
Reaalsuses on vaja olnud testida ja korrigeerida ainult boost-contr, ALS asju jms.
Autronic seadistab kütust ise

a mitu neist autodest on tänaval igapäevakasutuses?
OEM häälestus on igapäevakasutuseks cruise-režiimil sõidetavuse, transient režiimide poolest praktiliselt alati parem kui mistahes isehäälestatu. ERITI kui selle isehäälestatuga pole vaeva viitsitud näha. Tõsi, nii mõngigi kord saab autot veidi ökonoomsemaks, kui originaalsoftiga, aga miks OEM häälestajate seadest chipi-tootjad jõudu juurde saavad pole mingi raketiteadus. Nad lihtsalt ei võta maksimumi välja ja garantiijuhtumeid tahavad nad igal juhul vältida. Tänavaautod peavad sõitma kordades pikemaid distantse kui kiirendusautod, mis tihtipeale veerevad slepis isegi 402m sõidust tagasi.RICE BURNER kirjutas: Aga rusikareegel on see, et head asja odavalt ei saa, ja korraliku ajuga on hilisem seadistusaeg dynos ja maanteel kordades lühem ja tavaliselt jäävad mootorid ka hooaja lõpuks terveks. Seega tasub investeering end alati ära, kui klient seda teenust sisse peaks ostma.
No ofense, aga sellel väitel on umbes sama palju tõsiseltvõetavust kui väitel et ei saa sellepärast et ei saa. Mõni konkreetne fakt palun, mis teeb ühest niipalju halvema võrreldes teisega?RICE BURNER kirjutas:Lisaks juhin tähelepanu sellele, et kui seadistad auto dynos ja pärast pead suuri korrektuure maanteel tegema, siis on tegemist kehva tootega, mis ei saa oma ülesandega kuigi hästi hakkama. Jutt ei käi ainult vemsi kohta, sest on teisigi tooteid, mille suhtes olen kriitiline.
Kõik peaks teadma Toomase N.Beetlet. Täiesti tavaline igapäeva auto, mis kord aastas nädalavahetusel võib sõita sama kiiresti kui ülelaetud Viper.Raceboy kirjutas:Ja mitu neist autodest on tänaval igapäevakasutuses?
Täpselt nii. Ka KMS, AEM jpm omavad sellist funktsiooni oma listis. Kuid, toimivat Autotune pole ma peale Autronicu veel ise kohanud.Raceboy kirjutas:Autotune'is pole midagi uut, mitmel ajul on see juba aegade algusest olemas (k.a. VEMS-il)
Ütlesin varem, et ei pea vajalikuks üksikasjalikult dyno vajalikust argumenteerida, kuid mul on paar autot, mis on hiljuti seadistatud rullidel ja sõidavad igapäevaselt ringi ja seega oled valesti aru saanud, et meie garaazist väljuvad vaid dragi masinad, mis full drottle seadistatud.Kui te argumenteeritult tõestate ära, et dünos kõik režiimid ideaalselt paika saab, siis minupoolne respekt. Seni aga seda tehtud pole, ainult üritatud tehnilise arutelu asemel minu tõekspidamisi naeruvääristada.