RICE BURNER kirjutas:Punkt 3.1 jääb hetkel hinge kriipima ja loodan, et see ka muudetakse.
EMV välised võistlused olid ainukesed testimise võimalused, sest spetsiaalrada meil ju ei ole ja antud uuendus piirab paljude TEGIJATE arengut.
Saan aru, et see oli mõeldud EMV väliste ürituste populaarsuse vähendamiseks, et tuua rahvas "õigele" võistlusele!?
On küsitav, kas võistluse raames testimine, ilma et üheski klassis võistleks, oleks võistlusel osalemine või võistluspäeval testimine.
1.1.1 Korraldajal on õigus starti mitte lubada autosid, mis vastavad kõikidele käeolevas juhendis esitatud nõuetele, kuid pole korraldaja hinnangul turvalised. Eelkõige see puudutab juhtumeid, kus ümberehituste tulemusena on oluliselt suurenenud auto maksimaalkiirus, kuid samaväärselt pole parendatud auto pidureid, vedrustust, juhitavust, turvastruktuure jne. Ümberehitatud autode puhul on tungivalt soovitav paigaldada autosse täiendav turvastruktuur (turvakaar, turvapuur) koos sertifitseeritud 5 või 6 punkti turvavöödega.
See tuleb reeglitega paika panna, mis on juba üsnagi õnnestunud, mitte aga korraldaja suva järgi peale antud reeglite järgi ehitamist ja osalustasu maksmist otsustada.
Juhitavus, hmm, võib öelda, et kõigi spetsiaalselt sirgel lõigul sõitmiseks ehitatud masinate juhitavus on peale külje ette saamist kehvem kui originaalis... pehme küljega madala rõhuga rehvid, roolivõimendi puudumine, ühtepidi töötavad amordid, eest taha viidud kaalujaotus jne.
Vähesed autod saavutavad 402m'ga suurema kiiruse kui tehase lubatud maksimaalkiirus. Pealegi lennuväli on tavaoludest pikema pidurdusmaaga, ideaalse nähtavusega, laiema teega ja võistlusmassid on lubatud täismassist kuni 50% väiksemad.
Selle asemel võiks enne hooaega teha kasvõi kohustusliku piduristendi külastamise. Ja teha originaalist üle 15% kitsamate esirehvide puhul pidurdusvari kohustuslikuks.
Turvastruktuuride lisamise kohustus on juba reeglitega üsna paigas. Võiks panna sinna lisa-sätte, et kui auto lõppkiirus (402m peal) ületab tehase poolt antud tippkiiruse, tuleb lisada turvakaar.
Tungivalt soovitatavad asjad oleks selguse huvides parem juba kohustuslikuks muuta.
Aga kokkuvõtteks on väga positiivne tunda komitee pühendumust.