhtmega :lol:
* poolide sekundaari mass läheb otse lühidalt kaande
* poolide primaari + tuleb otse akult
* pihustite 10mm2 juhe ajust 8) , enne oli 4 peale 1 0.75mm2
* pihustite + otse lühidalt akult (ikka läbi takkide),
* massilülitist 10cm latt kerre
* massilülitist lühem jäme juhe mootorisse
* * samma punkti aju ja WB mass
Proovisõit - kala ikka sees. Tõmme iseenesest oli parem kui kunagi varem (125-155kmh 1.68s s.h. mõlemad kalad), aga seda tugevam tundus kala.
1. tõmbe ajal 6300 ja 7200 kalad ujusid suht kokku
2. tõmbe ajal 6300 kala tugevam, aga 2. kala nagu ei tulnudki või noh pigem ujusid kah suht kokku.
Pilt
Pilt
NB! mG kiirenduse nr valetab 3% otsa. Ja näitab keskmist 0.5sek jooksul, ehk 0.3sekine kala on sealt suht välja silutud.
Millegipärast pole veel proovinud:
* genekata
* logi boosti all süütesignaali
* stock aju minekit
See vaikselt hakkab tunduma, et polegi voolu kala.
Tundub, et ka viimane võistlus tuleb koos selle ussikesega. Talvel enivei mootor maha ja lahti.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas KaroK »

Sorry, et võibolla juba räägitud ideed.
Selles jutus on juba pea võimatu orienteeruda. :)

Kuidas sul CAM-sync lahendatud on ?
Kas nuka ja vända andurid on aju tarvitamisõpetuse järgi õigete kraadide peal ?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas Astrona »

KaroK kirjutas:Sorry, et võibolla juba räägitud ideed.
Selles jutus on juba pea võimatu orienteeruda. :)

Kuidas sul CAM-sync lahendatud on ?
Kas nuka ja vända andurid on aju tarvitamisõpetuse järgi õigete kraadide peal ?
Nukil pole andurit, missing-tooth 60-2 vändaratas on, mis on kah muidu süüalune, aga kuna aju viimase kuu jooksul selle signaali üle enam ei kutnud, siis teise triggeri-ratta proovimine on nimekirjas taga pool. Täna vaatan veel üle, ega AC sügise ja eilse sõiduga erroreid ei tekkinud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta