zoom1 kirjutas:Nüüd käi ilusti dünos ära, mõõda 1,5 ja 2,0bar tulemused, või 2bar pealt ikka tulid kalad sisse?
Et siis selle turbo maksimaalne rõhk on 2,2bar?
Ongi mõte, jah, dünos ära käia. Natuke vaadata segu teise WB'iga, nipenäpet süüdet, ja loodetavasti jõuab ka paari nuki asendit proovida. Peaks enne veel VL poolele kah HKS256 panema ja mikromeetiga reaalselt soovitud asend keerata, aga oleks vaja hunnikust hüdrokatest head välja valida... Haiguspuhkus hakkab kah läbi saama

Ja enne on vaja TIP-mõõdik teha. Ausalt, ma ei ole jõudnud isegi EGT'd vaadata üle 1.5bar, oodates kolmandaga millal pidamine kaob. Loodan, et 17.10 lund ei saja, saaks MT'dega lõpuks 2009'sse kah aja kirja, et 2010 ei peaks mitu sekundit korraga hammustama

Sel masinal veel 100 õlileket ja klapisääre tihendid vaja vahetada. Ja tühikäigul kah oilcatch suitseb. Rääkimata sellest et aknatihendid ei pea ja roostetab siit sealt jne...
Pole isegi gtehiga nüüd mõõtnud, aga pep-düno ütleb, et on u. sama kui eelmine aasta +/- 25hj. See ~1.35bar 2. käiguga on 235-Toyoga pidamise piir (vahel peab).
Kaladest on alles ainult 6500rpm kala, 1 puha mis rõhuga on seal auk sees. Ja sealt üles 8000ni on veel paar väikset auku. Võibolla nukkvõlli ajastuses kinni - pole seda ammu näppind mõlemad nukid on ratta järgi nullis, ei tea mis nad päriselt on, ja SL's istub hks256 ja VL's jun264. Ühesõnaga rõhk enam JÄRSKE kalasid ei tekita. Aga mulje jäi, et selle full-boostiga polnud tõmme nii palju parem kui peaks (süüte ja seguga ei oska kah sealt nagu enam praegu aidata).
Boosti kell on alates 1.5bar punane, ja 2bar peal lõpeb ära, seier käis aga sealt edasi. Ja see ei jäänd kordagi 2.2kanti seisma, läheks vast rohkemgi, aga selge on see, et turbol on siis üle-pöörded. Näiteks 1.5bariga on hetkeks ainult vaikset vilinat kuulda, aga kõrgemal rõhul meenus kohe, mis häält kiiremad audid teevad

Väga ei taha entusiastlikuks muutuda, selle tagajärjed oleks teada - noh boosti kell näitab pulssi (220/s @ 2.2bar), mitte et kardaks sõita, vaid mootorist on kahju
