Ford torneo 1,8 tdci 66kw 2003a
Ford torneo 1,8 tdci 66kw 2003a
Tere. Mure siis selles et turbo on katki või ilmselt varsti annab otsad. Kostub imelikku kahinat teatud pöörete jooksul eriti kui mootoril raskem vedada ja info autost öeldi et mingi võll või puksid jah ilmselt aga vahetatakse ainult komplektselt. Ok. Et kuna uus turbo ligi 10 tuhat siis liiguvad mõtted kasutatud varjandi järele aga kus seda Eestist saada? Focusel peaks sama mootor olema aga pole neidki leidnud et tükkidena müüdaks. Ja sama mootorit on ka turbo vabana ,et kui suuri ümber ehitusi vaja on et see vahelt minema visata või saab ta kuidagi mitte toimivaks teha ? pole ta mul mingi rallikas ju. Ja kui kellegil on mõnda turbot mulle pakkuda võib sedagi teada anda. audiq@hot.ee Sai veits segane aga kui kellegil midagi asjalikku öelda on kuulan huviga.
Tegelt vahepeal ongi remondis või ülevaatamisel käinud ja pikka mõtiskluse peale selgus et polegi turbos asi vaid käigukast teeb teatud pööretel sellist kahinat. Ilmselt mingid pea võlli laagrid mis maksavad esindusest ostes kokku 4tk umbes 3000kr. Samas pidavat ka focuse kast alla minema teatakse rääkida kasti mark pidi mtx 75 mul all olema. Ega keegi tea põhja Eestis mõnde sootsat ja asjalikku kasti remondi kohta?
Re:
mõtekam on osta romulast teine kast sest kuna juba juppid sinna sisse maksavad 3000.- siis arvesta ka tööraha kastmaha+peale ja kast ka laiali ja kokku nii et ca 6000-7000 eeku, midugi tasuks otsida kasti tallinnast betooni lammutusest !!!
Lammari kast tuleks enne allapanekut ka lahti võtta. sest kui see on samasugune, siis lammari kast+kast maha+kast külge+uuesti kast maha tuleb ka päris ilus summa. Alati ei pea laagreid esindusest osta. Kui veab, siis ühtib mõne standart laagrida. Tallinnas võib peterburi teel hydroscan majas asuvat laagripoodi(minu koostöö partner) külastada laagrid näpus. Originaalidel tihti mingi varuosa kood peal ja sellega pole seal midagi teha.
Hea näide on Silber, kes ostab minult Galandi laagri 560 krooniga ja müüb kliendile 1500 ga originaali pähe.
Hea näide on Silber, kes ostab minult Galandi laagri 560 krooniga ja müüb kliendile 1500 ga originaali pähe.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
no jah
kui laagreid saab b-osana või tõesti sealt mainitud kohast siis tasuks ära küll aga iseasi võib olla see et kasti seest võib muidugi ka veel üllatusi vastu tulla mõni väga ära väsinud hammakas või sünkronisaator siis juba läheks asi väga kalliks, aga tasub ikkagist risk võtta kuna rasked ajad ja võid kõvasti kokku hoida, koht on juba olemas kes kasti maha, peale paneb ? ja ümber laob ?
See mtx75 on suhteliselt ok kast ja ei usu, et seal hammakad nii väga kulunud on. Fordiliste üks paremini õnnestunud käimareid väidetavalt.
Remont on selline 2. otsaga asi. E-bayst võid laagrite/tihendite komplekti ~4500 saada, lisandub remontimise raha kui ise ei tee.

Samas võid ilmselt siit neid "mitsu originaal laagreid" osta, kokku tuleb ikka sama summa ma arvan. Moraal, ~2k saad juba lõdvalt peetud kasti ja sõit läheb edasi. Romula on muidugi viimane koht kuhu ma sellise murega pöörduda soovitan. Odavam on kohe info-autost tutikas kast tellida. Ikka fordi foorumeid kammi.
Remont on selline 2. otsaga asi. E-bayst võid laagrite/tihendite komplekti ~4500 saada, lisandub remontimise raha kui ise ei tee.
Samas võid ilmselt siit neid "mitsu originaal laagreid" osta, kokku tuleb ikka sama summa ma arvan. Moraal, ~2k saad juba lõdvalt peetud kasti ja sõit läheb edasi. Romula on muidugi viimane koht kuhu ma sellise murega pöörduda soovitan. Odavam on kohe info-autost tutikas kast tellida. Ikka fordi foorumeid kammi.
Kas 100000 kastiõli ka vahetati? Nt minu auto manual õlivahetust ette ei näegi, ainult kontrollida taset. Kui oma lolluse tõttu rattalaagrit vahetades veovõll välja tuli, siis tuli sealt ikka paras tökat välja. Sai uus täissünt sisse pandud ja siis 30 tuh km hiljem vahetasin profülaktika mõttes, siis oli päris puhas veel, nii et tõesti täissünt kastis iga 100tuhkm vahetada oleks normaalne, arvan. On küll Lifetime õlid, aga see ongi vist mõeldud "kasti Lifetime" ehk siis 150-200tuhkm. Füüsika seaduste vastu lihtsalt ei saa.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Jaan: Ega mina tea 100% kas see on see mtx75 vähemalt esindusest koodi järgi öeldi seda. Ja ka seda et kõik asjad on võimalik ära lõhkuda. Kuna soetasin alles hiljuti selle masina ja peale Gtr autos uurimist kui öeldi et ei ole turbo vaid käigukast siis vahetasin õli ära sees oli ilus puhas ilmselt täis sünt õli. Sisse panin nüüd proovi mõttes sinna soovitatud paksu mineraali ja nüüd on hommikul külmast peast käima pannes ja sidur lahti lastes see kahin sees küll kergem mitu korda kui sõidu ajal 2000 pöörde juures aga on kuulda. Nii et tuleb käigukastist.
Tere
Olen kokkupuutunud MTX75 kastiga Ford Cougari peal.Seal olid kulunud
difrisateliidid selle piirini,et andis hambumisest üle.Difri originaal laagrite asemele saab panna tava seeria laagreid,treides korpuse kaelast 1mm
.maha.Originaallaagrite eest küsiti1500EEK+10 päeva ootamist.Tava laagrid maksid 200EEK.
Nüüd miks kirjutasin?Kuna originaal õli ei raatsinud osta,siis uurides foorumeid siin ja sealpool piiri ,selgus et kasutada tuleks automaatkasti tüüpi õlisid.Tavaline kastiõli jääb paksuks.Meil tuleks arvestada et talvel -25 külma.Auto on peale kastiremonti sõitnud 1,5 aastat.
Turbo remont ja treimine.
tel.56565512
Olen kokkupuutunud MTX75 kastiga Ford Cougari peal.Seal olid kulunud
difrisateliidid selle piirini,et andis hambumisest üle.Difri originaal laagrite asemele saab panna tava seeria laagreid,treides korpuse kaelast 1mm
.maha.Originaallaagrite eest küsiti1500EEK+10 päeva ootamist.Tava laagrid maksid 200EEK.
Nüüd miks kirjutasin?Kuna originaal õli ei raatsinud osta,siis uurides foorumeid siin ja sealpool piiri ,selgus et kasutada tuleks automaatkasti tüüpi õlisid.Tavaline kastiõli jääb paksuks.Meil tuleks arvestada et talvel -25 külma.Auto on peale kastiremonti sõitnud 1,5 aastat.
Turbo remont ja treimine.
tel.56565512