Audi S3 1.8TQ 2000a. puterdab peale 4000rpm-i.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Vanade küünaldega ka puterdas.
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Sai proovitud ka org. õhufiltrit, kuid puterdab ikkagi. Üheks veateateks diagnostikas näitas väljuva heitgaasi temp. anduri viga, kuid see polnud püsiviga vaid oli varajasemast mällu jäänud? Kas see võib ka mingit jõukadu põhjustada?
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=40268

Küll 2.7Bi-T kohta, aga siiski

Edit: Ma vaatan, et Sa oled juba ka selle teema ise leidnud :)
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Läks meelest kirjutada veel seda, et väljalaskes võib küll leke olla. Nimelt summuti pealmine sukk on ülemisest servast lahti, järsku sealt pääsevad osa heitgaase välja ning ajavad lambda segaseks ning küttesegu ka muutub. Kuid see ei seleta seda, miks jõud peale 5500rpm-i tagasi tuleb.
Enne org. filtri pealepanemist sai autoga veel natuke kiirendatud ning siis oli puterdamine juba ka 1 käiguga, kui rõhk on max 0,4-6bar-i. Kui Tartus oleks keegi, kes viitsiks silma peale visata siis võiks sellest märku anda.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Võib seletada küll, miks peale 5500 rpm-i jõud tagasi tuleb: kõrgetel pööretel aju enam ei vaata nb-lambda näitu ;)
Lauda nitro
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Niisiis sai uuesti käidud diagnostis ning sai vaadatud puterdamise ajal õhulugeja näitu. See arv meelde just ei jäänud kuid diagnosti tegija helistas saksamaale ning selgus, et see näit ei erine nii palju et sellist puterdamist põhjustaks
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Täna sai siis küttesurve ära mõõdetud ning peaks olema 4bar-i kuid on tühikäigul 3.2bar-i ja kiirendades kui turborõhk on üleval kukub küttesurve alla 3-bari. Tuleb hakata uut bentsupumpa ostma.
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

malone32 kirjutas:Täna sai siis küttesurve ära mõõdetud ning peaks olema 4bar-i kuid on tühikäigul 3.2bar-i ja kiirendades kui turborõhk on üleval kukub küttesurve alla 3-bari. Tuleb hakata uut bentsupumpa ostma.
...Ja mis ma sulle mitumitu kuud tagasi ütlesin? :) ;)
Btw, kui edasine tuunimis plaan ka ikka olemas, siis pane kohe bosch 044 pump külge...
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Küttesurve pidin juba ammu ära mõõtma, aga kellegil polnud minu tutvusringist vastavaid vahendeid.
Vasta