VW Polo 1.4 Turbo ::: 1997 ::: Mihkel
Täna siis sai lõpuks ennast kokku võetud ja ka selle auto mootorit veidi liigutatud.
Ehk siis sai kahest plokist parem välja valitud ja puhtaks pestud korralikult.
Samuti ka mõned muud suuremad detailid.
Plokikaas tuleb remonti saata ja plokk elektrolüüsi.
Kui ploki kätte saab, siis saab vast asju vaikselt kokku laduma hakata.
Väntvõll tuleb ka üle mõõta, et kas on ilusti lubatud kulumispiiris.
Suure tõenäosusega teeb ka surveastme madaldamiseks vaheplaadi.
Antud mootori üritame kokku panna nii, et ei tee liigseid kulutusi aga samas ei tee ka pornot.
Liigsete kulutuste all pean siis uusi rem mõõdus kolbe silmas, uusi kepse.
Saaled, rõngad, tihendid ikka uued nagu peab.
Lihtsalt on kahtlus, et antud originaal kolbidel on nn. tuletee kolvi servast rõngani liiga lühike ja kipub plokki kulutama.
Kuna suhtkoht 99% kindlusega oli eelmise mootori läbisõit õige (150k km) aga kulumine oli juba päris suur nii väikse läbisõidu kohta.
Samas doonorplokk on autolt mis kella järgi 125k sõitnud aga seisukorra järgi pigem 300k sõitnud ja sellel kulumine peaaegu puudub.
Ehk siis sai kahest plokist parem välja valitud ja puhtaks pestud korralikult.
Samuti ka mõned muud suuremad detailid.
Plokikaas tuleb remonti saata ja plokk elektrolüüsi.
Kui ploki kätte saab, siis saab vast asju vaikselt kokku laduma hakata.
Väntvõll tuleb ka üle mõõta, et kas on ilusti lubatud kulumispiiris.
Suure tõenäosusega teeb ka surveastme madaldamiseks vaheplaadi.
Antud mootori üritame kokku panna nii, et ei tee liigseid kulutusi aga samas ei tee ka pornot.
Liigsete kulutuste all pean siis uusi rem mõõdus kolbe silmas, uusi kepse.
Saaled, rõngad, tihendid ikka uued nagu peab.
Lihtsalt on kahtlus, et antud originaal kolbidel on nn. tuletee kolvi servast rõngani liiga lühike ja kipub plokki kulutama.
Kuna suhtkoht 99% kindlusega oli eelmise mootori läbisõit õige (150k km) aga kulumine oli juba päris suur nii väikse läbisõidu kohta.
Samas doonorplokk on autolt mis kella järgi 125k sõitnud aga seisukorra järgi pigem 300k sõitnud ja sellel kulumine peaaegu puudub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Läbisõit on ikka väga suhteline asi. Tean väga palju selliseid naisi ja ka mehi, kes linnavahel rahulikult sõidavad, aga mootor üürgab teise v. kolmanda käiguga ainult. Samuti ristmikelt pööramine, esimene käik üürgab kurvi lõpuni, kuigi kiirendamist ei ole. Ei juleta suuremaid käike kasutada. Üks nendest oli mu elukaaslane, aga ta sai varakult ümber koolitatud, ja nüüd on väga pro
Teiseks, mõnel autol on 100km/h 3000rpm ja teisel 1800rpm. Sellepeale eriti ei mõelda.

Teiseks, mõnel autol on 100km/h 3000rpm ja teisel 1800rpm. Sellepeale eriti ei mõelda.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Ma võrdlesin siin hetkel identseid mootoreid identsete käigukastide otsas.
See läbisõit oli lihtsalt võrdlusena toodud, mis mind imestama pani.
Auto mis oli korralikult hooldatud ja väga viisakas oli rohkem kulunud mootoriga kui see, mis oli täiesti hooldamata ja suht raibe.
Ühtemoodi kõntsased olid need mootorid mõlemad.
See läbisõit oli lihtsalt võrdlusena toodud, mis mind imestama pani.
Auto mis oli korralikult hooldatud ja väga viisakas oli rohkem kulunud mootoriga kui see, mis oli täiesti hooldamata ja suht raibe.
Ühtemoodi kõntsased olid need mootorid mõlemad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Oleks mootoril pööretelugeja, et mitu pööret ta teinud on, siis see näitaks mingit kulumist, aga samas oleks vaja teada ka mitu tundi on sõidetud täisgaasil, 3/4 gaasil jne. kui tihti on õli vahetatud jne.
Komplektse auto puhul saab vaadata piduriketaste järgi, palju mootor on vatti saanud.
Mul isa mitsu (1.8 bensukas) sõitis 300K samade ketaste ja klotsidega. rahulikult 90'ga pikad otsad 300km jms. Ja mootoril ei olnud selleks ajaks ühtegi tihendit voolikud ega muud vahetatud.
Olen suht veendunud, et sama auto oleks linnas 50-100K km'ga pidurid ära sõitnud, ja seega tähendaks see ka 100x rohkem kiirendamisi ja 10x rohkem külma mootoriga sõitmisi - ja oleks palju raipem seest. Ja keskmine mootori kiirus võib linnas isegi madalam olla, kuna seistakse foori taga - seega pööretelugeja isegi ei aitaks. Väärt info oleks käivitamiste arv. Siduriketas peaks kah ruunatumal mootoril nähtavalt õhem olema. jne
aga mis teema oli
Komplektse auto puhul saab vaadata piduriketaste järgi, palju mootor on vatti saanud.
Mul isa mitsu (1.8 bensukas) sõitis 300K samade ketaste ja klotsidega. rahulikult 90'ga pikad otsad 300km jms. Ja mootoril ei olnud selleks ajaks ühtegi tihendit voolikud ega muud vahetatud.
Olen suht veendunud, et sama auto oleks linnas 50-100K km'ga pidurid ära sõitnud, ja seega tähendaks see ka 100x rohkem kiirendamisi ja 10x rohkem külma mootoriga sõitmisi - ja oleks palju raipem seest. Ja keskmine mootori kiirus võib linnas isegi madalam olla, kuna seistakse foori taga - seega pööretelugeja isegi ei aitaks. Väärt info oleks käivitamiste arv. Siduriketas peaks kah ruunatumal mootoril nähtavalt õhem olema. jne
aga mis teema oli

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Niisis see auto nüüd otsaga minu käes, kuna Kaidol puudus suurem huvi asjaga edasi tegeleda.
Erinevalt Opel-ist ei tohiks sellest autost mulle erilisi üllatusi tulla, kuna enamus on mu enda kätega ehitatud.
Eile sai asi siis minu valdusse ära transporditud ja nüüd saab asja jälle uuesti elule aitama hakata.
Mootoriplokk on nüüdseks uuesti üle pestud (peale ülemise tihendipinna lihvi) ja kolvid on samuti puhastatud.
Algselt mõtlesin, et ajan ka kolvid kepsud kaalu aga kuna kolvidel ei ole kaalu ajamiseks enam suurt midagi maha võtta, siis loobusin sellest ideest.
Samuti ei näe ma siis kepsude kaalu ajamisel mõtet, kui kolvid eri kaaluga on.
Õnneks on selle mootori pööretepiiraja ka madalal, seal 5500-6000rpm vahel.
Ilmselt grupeerin lihtsalt kepsud koos kolbidega enamvähem võrdsesse kaalu.
Kõige raskemat kolbi, millel oli 1.5g vaja maha võtta natuke kergendasin ka, sai tugevust mitte mõjutanud kohtadest nii palju maha võtta kui andis ja tulemuseks tuli 0.4g maha, seega loobusin sellest jamast.
Erinevalt Opel-ist ei tohiks sellest autost mulle erilisi üllatusi tulla, kuna enamus on mu enda kätega ehitatud.
Eile sai asi siis minu valdusse ära transporditud ja nüüd saab asja jälle uuesti elule aitama hakata.
Mootoriplokk on nüüdseks uuesti üle pestud (peale ülemise tihendipinna lihvi) ja kolvid on samuti puhastatud.
Algselt mõtlesin, et ajan ka kolvid kepsud kaalu aga kuna kolvidel ei ole kaalu ajamiseks enam suurt midagi maha võtta, siis loobusin sellest ideest.
Samuti ei näe ma siis kepsude kaalu ajamisel mõtet, kui kolvid eri kaaluga on.
Õnneks on selle mootori pööretepiiraja ka madalal, seal 5500-6000rpm vahel.
Ilmselt grupeerin lihtsalt kepsud koos kolbidega enamvähem võrdsesse kaalu.
Kõige raskemat kolbi, millel oli 1.5g vaja maha võtta natuke kergendasin ka, sai tugevust mitte mõjutanud kohtadest nii palju maha võtta kui andis ja tulemuseks tuli 0.4g maha, seega loobusin sellest jamast.
Viimati muutis Mihkel, 04.10.2009 10:13, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See on täiesti arvutatav aga kahjuks peast ma seda jutu käigus välja arvutada ei suutnud.
Fakt on see, et päris raskeks muutub see 1g väga kõrgel pöördel.
Fakt on see, et päris raskeks muutub see 1g väga kõrgel pöördel.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Üritan asja ka endale selgeks teha....Moss kirjutas:Kui nii udupeeneks minna tahate siis 1 gramm ASS omab väiksemat inertsi kui 1gramm ÜSS. Seega mingit tasakaalu ju ei saavuta selle tegevusega
Räägitakse, et kolvi kiirendus on 1000-2000g, vastavalt kolvikäigule, RPM'ile ja kepsupikkusele. 2000g kiirendusega 1kg oleks 20000N jõudu, 1g aga 20N jõudu. Seega 1g vajutab kolbi 2kg'iga. Võtame näiteks olukorra kus töötakti ajal vajutatakse kolbi alla rõhuga 20kg/cm2 (bar, att), mille läbimõõt on 80mm, seega pindala 50cm2, ja jõud 50x20=1000kg. See 1 gramm, mis osutus 2kg'iks oleks 0.2% jõu vahe, ja seda 4x pöörde jooksul, kord annab jõudu juurde, kord võtab maha ja nii 500x sekundis. U. sama tulemuse annab kui sul 1 port hingab mingi 0.3% paremini kui teine. Arvestades, et lubatud kompressioonide vahed cyl by cyl on lubatud kuni 1bar, mis põhjustaks 10-50x suurema vibratsiooni, siis see 0.2% ei tohiks küll tunda olla. Noh ja veel, kui pihustid valime 1% täpsusega siis igas pütis on erinev kogus kütust, millest ju enamus põleb ära, seega ka tekitab jõudu ja püttide vahelist jõudude erinevust - vibratsiooni. Kui nii võtta, siis tasakaalustamist peaks alustama kompressioonide ühtlustamisega +/- 0.02bar, siis voolavuse ühtlustamisega 0.1% täpsusega, pihustite valimisega +/- 0.1% voolavus-erinevusega, ning siis ajama kolvid kepsud 1g täpsusega paika. Mul tunne, et see 0.1g peale kaalu ajamine tehakse pigem seetõttu, et seda on nii lihtne teha. hmm
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vibratsioone on vähem ja töökindlus on suurem, asjad kuluvad vähem, vähemalt idee poolest.
Aga kuna ma ei viitsi nüüd testima ka hakata, et kust kannataks veel maha võtta nendel kolbidel, siis jätan asjad nii nagu on.
Koduse kaalupingiga on kepsude tasakaalustamine ka paras ajakulu, kaalu korratavus on just probleemiks.
Aga kuna ma ei viitsi nüüd testima ka hakata, et kust kannataks veel maha võtta nendel kolbidel, siis jätan asjad nii nagu on.
Koduse kaalupingiga on kepsude tasakaalustamine ka paras ajakulu, kaalu korratavus on just probleemiks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.