Megasquirt
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Sai need takistid vahele topitud, kergelt soojaks lähevad, midagi hullu pole.
Käiguga pidurades näitab 20kpa seega see klapp vist toimetab küll nii palju kui vaja.
Mingi 800-900 vahel kõikuva tühikäigu sain esialgu. Homme WB külge ühendama ja proovima seadet vähe paremaks teha.
Pole varem kunagi ühtegi autot seadistanud seega kõik näpunäited on teretulnud.
Autoks Suzuki 1.6L 16v sohc
Käiguga pidurades näitab 20kpa seega see klapp vist toimetab küll nii palju kui vaja.
Mingi 800-900 vahel kõikuva tühikäigu sain esialgu. Homme WB külge ühendama ja proovima seadet vähe paremaks teha.
Pole varem kunagi ühtegi autot seadistanud seega kõik näpunäited on teretulnud.
Autoks Suzuki 1.6L 16v sohc
Keera 800 pealt vähemaks ja 900 pealt õhku juurde.KillFrenzy kirjutas:...Mingi 800-900 vahel kõikuva tühikäigu sain esialgu. Homme WB külge ühendama ja proovima seadet vähe paremaks teha.
Seda sooja mootoriga.
Siis keera süüdet nii palju järjest varasemaks, et jättab juba iga 100. paugu vahele, siis keera 3kraadi hilisemaks.
Kuna pöörded kipuvad tõusma, siis keerad sujuvalt õhku koos süütega kasvatamisega vähemaks. KMS'is tuli ka tühikäigu inj_ms kah vähemaks keerata (Kokku võitsin 50-60% tühikäigu kütusekulus.). MS kasutab vist ka tühikäigul VE tabelit - seal siis kursor ronib ise alla vaskule nurka. Seal kruti kütus nii rikkaks, kuni pöörded veel kasvavad, ja siis natuke lahjemaks. 800'st alla poole RPM'e pane aga VE tiba kõrgem ja süüde varasem, et pöörete langedes alla normi, näiteks kohalt minnes, võimsus hoopis kasvaks. Tühkäigust 1 samm kõrgema load'i ja rpm'iga ürita esialgu tühikäigu segu ja nurka kasutada. Hiljem ürita tiba rikastada ja RPM kasvades varasemaks keerata, ning load kasvades, nurka hoida või väheke langetada, kui klõbisema, värisema või pooma hakkab.
Süütetimmimise juures õppisin nii palju, et kui auto möliseb nii, et plekid värisevad, keera 10+ kraadi varasemaks


Seadista algul kindlasti kõik töösooja mootoriga, et ei peaks warmup'i seadistamisel ka muid tabeleid jälle modima.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Kuidas ma saan 800 pealt vähemaks ja 900 pealt õhku juurde panna? Saab ainult külma ja sooja mootori idle valve % panna.
Segu oli 17-18 vahel, keerasin klappi koomale ja kütust juurde sain 14.5 umbes ja 875 ligidal suht stabiilsed pöörded. Süüde 15 kraadi.
Sidur libiseb päris hullult, vaja see enne ära vahetada kui edasi asja näppida.
Läpaka aku ka ei pea ja autolaadija on mingi saast, ajab lambda näidu segaseks ja raadio hakkab ka katkuma, sigaretisüütaja pistik hakkab ka kiunuma, peab valges uurima vbl asi ainult kehvas kontaktis.
Segu oli 17-18 vahel, keerasin klappi koomale ja kütust juurde sain 14.5 umbes ja 875 ligidal suht stabiilsed pöörded. Süüde 15 kraadi.
Sidur libiseb päris hullult, vaja see enne ära vahetada kui edasi asja näppida.
Läpaka aku ka ei pea ja autolaadija on mingi saast, ajab lambda näidu segaseks ja raadio hakkab ka katkuma, sigaretisüütaja pistik hakkab ka kiunuma, peab valges uurima vbl asi ainult kehvas kontaktis.
Ise kasutan toalaadijat ja 220v inverterit. Ja kui selle taha panen, siis õlirõhk langeb 1bar võrraKillFrenzy kirjutas:Kuidas ma saan 800 pealt vähemaks ja 900 pealt õhku juurde panna? Saab ainult külma ja sooja mootori idle valve % panna.
Segu oli 17-18 vahel, keerasin klappi koomale ja kütust juurde sain 14.5 umbes ja 875 ligidal suht stabiilsed pöörded. Süüde 15 kraadi.
Sidur libiseb päris hullult, vaja see enne ära vahetada kui edasi asja näppida.
Läpaka aku ka ei pea ja autolaadija on mingi saast, ajab lambda näidu segaseks ja raadio hakkab ka katkuma, sigaretisüütaja pistik hakkab ka kiunuma, peab valges uurima vbl asi ainult kehvas kontaktis.


OK sorry kui seal aint külma ja sooja % saab muuta. Aga mis ta siis 500rpm peal teeb? KMS'is sai ka tühikäigu süüte ja segu eraldi panna. No aga kui ta sul enam ei kõigu, siis ju ok. Aga muidu võiksid pöörete kukkudes VE tabelis rikastada 13:1 poole ja süüdet varasemaks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Enamus tehaseautodel ongi seal 10-15 kraadi vahel tühikäigu süütenurk.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Hmm. Mul vanal opelil oli näiteks 10 kraadi ilma vaakumita, mis kokku tegi vist 20! OK 25 võib olla palju. Kui mul õiged küünlad ja hea trigger, siis mootori pööreded kasvasid kuni 25deg, ilma et vahele jätaks. 10-15vahel käis juba raskemalt ja 0-10 ei taht eriti käia. Lõpuks jätsingi 22deg peale. Stockis on millegipärast ta sel mootoril 15deg. Aga noh 15deg'iga käib ka siis kui kehvemat bena satub või kui muud hädad - kont jms. Kui tühikäigu rõhk on aga kõrge >30KPa, siis vastavalt sellele, näiteks 35KPa'ga võiks süüdet kah ~2kraadi hilisemaks keerata. Aga mis mina tean, aitan natuke võhikut järjele, pärast tuleb õpetab mind.Mihkel kirjutas:Enamus tehaseautodel ongi seal 10-15 kraadi vahel tühikäigu süütenurk.
Märk unusta ära. Selle joonistad ise sinna kus on õige. Keerad küünla maha ja mõõdad TDC üss ära.KillFrenzy kirjutas:Baasnurgas päris kindel ei saa olla, ei tea kas siin saare peal kellegil üldse sellist strobo on millel saaks nurka muuta.
Rihmaratta peal on märki ka suht raske näha, kuna trigger wheel varjab suht ära selle.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Miks te seda nurka muutma peate ma ei saa aru ainult.
Paned MS-ist süüte 0 kraadi peale ning stroboga vändamärgi järgi baasnurga paika ning kogu muusika.
Paned MS-ist süüte 0 kraadi peale ning stroboga vändamärgi järgi baasnurga paika ning kogu muusika.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Kui sul on eraldi andurid dash-i funktsioonidele, siis jäävad ju tööle küll, miks ei peaks.
Tahhoka väljund tuleb siis MS-ist lihtsalt.
Tahhoka väljund tuleb siis MS-ist lihtsalt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Küsin siia vahele, et kas keegi on paigaldanud MS-i ka mootori tavaajule lisaks? Kui jah, siis mis probleeme ette tuli, millega peaks arvestama?
Kuna teatud autol pean orig. aju alles jätma, siis mõtlesin et lisades ülelaadimise, rõhuks (0,5-max 1bar) paneks MS-i ainult lisa kütust juhtima. Ehk sisuliselt 2 andurit rpm ja map ehk kasutada pöörded vs. boost tabelit ja juhtida sellega lisa pihusteid. Ideepoolest peaks piisama kõige lihtsamast MS-i versioonist. Tühikäik, külmkäivitus, süüde, orig pihustid jne jne jääks endiselt kõik originaal aju kanda.
Mainin ka kohe ära, et originaal aju peab jääma alles kuna suhtleb can-bus-i kaudu automaatkastiga. Orig. aju kuulab ka detot, nii et põhimõtteliselt peaks ta süüte juhtimisega ju hakkama saama ka rõhualas?
Mis targemad arvavad sellest kahe-aju süsteemist?
Üheks väga suureks plussiks on kindlasti off-boost alas säiliv auto kasutus mugavus, ökonoomsus ja ka töökindlus + diagnosti võimalus. Samas miinuseks asjaolu, et kui orig. aju hakkab seal miskit üleliia korrigeerima, boosti all näiteks, mis siis juhtuda võib jne.
Kuna teatud autol pean orig. aju alles jätma, siis mõtlesin et lisades ülelaadimise, rõhuks (0,5-max 1bar) paneks MS-i ainult lisa kütust juhtima. Ehk sisuliselt 2 andurit rpm ja map ehk kasutada pöörded vs. boost tabelit ja juhtida sellega lisa pihusteid. Ideepoolest peaks piisama kõige lihtsamast MS-i versioonist. Tühikäik, külmkäivitus, süüde, orig pihustid jne jne jääks endiselt kõik originaal aju kanda.
Mainin ka kohe ära, et originaal aju peab jääma alles kuna suhtleb can-bus-i kaudu automaatkastiga. Orig. aju kuulab ka detot, nii et põhimõtteliselt peaks ta süüte juhtimisega ju hakkama saama ka rõhualas?
Mis targemad arvavad sellest kahe-aju süsteemist?
Üheks väga suureks plussiks on kindlasti off-boost alas säiliv auto kasutus mugavus, ökonoomsus ja ka töökindlus + diagnosti võimalus. Samas miinuseks asjaolu, et kui orig. aju hakkab seal miskit üleliia korrigeerima, boosti all näiteks, mis siis juhtuda võib jne.