Nukkvõllid ?
Nukkvõllid ?
Arutleks teemal vabalthingava nukkvõllid turbo mootorile.
Olen lugenud auto teemasi kus nii mitmelgi VAG 1.8T mootorile on paigaldatud 1.8 vabalthingava nukkvõllid.
Siit ka küsimus , et mis selle asja mõte,kasutegur ja riskid võiksid olla?
Olen lugenud auto teemasi kus nii mitmelgi VAG 1.8T mootorile on paigaldatud 1.8 vabalthingava nukkvõllid.
Siit ka küsimus , et mis selle asja mõte,kasutegur ja riskid võiksid olla?
VW Golf 2.0T
oskan kaasa rääkida volvo mootorite koha pealt.
siingi kasutajan figureeriv kasutaj wa666ou sõidab oma volvo s40 t4 millel peal 2,0l vabalthingava nukad. ning volvo t5 mootoritele ( -99a) istuvad 2,5l 125kw nukad. tõusude vahe on 0,5" vabaltingava mootori kasuks.
jõu kõver on ühtlasem
siingi kasutajan figureeriv kasutaj wa666ou sõidab oma volvo s40 t4 millel peal 2,0l vabalthingava nukad. ning volvo t5 mootoritele ( -99a) istuvad 2,5l 125kw nukad. tõusude vahe on 0,5" vabaltingava mootori kasuks.
jõu kõver on ühtlasem
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Samas peaks ka duration ja overlap erinev olema.
Suurem overlap tõstab jällegi TIP-i ja VAG-i 1.8T mootoritel on olematu suurusega turbod stockis.
Suurem overlap tõstab jällegi TIP-i ja VAG-i 1.8T mootoritel on olematu suurusega turbod stockis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Overlapi saab DOCH'idel ise valida. Plussidest on räägitud, aga lühidalt: täiteaste paraneb eriti kõrgemal pöördel = sama rõhu juures rohkem võimsust.
Miinustest see, et eriti kuna VL klapp on kauem lahti, siis VL-kollektori rõhk (TIP) surub turbo piiri lähenedes väljalaske gaasid silindrisse tagasi ja on suurem oht kolvid sulatada. Võimsuse kasvatamise eesmärgil on soovitav NA väljalaskenukke kasutada koos suurema turboga, millega vähene TIP probleem. NA sisselaskenukk ei tohiks midagi halba põhjustada. Dragis on turbokate nukid veel suuremad kui stock vabalthingavate omad (overlap siiski väiksem).
Ahjaa seda kaa, et kuna tõus on NA nukkidel suurem, siis ei tea, kuidas hüdrotõukurid ja klapivedrud reageerivad. Olen 1.8T vagi puhul kuulnud ime-numbreid kui mindi mehhaaniliste tõukurite peale üle.
Miinustest see, et eriti kuna VL klapp on kauem lahti, siis VL-kollektori rõhk (TIP) surub turbo piiri lähenedes väljalaske gaasid silindrisse tagasi ja on suurem oht kolvid sulatada. Võimsuse kasvatamise eesmärgil on soovitav NA väljalaskenukke kasutada koos suurema turboga, millega vähene TIP probleem. NA sisselaskenukk ei tohiks midagi halba põhjustada. Dragis on turbokate nukid veel suuremad kui stock vabalthingavate omad (overlap siiski väiksem).
Ahjaa seda kaa, et kuna tõus on NA nukkidel suurem, siis ei tea, kuidas hüdrotõukurid ja klapivedrud reageerivad. Olen 1.8T vagi puhul kuulnud ime-numbreid kui mindi mehhaaniliste tõukurite peale üle.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET