Nissan 200 SX '91 RFL
Nissan 200SX ja Nissan 300ZX.Mardo kirjutas:kuidas see "kolmesajase kast" meie 2010 reeglitesse ära mahub?
räägitakse, et peab kasutama margipõhist kasti või sain mina millestki valesti aru.
Mark on ju mõlemil Nissan, seega klapib reeglitega. Oleks reeglites mudelipõhine, siis peaks igal võistlusel paar varukasti kaasas olema

- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
See oli vist nii, et tänu siduri remondile/upgradele sai jälle sõita ja teha parema stardi ja koos harjutamisega oleks 12 piirile saand, aga tänu lisabenapumbale + ühele dünosessioonile hammustasid 0.3sek lisaks.RFL kirjutas:Tänusõnad ikka. Ilma sinu ja Carshop.ee-ta oleks pool suve tühjaks jäänud. Ning parim aeg "vaid" 12,2 olnud.arne13 kirjutas:Aitäh kiidusõnade eest
Kõige muljetavaldavam oli mulle su hooaja juures pidev rekordite sadu

* parim et, parim 60ft, parim kmh, parim 60ft parim et jne jne jne....
Vähese näppimisega, täpselt nii palju kui vaja, oli pidev progress. Loomulikult suurim töö oli ära tehtud juba enne hooaja algust.
Tõestasid ka, et CA mootorile pole dragil ega miilil tingimata vaja lisa-õli-tagasivoolusid ja performance radikat - piisab lisakogusest õlist.
Kui viitsid pane kirja kõik muudatused auto juures mis viisid su 13 pealt 11 peale - kas peale minu laenatud kergete velgede oli veel midagi

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
13,4 saigi ju sõidetud 310hj-ga.Astrona kirjutas:Kui viitsid pane kirja kõik muudatused auto juures mis viisid su 13 pealt 11 peale - kas peale minu laenatud kergete velgede oli veel midagi?
12,2 sõitmiseks olid muudatused: Laisu tehtud vl kollektor, millele lisasime 35mm wastegate'i, gt3071r, 800cc Sard pihustid, Abit aju, Bosch 044 pump, Tomei 270 10,25 nukad, 390hj.
11,7 jaoks läks veel vaja ET Drag, Kosei Ultralight 8", Aeromotive kütuselatt, Spec stage 5 sidur, 2 käiguga burn, gaas põhjas start @8100rpm, 470hj. Sai ka veel paigaldatud teine Bosch pump, kuid kütuselatt oli nii palju parandanud bensiinikogust, et 80hj sai peale keerata ning pumba juhtmed ei ole ühendatud.
Seadest, boostist, pihustite avatusest jne jne mul ülevaade puudub, sest seadistaja kohtleb mind, kui poissi, kes toob oma turboauto kruttimiseks ja saadetakse koju tagasi peale kruttimist. Vaid juhuse tahtel on autole sattunud detailid, millede abil seadistaja selle võimsuse välja võlus, sest auto omanik ei tea autodest mitte midagi ja talle pole seega ka vaja midagi selgitada...
Minu arusaama järgi oli boostiga umbes nii
13.4s 1,1-1,2bar (GT2540)
12.2s 1,5-1,6bar
11.7s 1,8-2.0bar
Lõppkokkuvõttes enamus võimsusest tuleb tänu boosti tõstmisele. Aga küsimus ongi selles, kas mootor koos püsib - millest enamus on seadistuse taga. Ja kuna antud juhul sul püsis, ja astus boosti kohta normaalselt edasi, siis väike respect ikkagi Maximile! See, et auto on veel poole gaasi, madala rõhu ja madalala pööretel ideaalseadest kaugel, on IMO eesti seadistajate arvates norrmaalne. Muidugi on selle taga ka kliendi rahakott, kuna kogu seade tegemine on N korda kallim kui dragi seade tegemine (N=4?
).
Saan aru, et sul teine pump ja kogu toitesüsteem ootab siis etanooli? Siis peaks ka 4x800cc väheks jääma, arvestades et etanooli kasutusega keeratakse mingi pool bari ikka otsa, peale selle, et teda peab lihtsalt +30-50% läbi pumpama.
Naised rääkisid ka NOS'ist, aga kas selle tarbeks tehakse ka mootoris muudatusi?
NOS on ses mõttes hea, et siis saab (peab) kaalu alandamise mõtted maha matta.
13.4s 1,1-1,2bar (GT2540)
12.2s 1,5-1,6bar
11.7s 1,8-2.0bar
Lõppkokkuvõttes enamus võimsusest tuleb tänu boosti tõstmisele. Aga küsimus ongi selles, kas mootor koos püsib - millest enamus on seadistuse taga. Ja kuna antud juhul sul püsis, ja astus boosti kohta normaalselt edasi, siis väike respect ikkagi Maximile! See, et auto on veel poole gaasi, madala rõhu ja madalala pööretel ideaalseadest kaugel, on IMO eesti seadistajate arvates norrmaalne. Muidugi on selle taga ka kliendi rahakott, kuna kogu seade tegemine on N korda kallim kui dragi seade tegemine (N=4?

Saan aru, et sul teine pump ja kogu toitesüsteem ootab siis etanooli? Siis peaks ka 4x800cc väheks jääma, arvestades et etanooli kasutusega keeratakse mingi pool bari ikka otsa, peale selle, et teda peab lihtsalt +30-50% läbi pumpama.
Naised rääkisid ka NOS'ist, aga kas selle tarbeks tehakse ka mootoris muudatusi?
NOS on ses mõttes hea, et siis saab (peab) kaalu alandamise mõtted maha matta.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET