Abi vaja 2.0 TFSI turborõhk kadunud

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kivi
Postitusi: 37
Liitunud: 28.09.2008 17:25
Asukoht: Tallinn

Abi vaja 2.0 TFSI turborõhk kadunud

Postitus Postitas Kivi »

Autoks VW Passat (11/2005) 2.0 TFSI 147kW + chip ning peale pikemat kiiremat sõitu (Tallinn-Saksamaa autobahnid-Tallinn, ~6000km) kadus autol jõud ära. Madalatel pööretel on jõud enam-vähem olemas, aga kuskilt 2,5...3k kandist enam ei kasva. Varasemalt tõmbas ikka päris viisakalt pealt 3k pööret edasi. Autobahnli peale 6. k muud ei kasutandki, kuna kuskilt 140km/h juurest rebis 220'ni väga viisakalt. Olgu ka siin juures mainitud, et õrnalt ülesmäge liikus seieri järgi üle 260km/h (spidokal rohkem numbreid pole) ja gps järgi oli siis 252km/h ja tahho järgi veel ruumi oli (see järel oli vaja juba pidurdada).

Nüüd siis asja juurde lähemalt. Sõites, nagu öeldud, kaob jõud umbes 2,5...3k juures ära, enne seda enam-vähem olemas. Kui ennem turbo susises, siis nüüd on susina asemele terav vilin. Sai pandud ka aruvti taha ning veateateid oli mitu, aga ei oska nendega midagi peale hakata. Pilt veateadest -> http://www.upload.ee/files/709395/Pilt0976.jpg.html

Oskab äkki keegi midagi soovitada või nõu anda? Netis surfates leidsin erinevad juhiseid, kuid need pole asja lahendanud. Vaatasin üle juhtmed, kontaktid, voolikud, lõdvikud, kuid seal midagi kahtlast minu silm ei märganud. Sai kontrollitud enne saksa sõitu ka by-pass klapp (originaal), mis oli täitsa korras, peale saksa trippi pole kontrollinud.
Porsche 944Turbo
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Kas viga tekkis aegamisi või ühe matsuga? Arvan, et kuskilt mingi lõdvik (by-pass klapp võib vabalt vea põhjustaja olla) ikkagi lahti või on siis aju mingis n-ö avariirežiimis ja ei lase turbo rõhul tõusta.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

Mis on mootori läbisõit? Nendel mootoritel päris tihti kummitamas üks tüüpviga.

Nimelt juhtub selline asi: Pilt

Tegemist siis Octavia Rs pealt päris 2.0 fsi 147kw. Minuteada täpselt sama mootor.

Kui õigesti mäletan,siis antud masina omanik kaebas suht samade sümtomite üle. Läbisõit oli kuskil 60 000 vist.

Kuna ise lukksepp pole,siis täpsemalt ei oska kahjuks rääkida. Järsku võis olla,et tõmbab karteri tuulutuse umbe ja sealt see pihta hakkab.
Kivi
Postitusi: 37
Liitunud: 28.09.2008 17:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kivi »

Läbisõit on 113000km, ise sel ajal roolis polnud, kui see jamps pihta hakkas,aga jutu järgi hakkas algul vahele jätma ja tulemus oli see, et enam ei liigu normaalselt.

Kui aju viga, siis peaks ju vigade kustutamine mingiks hetkeks mõjuma, aga peale delete'i oli kohe nö "avariis" ehk tõmme puudus.

Karteri tuulutus kontrolliti mingi 20k tagasi, siis oli täitsa korras, polnud isegi õline. ilmselt tuleb by-pass ja karteri tuulutus korra ülevaadata.
Porsche 944Turbo
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Kui näitab nagu konkreetseid veateateid eks siis ikka neid peakski lahkama ...
Mis klapiga tegu on sisselakse- või väljalaskeklapiga ?
Kuidas saaks sisselakseklapp selliseks minna, tegu ju otsepritse mootoriga, mille kütus pritsitakse otse silindrisse, mitte põlemiskambrisse ? Sisselakskeklapist läbi tuleb ainult õhk, mitte küttesegu ?
Nendest mootoritest üldse vähe räägitakse millegipärast ...
Üks tüüpviga on, et võtavad keskmisest rohkem õli. Mis põhjusel täpselt ei teata, mõned pakuvad, et katrerituulutuse kaudu õli lahkub karterist, teised, et õlirõngad süüdi.
See nagu veidi kahtlane väide, et turbomootoril pole karterituulutus üldse õline, siis ta ka ei tuuluta midagi, kui õline pole.
Orginaal by-pass klapi nõrkust ka väga ei kurdeta erinevalt eelmise põlvkonna 1,8T-st.
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

Vaata turbo külmapoole küljes olevat elektrilist bybass klappi, sellel nähtavasti membraan katki!
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Mis "chipiga" tegu on, kui saladus ei ole ?
Kivi
Postitusi: 37
Liitunud: 28.09.2008 17:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kivi »

Ar21 kirjutas:Mis "chipiga" tegu on, kui saladus ei ole ?
Chip sai kunagi Autohai's pandud. Pidavat mingi Saksa toodang olema (leidsin maili vahetusest, et http://www.fastech.de/deu/). Kui chipi panin, siis blokeeris aju ennast ära ning selgus, et masinal oli juba chip peal :), nii siis läks aju mõneks päevaks saksa ning seal pandi siis väidetavalt võimsaim chip, mis ilma ümberehituseta võimalik ehk ~270hp.
Porsche 944Turbo
Kivi
Postitusi: 37
Liitunud: 28.09.2008 17:25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kivi »

Viga leitud ja polnudki seda kaugelt vaja otsida. Õnneks oli tegemist "kulutarvikuga" VAG-grupp turbomootorite puhul. Nimelt by-pass klapi membraan oli otsad andnud. Kuigi seda sai enne seda pikemat sõitu kontrollitud.

Pilt ka katkisest originaal klapist http://www.upload.ee/image/725353/P8050167.JPG

Asemele läks forge klapp http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... t=FMFSITVR

Peale vahetust on sõites jälle nägu naerul :D
Porsche 944Turbo
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

ilmselt chippimise tagajärjel suurenenud turborõhk tast ikka lõpuks jagu saab. Ei tea miks neid peab orginaalis üldse selliste pehmete membraanidega tegema ...
Kas heitgaasid jäid pärast chippimist tänavalegaalseks ?
bertone
Postitusi: 41
Liitunud: 13.07.2008 13:08
Asukoht: tallinn

Re: Abi vaja 2.0 TFSI turborõhk kadunud

Postitus Postitas bertone »

Ei hakkaks uut teemat tegema, kuna probleem on sama ainult auto teine. Autoks on astra g 2.0T 140kw pluss chip peale pandud maximi poolt ja 2 aastat tagasi uus turbo ostetud.
Lühidalt probleemist: 2 kuud tagasi hakkas ükspäev järsult turbo vilistama ja tasapisi hakkas jõudu ka vähemaks jääma. Tänaseks on lood sellised, turbo rõhk kaob 2,5-3 pealt ära ja vilin on väga kõrge.
Küsimus: Oskab keegi soovitada mõnda spetsialisti, kes vaataks üle milles probleem ning annaks konsultatsiooni? ning kui on võimalus siis äkki saaks ära parandada=)

email: jaan.parmask@gmail.com
tel: 51 428 41
Vasta