Kas teha ettepanek BHRA-le väikse B klassi lisamiseks?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kas lisada kuni 2000cc ülelaetud klass EMV-le?

Jah, võtaksin ise ka osa uues klassis võisteldes
32
37%
Jah, ise osa võtta ei saa, kuid Drag oleks atraktiivsem
40
47%
Ei, klassid on head nii, nagu nad on
7
8%
Ei, kuid oleks muu ettepanek (selgita kommentaariga)
7
8%
 
Hääli kokku: 86

mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

tegelikult oleks vaja hoopis turboautode klassi, mille töömahud oleksid 2700 ja 2800 cc vahel :lol:
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Astrona kirjutas:Teema algatuses pole mainitud mitmest cc'st jutt käib? 4000cc (/1,7)? Et Ilmars kah väiksesse klassi mahuks? :lol: Mart arvas automaagiliselt: 2.0T. Aga miks-mitte 2.2T (10v audid ja ivari bemm :) ) või siis hoopis 3500cc (...2059cc), et remont-mõõdus-kolbidega 2.0'id ikka kah sisse mahuks?

Oletades, et turboclubis kolab heal juhul pool seltskonnast (unustada ei maksa ka naabreid) ja aimates :lol: et reaalselt jõuaks JAH vastanutest rajale 1/3 ja nendest iga viies oleks kohal iga võistlus, siis oleks klassi täituvus juba suurem kui selle hooaja A, B, C's. 32/3x2 = 21 autot, millest 4tk igakord kohal?
Ära hakka nüüd kruttima teemat üles ja vasta lihtsalt, kas oleksid sõitja, kui oleks uus klass kuni 2000cc laetud?
Sellepärast tahakski nimeliselt teada saada, et oleks selge, kui usaldusväärsed selle polli tulemused üldse on.
Klassisuurustest, ega sellest, et sellist klassi niikuinii ei tule ei maksa siin jahuda.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

EDIT:
RFL kirjutas:Sellepärast tahakski nimeliselt teada saada, et oleks selge, kui usaldusväärsed selle polli tulemused üldse on.
Mina vastasin pollile JAH. Usaldusväärsust näeb kevadel. IMO juba mainitud "1/3 jõuab kunagi kohale kellest 1/5 igakord kohal".
Raceboy kirjutas:Ma arvan, et ühe mootori/töömahuga tähtsust ei maksaks liiga palju ületähtsustada. Kui 1809cc ei mahu mingisse klassi, siis ei ole see maailma lõpp.
Praegu hakkabki järjest rohkem tunduma, et enamik siinrääkijaist tahab lihtsalt väikest turboklassi, kus konkurentsivõimeline olla ja kardab võistelda endast kiirematega.
Ma ei mõtle enda vaid publiku peale! C'mon, kellele on vaja <1808ccT (...3074cc) klassi? Kõige levinum turbomootori maht peaks olema ikkagi 2.0T ja ilma selleta poleks nagu pointi, peale selle on kiiretel masinatel juba 1mm suuremad kolvid, mis ei tohiks olla keelatud jne, seega alla 2.1T klassi poleks mõtet, ja siis oleks juba narr 10v välja jätta (aga see enam ei muudaks vist palju, kindlasti tasub korra läbi arutada). See oleks aga juba peaaegu sama kui A-klassis lubada ülelaadimist, mis tähendaks omakorda, et sinna mahuks ka ilmarsid :D Võibolla rõhuda sellele, et mahutaks väiksed turbo-autod A klassi korrutades ülelaadimine kasvõi 1.9'ga. Krt, kisub OT'ks ära.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Jama jällegi 2.2T Audi omanikel. Pigem võiks olla kuni 22xx cc`d

2.2T Audisid osaleb samas päris palju. Kas nad nüüd võiksid olla pigem kuni 3000cc või oma mahuni? Kes teab, kuidas parem/õiglasem oleks.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

hents99 kirjutas:Jama jällegi 2.2T Audi omanikel. Pigem võiks olla kuni 22xx cc`d

2.2T Audisid osaleb samas päris palju. Kas nad nüüd võiksid olla pigem kuni 3000cc või oma mahuni? Kes teab, kuidas parem/õiglasem oleks.
Tõesti, kes teab ? :-D

Valest otsast alustate.

Kõigepealt peab üle vaatama ümberehituset puudutavad reeglid, sellest saab teada umbkaudse kaalu.
Seejärel tuleb vaadata, mis tuleb Eesti tasemel mõistlik saavutatav liitrivõimsus tuleb.
Nendest saab tuletada Hj/L/kg suhte, mille järgi saab jagada autod klassidesse kõige võrdsemalt.
Klassi piires saab korrigeerida veel töömahust sõltuvate miinimumkaaludega.
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Jälle läheb jahumiseks ära! Minu arust oli küsimus lihtne, et kes sõidaks kuni 2000cc ülelaetud autoga, mitte mis klasse keegi soovib!

Mina igatahes olen RFL-iga ühel meelel ja olen nõus sõitmakuni 2000cc ülelaetud autoga :D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mina võtan oma hääle tagasi, sai mõtlemata pandud end emv-l kuni 2l turbokatega koos sõitma kuigi seda ilmselt ei juhtu. SORRY Minu hääl tuleks anda teise valikvariandi kasuks.
Küll aga plaanin sõita järgmisel hooajal teistel võistlustel. (Seepärast loodan ka tartustreedi sarja peale) Kuna mulle pole oluline meistritiitel vaid võidusõit oma rahakotiga. Kui kujunevad välja miskid klassid mis kestma jäävad siis viin ka oma auto töömahu klassis lubatu ülemisele piirile.
2010 hoojal siis kõigest 1600 turbo (Tulevikus ilmselt kuni 2.0L aga kui rahakott ja klass lubab siis kasvõi 2.3L)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
HoCi
Postitusi: 107
Liitunud: 19.04.2005 13:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas HoCi »

hents99 kirjutas:Jama jällegi 2.2T Audi omanikel. Pigem võiks olla kuni 22xx cc`d

2.2T Audisid osaleb samas päris palju. Kas nad nüüd võiksid olla pigem kuni 3000cc või oma mahuni? Kes teab, kuidas parem/õiglasem oleks.
Kui nii minema hakata järjest edasi, siis jõuate lõpuks 3000cc'ni ju välja. Miks te siis Mazda 3&6 MPS'id kõrvale jätate oma 2.3 mootoritega...neist võib kindlasti kõvasti pauku tulla veel.
Jutu mõte on see, et pole mõtet iga üksiku auto pärast klassi piire edasi nihutada. Nii jäätegi minema. Kuni 2.0turbode klass on minuarust väga hea mõte.

Ise käpp praeguse seisuga siiski pole.
Civic VTi-T
Vasta