Drag Racing Eestis 2010
Kui nüüd ajas tagasi minna, siis sai Outlaw klass AC ürituste tarbeks loodud ikka peamiselt kiireid Audisi silmas pidades.
See polnud ju ka võrdne, et Paavola sõidab klassis kus parimal juhul 12.0 kanti sõidetakse.
Markel ja teised kiired on seni pigem erand olnud ja peamiselt vaid testimise eesmärgil sõitma tulnud.
Järgmiseks hooajaks tuleb teha muudatusi ja muud marki sõidukitele eraldi klass tõenäoliselt luua.
Klasside üle on tore arutleda küll, aga kas järgmine aasta EMV etappidele korraldajaid ka on?
Nii palju kui mina tean, siis Aivo ja Prr tõsiselt kaaluvad kas nemad järgmine aasta üldse ühtegi EMV etappi korraldavad.
See polnud ju ka võrdne, et Paavola sõidab klassis kus parimal juhul 12.0 kanti sõidetakse.
Markel ja teised kiired on seni pigem erand olnud ja peamiselt vaid testimise eesmärgil sõitma tulnud.
Järgmiseks hooajaks tuleb teha muudatusi ja muud marki sõidukitele eraldi klass tõenäoliselt luua.
Klasside üle on tore arutleda küll, aga kas järgmine aasta EMV etappidele korraldajaid ka on?
Nii palju kui mina tean, siis Aivo ja Prr tõsiselt kaaluvad kas nemad järgmine aasta üldse ühtegi EMV etappi korraldavad.
kiireaudi kirjutas:Näiteks sattusid AC dragil ühte klassi Mulk, Pafka ja Markel.(Järgmisel üritusel ka mina samas klassis)
Kuidas kurat, see võimalik on?
Ma ei vehi küll pärast üritust rusikatega vms, aga see on ebanormaalne, et ühes klassis sõidab S4, millest tõstetakse välja reisikohver ja treilaga kohaletoodav spetsauto.
Mulle isiklikult meeldib kõige rohkem vaadata järeleaidatud tänavaautosid kiirendamas.
Selle poolest on Audiklubi Drag-i sarnased üritused isegi lahedamad, ainult et võiks rohkem üldisem võistlus olla kus on kiiremaks ehitatud tänavaautod.
Sama suunitlusega oli ka viimane Tartu üritus.
ÜV järgi ei saa enivei klassifitseerida midagi, siis ei tohi ametlikult läti spoileritega autod ka sõita,
see teema on Eestis hetkel nii mõttetu, et IMO pole selle üle mõtet isegi arutada.
Auto tänavakõlblikuse üle peaks otsustama konkreetse ürituse tehniline komisjon.
Auto võiks olla ikka samas konditsioonis mis linnatänaval valgusfoori taga.
Seal ei hakka keegi ju autost sisu ja muid esemeid välja viskama ja pärast autosse tagasi tõstma.
Spetsiaalautod on ka põnevad vaadata aga mitte siis kui nad sõidavad 5s aeglasemate autodega koos.
Inimesi on väga erinevaid, mõnda tänavaautod üldse ei koti ja tahaks ainult TopFuele päevaläbi passida, teist jälle ei kõiguta need topfuelid üldse.
IMO oleks ka kuni 2000cc ja 2000cc+ turbokatel eraldi klass põnevam.
2000cc+ turbokatel tuleb see võimsus tegelikult tunduvalt odavamalt kui sama võimsus näiteks 1.8T mootorist.
Toome näiteks 2.5L BMW mootorid, mis keskmise holset HX35-ega toodavad 1bar juures ~400hp, selle juures on KÕIK STOCK veel.
Proovige nüüd 1.8T mootorist see sama 400hp kätte saada, 1bar juures see väga ei õnnestu ja veel vähem stock NA osadega.
Selle poolest on Audiklubi Drag-i sarnased üritused isegi lahedamad, ainult et võiks rohkem üldisem võistlus olla kus on kiiremaks ehitatud tänavaautod.
Sama suunitlusega oli ka viimane Tartu üritus.
ÜV järgi ei saa enivei klassifitseerida midagi, siis ei tohi ametlikult läti spoileritega autod ka sõita,
see teema on Eestis hetkel nii mõttetu, et IMO pole selle üle mõtet isegi arutada.
Auto tänavakõlblikuse üle peaks otsustama konkreetse ürituse tehniline komisjon.
Auto võiks olla ikka samas konditsioonis mis linnatänaval valgusfoori taga.
Seal ei hakka keegi ju autost sisu ja muid esemeid välja viskama ja pärast autosse tagasi tõstma.
Spetsiaalautod on ka põnevad vaadata aga mitte siis kui nad sõidavad 5s aeglasemate autodega koos.
Inimesi on väga erinevaid, mõnda tänavaautod üldse ei koti ja tahaks ainult TopFuele päevaläbi passida, teist jälle ei kõiguta need topfuelid üldse.
IMO oleks ka kuni 2000cc ja 2000cc+ turbokatel eraldi klass põnevam.
2000cc+ turbokatel tuleb see võimsus tegelikult tunduvalt odavamalt kui sama võimsus näiteks 1.8T mootorist.
Toome näiteks 2.5L BMW mootorid, mis keskmise holset HX35-ega toodavad 1bar juures ~400hp, selle juures on KÕIK STOCK veel.
Proovige nüüd 1.8T mootorist see sama 400hp kätte saada, 1bar juures see väga ei õnnestu ja veel vähem stock NA osadega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Selle peaks paika panema miinimumkaal. +100% suurema mootoriga autod peaks olema 50% raskemad ja poleks ka suurematel nii palju probleemi pidamisega.Mihkel kirjutas:IMO oleks ka kuni 2000cc ja 2000cc+ turbokatel eraldi klass põnevam.
2000cc+ turbokatel tuleb see võimsus tegelikult tunduvalt odavamalt kui sama võimsus näiteks 1.8T mootorist.
Toome näiteks 2.5L BMW mootorid, mis keskmise holset HX35-ega toodavad 1bar juures ~400hp, selle juures on KÕIK STOCK veel.
Proovige nüüd 1.8T mootorist see sama 400hp kätte saada, 1bar juures see väga ei õnnestu ja veel vähem stock NA osadega.
1.8T 975kg vs 2.7T 1463kg praeguse
1.8T 1060kg ja 2.7T 1200kg vastu. Ehk iga +100cc oleks +10kg asemel +27.5kg, no ok 25kg.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
No siin tuleb jälle kaal mängu, mis rikub selle asja veidi ära.
Mis point on inimesel hakata oma autot raskemaks lappama, kui ta näiteks tänavakonditsioonis on.
See on ju sulaselge raha maha viskamine, ehitad auto võimsamaks ja siis pead pool auto liikumisest kaaluga ära tapma.
Muidugi keegi ei väida, et see auto alla miinimumkaalu on.
Võtame näitena Tarmo Corolla 2.5L turbo mootoriga mis kaalub alla tonni koos juhiga, kui mälu ei peta.
Sinna peaks hakkama siis sadade kilodega lisakaalu sisse loopima.
Üldsegi tänavaautol ei ole ju eriti millegi arvelt kaaluga mängida, kuna tükkide eemaldamisel ei ole tegu enam tänavaautoga.
Asi aetakse igasugu nüanssidega nii tehniliseks, et inimestel ongi tunduvalt lihtsam öösel kuskil tänaval paugutada aga seda tahaksite te tegelikult ju just vältida.
Siia alla ei kuulu auto elementaarne korrashoid, et sillad ja pidurid korras oleks ja mootor õlist ei leemendaks.
Ilmselt mida ma öelda tahan on see, et 90% inimesi ei oska mikromeetriga igalt poolt mootorit remontides hobujõude taga ajada ja
tahab pigem kähku kokku ja paugutama stiilis sõita aga hetkel on igasugu klasside ja kaalupiirangutega aetudki asi selleni, et kes suudab ideaalsema mootori kallimatest juppidest ehitada.
Võtke mõni USA tõsisem mootoriehitamise raamat kätte ja lugege seda veidi, selliste peensuste järgi peaks enamus mootorid Eestis ammu laiali käinud olema.
Meil ei ole minuteada veel osasid tehnoloogijaid võimalik laiatarbeliselt kasutada, mis seal 50a kasutusel on.
Toome näitena näiteks kepsude X-ray ja UV valguse all kontrolli, shot peeningut. Pakub seda teenust Eestis keegi?
Kindlasti on kogenumatel ja kiirematel sellises süsteemis põnev võistelda, et kumbs siis ikkagi kõvem tegija on aga kahjuks hetkel tundub, et selline jaotus langeb kõikidele klassidele, mitte ainult spetsjaalautodele.
Mis point on inimesel hakata oma autot raskemaks lappama, kui ta näiteks tänavakonditsioonis on.
See on ju sulaselge raha maha viskamine, ehitad auto võimsamaks ja siis pead pool auto liikumisest kaaluga ära tapma.
Muidugi keegi ei väida, et see auto alla miinimumkaalu on.
Võtame näitena Tarmo Corolla 2.5L turbo mootoriga mis kaalub alla tonni koos juhiga, kui mälu ei peta.
Sinna peaks hakkama siis sadade kilodega lisakaalu sisse loopima.
Üldsegi tänavaautol ei ole ju eriti millegi arvelt kaaluga mängida, kuna tükkide eemaldamisel ei ole tegu enam tänavaautoga.
Asi aetakse igasugu nüanssidega nii tehniliseks, et inimestel ongi tunduvalt lihtsam öösel kuskil tänaval paugutada aga seda tahaksite te tegelikult ju just vältida.
Siia alla ei kuulu auto elementaarne korrashoid, et sillad ja pidurid korras oleks ja mootor õlist ei leemendaks.
Ilmselt mida ma öelda tahan on see, et 90% inimesi ei oska mikromeetriga igalt poolt mootorit remontides hobujõude taga ajada ja
tahab pigem kähku kokku ja paugutama stiilis sõita aga hetkel on igasugu klasside ja kaalupiirangutega aetudki asi selleni, et kes suudab ideaalsema mootori kallimatest juppidest ehitada.
Võtke mõni USA tõsisem mootoriehitamise raamat kätte ja lugege seda veidi, selliste peensuste järgi peaks enamus mootorid Eestis ammu laiali käinud olema.
Meil ei ole minuteada veel osasid tehnoloogijaid võimalik laiatarbeliselt kasutada, mis seal 50a kasutusel on.
Toome näitena näiteks kepsude X-ray ja UV valguse all kontrolli, shot peeningut. Pakub seda teenust Eestis keegi?
Kindlasti on kogenumatel ja kiirematel sellises süsteemis põnev võistelda, et kumbs siis ikkagi kõvem tegija on aga kahjuks hetkel tundub, et selline jaotus langeb kõikidele klassidele, mitte ainult spetsjaalautodele.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
2.5T mootori peale panemine ei jäta samuti autot tänavaautoks. Pealegi ei saaks ta oma massi tõttu ka praegult osaleda! Enamus autod, mida pole kergendatud on täispaagi 2x6kg kustutite jms'ga üle miinimumkaalu. Pealegi on lubatud kuni 50kg ballasti. Näiteks RFL'i Nissani saaks väikse vaevaga 1400kg peale mis on isegi praeguse reegliga 340kg rohkem kui miinimum, ja võiks ilma probleemita panna 1.8T asemele 3.0T.Võtame näitena Tarmo Corolla 2.5L turbo mootoriga mis kaalub alla tonni koos juhiga, kui mälu ei peta.
Sinna peaks hakkama siis sadade kilodega lisakaalu sisse loopima.
Üldsegi tänavaautol ei ole ju eriti millegi arvelt kaaluga mängida, kuna tükkide eemaldamisel ei ole tegu enam tänavaautoga.
Suuremate mootoritega masinatele jääks siiski eelis, et kergendamise eelarve läheks mootorisse-sildadesse, peale selle, et massikasvu võrra pidamine paraneb.
See on väike detail reeglites, mis tooks juurde väiksemamootorilisi kõrge erivõimsusega (loe huvitavaid) masinaid, mis omakorda tooks rahvast... Küsimus on aga palju üldisem, kas üldse keegi korraldab, kas muudatusi oldakse nõus tegema, ja mis mahus? Kolme kuupärast oleks juba õel reeglitesse muudatusi teha, kui vendadel juba jupid tellitud vms.
Ma saan aru, et küsimus pole selles, kumb oskab paremini, vaid selles, kumb on motiveeritum.
EDIT: Vastan mihkli järgmisele postitusele. Kisub offtopikuks ära - võiks sõnade tähendused mujal teemades kokkuleppida. ARKis on asjad vist nii: ühtegi ümberehitust pole lubatud s.h. koonusfilter, samas on aga lubatud ümbehitused teatud piirides kui on läbitakse ekspertiis ja passis vastavad muudatused vajadsel kajastatud. Huvitav lugemine: http://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12896328 ma pole seda ise veel läbi-töötanud.
Mainisin, et Corolla polnd tänavakõlbulik, kuna rikuti neid reegleid - ok võimust me ei vaata, aga töömaht - kahtlen et corolladel käib originaalis 2.1T mootor ja 10% mootorimassi piiresse see 2.5T vast kah ei jää. Ma ei tea kas ekspertiis ka erandeid võib teha. Aga kui ühtegi reeglit ei vaata, läheb ju asi käest ära.paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust
Kuna BHRA'l on oma tehnilised reeglid ja nende kontrollimine, siis pole ARK üv vaja. See on juba dragi-võistleja oma mugavus, kui autol on ülevaatus - treila pillidel peabki eelis olema, kuna neil kulub osa ressurssi masina lohistamisega seotud jamadele. Näiteks on odavam mootorit võimsamaks ajada, kui hakata treila peal seadistamas käima. Samas kui tulla oma igapäevase autoga treilapillidega võistluses mitte viimasele kohale - see on mingil määral juba saavutus mille poole võiks püüelda. Ning kui võistlus masin on igapäevane sõiduk, võib fiat punto jagu oma masinasse rohkem investeerida, oeh kisub käest ära.
Viimati muutis Astrona, 14.09.2009 14:34, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Miks ta siis tänavaauto enam pole? Mis see mootor tänavakõlbulikusesse puutub?
Terves maailmas on mitte originaal mootoritega tänavaaautosid maa ja ilm.
Golf 2 ei ole ka originaalis 2.8L VR6 mootoriga olemas aga terve Saksamaa on neid täis.
Olgem nüüd mõistlikud mõiste tänavaautod suhtes. Mootori vahetus ei muuda autot veel tänavakõlbmatuks.
Mida siis Mardo oma mitteoriginaal mootoriga autoga tänaval teeb?
Ma pidasin silmas ikkagi salongi mingisugustki olemasolu, puuri puudumist jne.
Corolla oli selles suhtes muidugi halb näide aga ma tahtsin lihtsalt mingit ettekujutust anda, kuna see auto sõitis põhimõtteliselt samade muudatustega ka tänaval ringi.
Üldiselt siis sina ja Tanel peaksite üldse Outlaws sõitma kuna ma ei pea ilmselt üles loetlema hakkama, kui palju ümberehitusi mis ei kuulu AMETLIKULT mõiste tänavaauto alla tei eautodel tehtud on.
Ehk siis kõik inimesed stock Corollasid ja Avensiseid kiirendusrajale vaatama, kuna väiksemgi modifikatsioon on tegelikult juba Outlaw klass.
Kõige odavam fun on leida endale rämedalt kerge auto millele istutada veidi suurem turbomootor.
Kahjuks sellise autoga mujal kui tänaval (drag-i mõistes) pole Eestis hetkel midagi teha.
Terves maailmas on mitte originaal mootoritega tänavaaautosid maa ja ilm.
Golf 2 ei ole ka originaalis 2.8L VR6 mootoriga olemas aga terve Saksamaa on neid täis.
Olgem nüüd mõistlikud mõiste tänavaautod suhtes. Mootori vahetus ei muuda autot veel tänavakõlbmatuks.
Mida siis Mardo oma mitteoriginaal mootoriga autoga tänaval teeb?
Ma pidasin silmas ikkagi salongi mingisugustki olemasolu, puuri puudumist jne.
Corolla oli selles suhtes muidugi halb näide aga ma tahtsin lihtsalt mingit ettekujutust anda, kuna see auto sõitis põhimõtteliselt samade muudatustega ka tänaval ringi.
Üldiselt siis sina ja Tanel peaksite üldse Outlaws sõitma kuna ma ei pea ilmselt üles loetlema hakkama, kui palju ümberehitusi mis ei kuulu AMETLIKULT mõiste tänavaauto alla tei eautodel tehtud on.
Ehk siis kõik inimesed stock Corollasid ja Avensiseid kiirendusrajale vaatama, kuna väiksemgi modifikatsioon on tegelikult juba Outlaw klass.
Kõige odavam fun on leida endale rämedalt kerge auto millele istutada veidi suurem turbomootor.
Kahjuks sellise autoga mujal kui tänaval (drag-i mõistes) pole Eestis hetkel midagi teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Saab küll, just sellistel Tartu Autoklubi laadsetel üritustel. Ja paar aastat tagasi käis tqhq-s sarnane hull arutelu klasside teemal, siis julgesin ennustada, et osalejaid jääb vähemaks, laideti see mõte maapõhja. Praegu võiks öelda, told ya.Astrona kirjutas: Pealegi ei saaks ta oma massi tõttu ka praegult osaleda!
Teemal kas vähem aga kiiremaid osalejaid või rohkem ja mitte nii kiireid?
Kuigi enamasti peaks eelistama kvaliteeti kvantiteedile, on see nii vaid teatud piirini. Ehk kas sõidan vaid 9-10s aega või ei võistle üldse?
EMV ei ole ainuke väljund kiirendajatele ja mingi klassi tiitli kaalukust näitab minu arvates rohkem ikkagi see, kui palju seal osalejaid on ja mis on keskmine tase, mitte kahe-kolme kiirema maksimum. Miks? Sest praktika näitab seda, et ka nõrgema autoga on stabiilselt sõites võimalik hooaja kokkuvõttes poodiumile tõusta, selleks ei pea kõige kiirem olema. Ja siiski pole sel viisil saavutatud auhinnalise koha kaal nii suur kui siis kui selles klassis võistelnuks hooaja jooksul 20 võistlejat, mis siis, et mitte nii kiired kui parimad seal.
Mis rõõmu võib tunda nt Krum oma OL 2. koha eest kui ta pole ühtki normaalset sõitu hooaja peale teinudki? Lihtsalt väike põhjus hooaja lõpuüritusel karikat saada, aga kus on konkurents?
Lihtsalt paar tähelepanekut , aga loodetavasti annab see mõtteainet.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Raceboy kirjutas:. Ja paar aastat tagasi käis tqhq-s sarnane hull arutelu klasside teemal, siis julgesin ennustada, et osalejaid jääb vähemaks, laideti see mõte maapõhja. Praegu võiks öelda, told ya.
Ma ei taha küll kedagi kurvastada, aga kas antud teemaarendus siin foorumis hakkab kottima bõhrad? Kahjuks kahtlen...
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Tõenäoliselt ei hakka.mart154 kirjutas: Ma ei taha küll kedagi kurvastada, aga kas antud teemaarendus siin foorumis hakkab kottima bõhrad? Kahjuks kahtlen...
Aga alternatiiviks ongi siis lihtsalt mujal võistelda. Kui on nõudlus, tekib ka pakkumine ja Tartu Autoklubi korraldab vast meeleldi kahe kiirenduse asemel näiteks neli, eriti kui praegu koidab oma eraldi radagi.
Lisaks kel tõsisem huvi/kiirem auto, võib ju Šabalinile ja Käbile sarnaselt Venemaal ""gastroleerimas" vahelduseks käia või Lätis vms. Võimalusi jätkub.
Venemaal näiteks võib A-klassi auto olla kuni 2.5liitrine ja nitroga

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuni 2liitrit+ülelaadimine kasuks räägib ka see asja olu, et paljudele autodele pole üle kahe liitri tehasest peale pandud. Siis peaks mootori vahetama hakkama mõne teise tootja oma vastu, kui tahaks sama kerega sõita. Kuid selline töö on palju mahukan, ning seda niisama asja huvilised ette ei võtaks.
Teisest küljest paljud sõidavad pea igapäevaselt nende nokitsetud masinatega ringi. A nüüd kui tõstavad 3 liitrise peale ja turbotavad ära, siis pole enam kõige arukam sellega sõita.. kütusekulu poolest juba.
M.
Teisest küljest paljud sõidavad pea igapäevaselt nende nokitsetud masinatega ringi. A nüüd kui tõstavad 3 liitrise peale ja turbotavad ära, siis pole enam kõige arukam sellega sõita.. kütusekulu poolest juba.
M.
Ahsoo, aga seda ma ei teadnud, et seal BHRA tehnilisi reegleid ei kehtinud.Raceboy kirjutas:Saab küll, just sellistel Tartu Autoklubi laadsetel üritustel.Astrona kirjutas: Pealegi ei saaks ta oma massi tõttu ka praegult osaleda!
Sammuke lähemale illegaalsetele võistlustele - on populaarsuse-võti? Tahaks loota, et oluline oli siiski parem klassijaotus.Tartu Drag kodulehel on ju kirjas: kirjutas:Tehnilised reeglid: BHRA tehnilised reeglid
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Arvatavasti mingeid suuremaid muudatusi ei tehta klassides ja seoses sellega oleks minul konkreetsem ettepanek: jätta olemasolevad klassid alles ja lisada juurde väike B ning vajadusel ka väike A ning vaadata, kas see toob osalejaid/pealtvaatajaid juurde.
Piir võiks olla mõlemas väikses klassis sama, vahemikus 2000-2500cc.
Hetkel isegi murran pead, mis järgmine aasta teha. C klassi enam Datsunit ei lasta ja B klass on liiga kiire. Tundub, et selliste reeglitega hakkan hoopis autot ümber seadistama driftiks ja dragi sõidan vaid Tartu Autoklubi taolistel üritustel ning võibolla ka Streetman klassis.
Ühest küljest pole ju BHRA süüdi, et mul ei ole raha korraliku dragi auto ehitamiseks, millega eestikatel konkurentsis püsida, kuid teisest küljest käib praegu jutt ala populariseerimisest ja ma usun, et minusuguseid on palju, kes sooviksid võrdsemate vastu dragi sõita.
Piir võiks olla mõlemas väikses klassis sama, vahemikus 2000-2500cc.
Hetkel isegi murran pead, mis järgmine aasta teha. C klassi enam Datsunit ei lasta ja B klass on liiga kiire. Tundub, et selliste reeglitega hakkan hoopis autot ümber seadistama driftiks ja dragi sõidan vaid Tartu Autoklubi taolistel üritustel ning võibolla ka Streetman klassis.
Ühest küljest pole ju BHRA süüdi, et mul ei ole raha korraliku dragi auto ehitamiseks, millega eestikatel konkurentsis püsida, kuid teisest küljest käib praegu jutt ala populariseerimisest ja ma usun, et minusuguseid on palju, kes sooviksid võrdsemate vastu dragi sõita.
Üks uitmõte....
Näiteks Tartu autoklubi teeb eraldi sarja? Omad karikad, oma punktiarvestus, omad klassid jne? Mõistlikumad osalustasud, reeglid, jne...
Neli osavõistlust näiteks, minupärast olgu kasvõi kõik liberajal...
Mis saaks siis meistrikatest?
Näiteks Tartu autoklubi teeb eraldi sarja? Omad karikad, oma punktiarvestus, omad klassid jne? Mõistlikumad osalustasud, reeglid, jne...
Neli osavõistlust näiteks, minupärast olgu kasvõi kõik liberajal...
Mis saaks siis meistrikatest?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]