Väntvõlli asendi anduri kontrollimine?
Väntvõlli asendi anduri kontrollimine?
Kuidas kontrollida väntvõlli asendi andurit auto peal (andur asub väga raskesti ligipääsetavas kohas ja seepärast ei kiiirustada huupi vahetama). Mootoriks on Opeli Ecotec ja pöörete lugemise süsteemiks ilmselt "missing teeth"
Anduril on kolm juhet, neist üks on ühendatud varjestusega, st sealt pole mõõta midagi. Seega signaali jaoks on 2 juhet. Peale mootori juhtmepundi vahetamist näitab diagnostika CPS-il null signaali ja auto ei käivitu.
Kasutada on ainult tavaline multimeeter.
Anduril on kolm juhet, neist üks on ühendatud varjestusega, st sealt pole mõõta midagi. Seega signaali jaoks on 2 juhet. Peale mootori juhtmepundi vahetamist näitab diagnostika CPS-il null signaali ja auto ei käivitu.
Kasutada on ainult tavaline multimeeter.
Tavalise testriga küll mingit kindlat vastust teada ei saa. Ossilograafiga on minuteada ainuke variant.
Väntvõlli andureid on enamasti kahesuguseid, Hall ja VR. Opel küll vist kasutas VR'i, aga mõlemaid võib olla 3me juhtmega. Lühidalt vahe Halli anduril selles, et sinna peab veel 12v ka jooksma.
Väntvõlli andureid on enamasti kahesuguseid, Hall ja VR. Opel küll vist kasutas VR'i, aga mõlemaid võib olla 3me juhtmega. Lühidalt vahe Halli anduril selles, et sinna peab veel 12v ka jooksma.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Ega ei ole juhuslikult sellel ajul mingit immot sees?
Mul VW tegi sama trikki, et pööreteandur näitas käiamisel 0 rpm-i, kui immo veateade sees oli.
Kuna originaal ajuga paralleelselt on ka proge aju, siis mootor tegelikult käis aga stock aju rpm-i ei lugenud.
Nii kui kadus ajust immo veakood hakkas aju ka lillegi liigutamata kohe pöördeid ilusti lugema.
Kas sama andur eelmise aju ja juhtmepundiga töötas?
Kas VR polaarsus eelmisel juhtmekimbul ja praegusel juhtmekimbul on sama?
Kas aju massid on kõik ilusti ühendatud (varjestuse ja VR-i ühe juhtme takistus mootori suhtes ilusti null?)?
Mul VW tegi sama trikki, et pööreteandur näitas käiamisel 0 rpm-i, kui immo veateade sees oli.
Kuna originaal ajuga paralleelselt on ka proge aju, siis mootor tegelikult käis aga stock aju rpm-i ei lugenud.
Nii kui kadus ajust immo veakood hakkas aju ka lillegi liigutamata kohe pöördeid ilusti lugema.
Kas sama andur eelmise aju ja juhtmepundiga töötas?
Kas VR polaarsus eelmisel juhtmekimbul ja praegusel juhtmekimbul on sama?
Kas aju massid on kõik ilusti ühendatud (varjestuse ja VR-i ühe juhtme takistus mootori suhtes ilusti null?)?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vahetatud on nii aju kui juhtmepunt. Eile käidi immot progemas. Aju muutus kontaktseks, aga CPS ei pritsinud mitte mingit infot.
Enne remonti oli probleemiks raskused mootori käimisel ja aju peksis täiesti kõrvalist veakoodi (VSS - mida sel autol polegi). Kuna avastasin 96 autol 93 (versiooni vahetus tuli 95 lõpus) juhtmed ja aju ning see oli ennegi segast pannud, siis lendas see üle õla.
Enne remonti oli probleemiks raskused mootori käimisel ja aju peksis täiesti kõrvalist veakoodi (VSS - mida sel autol polegi). Kuna avastasin 96 autol 93 (versiooni vahetus tuli 95 lõpus) juhtmed ja aju ning see oli ennegi segast pannud, siis lendas see üle õla.
Eeldan et tegu on 2L 100kw mootoriga?
Sellel on VR (Erinevalt mõnest 1,8sasest opelist)
klemmide 1 ja 2 vahel oleks normaalseks takistuseks 10,3-14,3 oomi ja klemmide 2 ja 3 vahel 0,3-0,5 oomi autodata andmeil...
üldiselt on nii et kui nad katki on siis sellesse vahemikku ka ei jää ...(Tihti kukub ikka kilo oomide alasse) aga kui vahepeal valesti loevad võiad vabalt nõutud väärtused välja anda.
Sellel on VR (Erinevalt mõnest 1,8sasest opelist)
klemmide 1 ja 2 vahel oleks normaalseks takistuseks 10,3-14,3 oomi ja klemmide 2 ja 3 vahel 0,3-0,5 oomi autodata andmeil...
üldiselt on nii et kui nad katki on siis sellesse vahemikku ka ei jää ...(Tihti kukub ikka kilo oomide alasse) aga kui vahepeal valesti loevad võiad vabalt nõutud väärtused välja anda.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Takistus oligi auto peal oleval anduril 1-2 vahel 11,5 ohmi ja kogemata kapis varuks olnud anduril 12,5 ohmi. 2 ja 3 vahel oli null koma midagi.
Tegemist on jah 2,0 100 kW ökotekiga. Juhtmepunti pole veel kaevama hakanud.
Kuna VV andur asub mootori külje peal roolivõimu ja kliima pumpa taga, siis sellele ligipääsemiseks tuleb umbes pool kapotialust laiali lammutada, seepärast ei tahtnud seda huupi teha. Juhtmepundi kammimiseni pole veel jõudnud.
Iva on selles, et enne susside sirgeks viskamist oli küll selline viga mis viitab VV anduri probleemile (jõudu pole, pöördesse ei lähe, sureb kohe välja, kuid ECU peksis mingit auto kiiruse anduri koodi). Kuid see viga võis ka olla lolliks läinud ajust või kust iganes.
Kokkuvõttes olengi aru saanud, et ECOTEC tähendabki lühendatuna taevast risti ja viletsust maa peal, mu eelmine isiklik auto (bmw) sõitis 9 aastat ja 130 000 km nii, et ainus elektritöö mootori kallal oli geneka harjade ja küünalde vahetus. Siin aga mingid andurid surevad heast peast, aju peksab mingit segast, keegi aru ei saa mis viga on.
Tegemist on jah 2,0 100 kW ökotekiga. Juhtmepunti pole veel kaevama hakanud.
Kuna VV andur asub mootori külje peal roolivõimu ja kliima pumpa taga, siis sellele ligipääsemiseks tuleb umbes pool kapotialust laiali lammutada, seepärast ei tahtnud seda huupi teha. Juhtmepundi kammimiseni pole veel jõudnud.
Iva on selles, et enne susside sirgeks viskamist oli küll selline viga mis viitab VV anduri probleemile (jõudu pole, pöördesse ei lähe, sureb kohe välja, kuid ECU peksis mingit auto kiiruse anduri koodi). Kuid see viga võis ka olla lolliks läinud ajust või kust iganes.
Kokkuvõttes olengi aru saanud, et ECOTEC tähendabki lühendatuna taevast risti ja viletsust maa peal, mu eelmine isiklik auto (bmw) sõitis 9 aastat ja 130 000 km nii, et ainus elektritöö mootori kallal oli geneka harjade ja küünalde vahetus. Siin aga mingid andurid surevad heast peast, aju peksab mingit segast, keegi aru ei saa mis viga on.
Kõige lähemale on vist pihta saanud Mihkel.
Nimelt oli veel üks nüanss, millele ma alguses ei osanud tähelepanu juhtida, kuid mind hakkas vaevama see polaarsuse variant. Juhtmestikul on nimelt CPS pistik teistsugune, olemasoleva anduri saab sinna küll panna, kuid anduril on ühe juhtsoone asemel kaks.
Samas olin kindel, et andurist versioone ei ole, sest mul olnud kataloogid näitasid 94-99 kõik ühte ja sama andurit. Ja ma arvasin, et ju on eelmine elektrimees pistiku ära lõhkunud ja asendanud "samasugusega".
Marssisin siis Forssi ja palusin endale kõik variandid ette näidata. Ja tõepoolest, 96 aasta all leiduski 2 andurit, nii 1 kui 2 juhtsoonega ja vahe on teate mis? Juhtmete polaarsus on vastupidine!
Huvitaval kombel sellel "õigel" anduril ei olegi mingit takistust, ei 1 ja 2 ega loomulikult ka 1 või 2 ja 3 vahel.
Vut vut garaazi ja panin selle anduri lihtsalt pistikule otsa (ilma oma kohale monteerimata) ja lappasin starterit. Väikse lappamise peale kustus check engine tuli ära ja mootor üritas tagurpidi käima minna. Ühesõnaga, tekkisid mingid valed süüted ja pritsed ja aju leidis vist mingid enamvähem sobivad näitajad üles. Käima sedasi loomulikult ei saa. Eks ma nüüd kisun selle pool kapotialust laiali ja teen selle anduri vahetuse anaaloperatsiooni ära
Nimelt oli veel üks nüanss, millele ma alguses ei osanud tähelepanu juhtida, kuid mind hakkas vaevama see polaarsuse variant. Juhtmestikul on nimelt CPS pistik teistsugune, olemasoleva anduri saab sinna küll panna, kuid anduril on ühe juhtsoone asemel kaks.
Samas olin kindel, et andurist versioone ei ole, sest mul olnud kataloogid näitasid 94-99 kõik ühte ja sama andurit. Ja ma arvasin, et ju on eelmine elektrimees pistiku ära lõhkunud ja asendanud "samasugusega".
Marssisin siis Forssi ja palusin endale kõik variandid ette näidata. Ja tõepoolest, 96 aasta all leiduski 2 andurit, nii 1 kui 2 juhtsoonega ja vahe on teate mis? Juhtmete polaarsus on vastupidine!
Huvitaval kombel sellel "õigel" anduril ei olegi mingit takistust, ei 1 ja 2 ega loomulikult ka 1 või 2 ja 3 vahel.
Vut vut garaazi ja panin selle anduri lihtsalt pistikule otsa (ilma oma kohale monteerimata) ja lappasin starterit. Väikse lappamise peale kustus check engine tuli ära ja mootor üritas tagurpidi käima minna. Ühesõnaga, tekkisid mingid valed süüted ja pritsed ja aju leidis vist mingid enamvähem sobivad näitajad üles. Käima sedasi loomulikult ei saa. Eks ma nüüd kisun selle pool kapotialust laiali ja teen selle anduri vahetuse anaaloperatsiooni ära

Tore, et vea kätte said.
Progeajud on ajapikku tüüpilisemaid vigu õpetanud.
Progeajud on ajapikku tüüpilisemaid vigu õpetanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.