Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad
Kui kahte viimast pilti võrrelda, siis näeb et esimesel juhul liigub signaal enne puuduvat hammast positiivsel pool ja väikse ülevõnkega. Teisel juhul aga negatiivsel pool ja alavõnkega, peale mida siis kõrge piik positiivse poole. Ehk et sul mingid polaarsused nagu oleks kuskil vahetunud. Kas juhmed, oled andurit keeranud või hoopis ratta teistpidi pannud- eeldusel et ta on magnetratas, mitte lihtsalt rauatükk.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Tänan vastuste eest! See pole magnet ratas - ikka lihtsast rauast
- magnet peaks olema anduri südamik. Võimalik, et vahetasin mõõdetavat juhet vahepeal, kõrges eas ei mäleta enam kõike.
Eraldi veetud juhe oleks kindalsti abiks.
Panin nüüd anduri 2.6mm pealt <1mm peale tagasi ja eks näis kas hakkab veel jamama - viimased 10km oli ok, ja tuksub nüüd nagu kah paremini ilma vahelejätuta, aga noh vahepeal käis ka triggeri pistik lahti.
Miks ta serial kaabli ühendamisel särina sisse võttis võis olla põhjustatud sellest, et aju mass pole piisav, ja pihustite avamisel kõigub too üle nulli. Ja läpakas see on võibolla helikaardi mass ja com-pordi mass ühised ning see pani ka läpaka massi kõikuma vastavalt - hea muidugi et läpakas pole maha põlend. Ja kui aju mass kõigub, siis kõigub koos sellega ju ka varjestus... Peab uue jämedama massi kah vedama.

Eraldi veetud juhe oleks kindalsti abiks.
Panin nüüd anduri 2.6mm pealt <1mm peale tagasi ja eks näis kas hakkab veel jamama - viimased 10km oli ok, ja tuksub nüüd nagu kah paremini ilma vahelejätuta, aga noh vahepeal käis ka triggeri pistik lahti.
Miks ta serial kaabli ühendamisel särina sisse võttis võis olla põhjustatud sellest, et aju mass pole piisav, ja pihustite avamisel kõigub too üle nulli. Ja läpakas see on võibolla helikaardi mass ja com-pordi mass ühised ning see pani ka läpaka massi kõikuma vastavalt - hea muidugi et läpakas pole maha põlend. Ja kui aju mass kõigub, siis kõigub koos sellega ju ka varjestus... Peab uue jämedama massi kah vedama.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kas VR sensori varjestus on ikka ainult ühelt poolt ühendatud?? Ehk siis aju poolt? Kui ei ja/või see on sensori poolt massi ühendatud, on müra suht garanteeritud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
See oli kah vist juba teemaks, aga jah ainult aju poolt on massis - enne ei olnud üldse massis. Kuigi tundub, et aju mass kõigub pihusti löökide ajal.Raceboy kirjutas:Kas VR sensori varjestus on ikka ainult ühelt poolt ühendatud?? Ehk siis aju poolt? Kui ei ja/või see on sensori poolt massi ühendatud, on müra suht garanteeritud.
Mõtlen, et peaks üldse hakkama logima süütesignaali, siis kohe näha, millal trigger-error ka vahelejätu genereerib. Ega kui tal hammas jääb puudu või üle, siis ta ju ei tohiks selle 6 kraadi võrra valet pauku panna, vaid jätab ikka alati ilusti vahele - loodan KMSile.
Vean ajule korraliku massi samast kohast SL-kollektori küljest... Hetkel tundub, et jämedam juhe seal on hoopis süütevõimendi mass. Samas nende juhtmetega on ta kunagi juba töötanud.
Ja üldse peaks VW coilpacki koos tolle võimuga vahele tagasi panema, sest selle vea otsimise käigus on tekkinud kõva auk tahho 7000rpm (reaalselt 6500rpm) peale, mis linnavahel sobib ka piirajaks, aga õigel hetkel röövib korraliku powerbandi. On vähemtõenäoline, et see on süüte-segu timmist või väljalaskenukist ja tolle hüdrotõukuritest sõltuv.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mõõtsid sa seda nulli kõikmist kuidagi? Kui, siis mille suhtes?Astrona kirjutas:...Miks ta serial kaabli ühendamisel särina sisse võttis võis olla põhjustatud sellest, et aju mass pole piisav, ja pihustite avamisel kõigub too üle nulli...
Kui pihusti avamine mõjutab aju nulli pinget, siis ongi sul ju nullid valesti veetud. Pihustidraiverite, kui suht suurevooluliste tarbijate nullid tuleb vedada otse kuskile toiteallika juurde. Või siis enne ühendada kokku mingite muude sarnaste suurevooluliste tarbijate nullidega ja need siis ühiselt toiteallikasse. Aga häireid kartvate ahelate nullid tuleb kindlasti vedada eraldi teed pidi. Siin pole mingite aga/kuid juttu, või et "enne ju töötas" vmt.
Igal juhtmel on oma takistus. Eriti märgatavad on aga ühenduste üleminekutakistused. Ja kui need ühendused veel vananevad ka, siis... Ja kui nüüd seda juhet läbib vool, siis tekib tema takistusel pinglang. Seega kui aju null on sama juhtme otsas, mida läbib ka mingi tarbija tugev koormusvool, siis hakkabki aju null kõikuma koos tolle koormusvooluga. Seega siis jah, ajul on mitu nulli, mis tuleb eri teid pidi vedada et signaaliahelatele korralik nullpotensiaal kindlustada.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Ei ole veel mõõtnud aju nulli - mõõdaks seda siis aju massi juhtme kahe otsa vahelt. Aga eeldades et seriali mass ja mikrisisendi mass on läpakas korralikult ühendatud, siis serial-kaabliga aju massi (mis on jämedam kui mu signaalimõõtmisjuhtme mass) vedamine läpakasse, pani signaali kõikuma. Signaali mass on võetud kah SL-kollektori küljest aga 35cm eemalt.taxu kirjutas:Mõõtsid sa seda nulli kõikmist kuidagi? Kui, siis mille suhtes?Astrona kirjutas:...Miks ta serial kaabli ühendamisel särina sisse võttis võis olla põhjustatud sellest, et aju mass pole piisav, ja pihustite avamisel kõigub too üle nulli...
Kui pihusti avamine mõjutab aju nulli pinget, siis ongi sul ju nullid valesti veetud. Pihustidraiverite, kui suht suurevooluliste tarbijate nullid tuleb vedada otse kuskile toiteallika juurde. Või siis enne ühendada kokku mingite muude sarnaste suurevooluliste tarbijate nullidega ja need siis ühiselt toiteallikasse. Aga häireid kartvate ahelate nullid tuleb kindlasti vedada eraldi teed pidi. Siin pole mingite aga/kuid juttu, või et "enne ju töötas" vmt.
Igal juhtmel on oma takistus. Eriti märgatavad on aga ühenduste üleminekutakistused. Ja kui need ühendused veel vananevad ka, siis... Ja kui nüüd seda juhet läbib vool, siis tekib tema takistusel pinglang. Seega kui aju null on sama juhtme otsas, mida läbib ka mingi tarbija tugev koormusvool, siis hakkabki aju null kõikuma koos tolle koormusvooluga. Seega siis jah, ajul on mitu nulli, mis tuleb eri teid pidi vedada et signaaliahelatele korralik nullpotensiaal kindlustada.
Hea point on masside eraldi vedamine. Praegu on aju mass (pin 25 - jämedam juhe - ECU & lambda GND) ühendatud sama poldi alla, mis andurite mass (pin 17) ja seal on ka süütevõimendi mass.
Aju ja lambda toide (pin 13 - jämedam juhe) on ühine, samas pihusti toide on kah ajust aga eraldi (pin 12 - jämedam juhe) ja toide lülitatakse süüte sissekeeramisel pidevalt peale ning pihusteid juhitakse teatavasti aju-massiga seega ei saa ma eraldi pihustimassi kuhugi ühendada.
Eile mingi 10km peale ei tulnud ühtegi errorit - seda siis peale vr-anduri lähemale lükkamist, aga sõitesin peale seda rohkem ja lähen varsti vaatan, kas on erroreid tulnud. Tänud abi eest!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Nojah, ei oska konkreetse aju otste kohta midagi kosta. Aga tundub kahtlane et sul pihustite null oleks ajus sees mingite signaalinullidega kokku ühendatud. Igatahes oma toyotsi ajul on küll pihustidraiverite nullid lausa omavahelgi veel jagatud 2+2 ning kumbki toodud eraldi otsaga välja. Ja ka kumbki viidud eraldi juhtmega SL kolle külge. Saan aru et sinna siis tekitatud mingi ühine nullpunkt. Samma tuuakse kolmanda juhtmega ka aju signaalinull.
Ega sul pihustite + ju ei tule ajust? See vast ikka otse süütelukust või mingi toiterelee alt läheb otse pihustitele. Ja sealt siis pihusti nullid tuuakse aju draiveritele, mille teised otsad saadetakse keresse!?
Otsisin netist skeemi välja ja muidugi on nii. Lausa 3 nulli toodud välja pihustidraiverite juures ja originaalis lähevad täitsa eraldi ilusti mingisse "engine ground" punkti. Ka + pihustitele tuuakse mingi relee alt, ainult et hargneb sealt edasi ka ajusse. Aga mitte ei tule ajust. Vähemalt nii need asjad peaksid olema tehtud.
Ega sul pihustite + ju ei tule ajust? See vast ikka otse süütelukust või mingi toiterelee alt läheb otse pihustitele. Ja sealt siis pihusti nullid tuuakse aju draiveritele, mille teised otsad saadetakse keresse!?
Otsisin netist skeemi välja ja muidugi on nii. Lausa 3 nulli toodud välja pihustidraiverite juures ja originaalis lähevad täitsa eraldi ilusti mingisse "engine ground" punkti. Ka + pihustitele tuuakse mingi relee alt, ainult et hargneb sealt edasi ka ajusse. Aga mitte ei tule ajust. Vähemalt nii need asjad peaksid olema tehtud.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Arvan (ega kms skeemi kaasa ju ei anna :P), et aju sees on ikka nullid eraldi, mix muidu eraldi pin'id sisse tulevad, lihtsalt serial null võib olla sama mis pihustitel. Või siis see ühe poldi all olemine tõmbab ka andurite massi kõikuma (samas ega ma triggerit ei mõõda triggeri massi, vaid mootori massi pealttaxu kirjutas:Nojah, ei oska konkreetse aju otste kohta midagi kosta. Aga tundub kahtlane et sul pihustite null oleks ajus sees mingite signaalinullidega kokku ühendatud. Igatahes oma toyotsi ajul on küll pihustidraiverite nullid lausa omavahelgi veel jagatud 2+2 ning kumbki toodud eraldi otsaga välja. Ja ka kumbki viidud eraldi juhtmega SL kolle külge. Saan aru et sinna siis tekitatud mingi ühine nullpunkt. Samma tuuakse kolmanda juhtmega ka aju signaalinull.
Ega sul pihustite + ju ei tule ajust? See vast ikka otse süütelukust või mingi toiterelee alt läheb otse pihustitele. Ja sealt siis pihusti nullid tuuakse aju draiveritele, mille teised otsad saadetakse keresse!?
Otsisin netist skeemi välja ja muidugi on nii. Lausa 3 nulli toodud välja pihustidraiverite juures ja originaalis lähevad täitsa eraldi ilusti mingisse "engine ground" punkti. Ka + pihustitele tuuakse mingi relee alt, ainult et hargneb sealt edasi ka ajusse. Aga mitte ei tule ajust. Vähemalt nii need asjad peaksid olema tehtud.

Juba teine päev ja 40km hiljem (mul on kodust tööle 300m

Kuna teisel autol juhtmestik puudub siis kõik need teadmised tulevad kasuks ära. Eks ma annan uuesti märku kui mõistus otsa saab.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kes teab, üsna tõenäoline vist, kuna ka sina ei tule vist audiga. Paneme juba õlled vahelemart154 kirjutas:oooo
Kas ma saan sinuga joonele panna

Kle, ma pole nüüd ilma erroriteta veel linnast välja saanudki ja seni parim gtechiga on napilt alla 14seki... Käigud käivad jube raskelt ja mõnikord pööretel ei lülitagi ära, peab 2x sidurit vajutama, poole väiksem mootor , sõidan nende rehvidega 1. korda, pole 15 kuud startinud, süüde ja segu on nagu on, ning boosti ei julge peale keerata jne. Paneme kasti

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kui juba juhtmed nii veetud ja ütled et nüüd töötab, mis tast siis ümber teha. Lihtsalt tavaliselt pole mingit vajadust võtta pihustite plussi ajust, kuna aju vajab hoopis teisi otsi. See tekitab aju toitejuhtmes mõttetut pingekõikumist, mis pihustite omaette toitega oleks välditud.Astrona kirjutas:... Aga jah pihusti toide tuleb ajust - arvatavasti on see otse ühendatud otse aju toitega. Soovitad vedada eraldi (sama juhtme teisest otsast)? Põhimõtteliselt võiks vist ka otse aku peale panna, kuna pihustimass on ju seis pealt lahti...
Päris otse akult ei võtaks ka- ohutuse pärast. Mingi EFI pearelee on sul ju niikuinii, selle tagant.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Ei saa mainimata jätta, et asi paugub nüüd korralikult - täitsa pekkis.
Kuna tühikäigul hakkas põmpsutama, siis eile õhtul sai võetud korralikum komplekt COP'e, mis mul teise masina peal töötas laitmatult, ja tühikäik oli korras, aga võibolla ka ainult külma mootoriga.
Täna maale sõites 4500 juures suur auk spoolimise peal ja 6500 juures jälle. Mõnedel tõmmetel paukus kogu aja kui >0.5bar.
Maal puhastasin kõik COPid ära, tõmbasin piibu kontakti vedrud rohkem välja, et küünlal kindlam kontakt, ja siis teipisi nii piibud kui ka poolenisti COPid sisse. Vedasin ka SL-kolle küljest kõik 3 massi erineva poldi alla. Linna poole tulles 1. kord astus väikeste jõnksudega, aga läks ilusti 7500 (siiani oli 6500 juures suur auk). Ja juba paari minuti pärast paukus nii, et boost üldse üle 1.1 ei saandki minna. Ja masin vihma ei saanud ega midagi sellist. Ütleme nii, et hetkeseis on sitem kui ta algul oligi
Aga see kord oli ka nii, et kui paukus, siis ka spidokas tegi jõnksakaid alla poole (tahhol võnkumist ei täheldanud). Peale selle kõvast august läbi sõites spido seier kõigub mul koguaeg -50kmh. Ja siis veel see, et koormuse all hakkab spido aegajalt valetama a la +30kmh, ning läheb uuesti sünki, kui gaasi maha lasta.
Kuna tühikäigul hakkas põmpsutama, siis eile õhtul sai võetud korralikum komplekt COP'e, mis mul teise masina peal töötas laitmatult, ja tühikäik oli korras, aga võibolla ka ainult külma mootoriga.
Täna maale sõites 4500 juures suur auk spoolimise peal ja 6500 juures jälle. Mõnedel tõmmetel paukus kogu aja kui >0.5bar.
Maal puhastasin kõik COPid ära, tõmbasin piibu kontakti vedrud rohkem välja, et küünlal kindlam kontakt, ja siis teipisi nii piibud kui ka poolenisti COPid sisse. Vedasin ka SL-kolle küljest kõik 3 massi erineva poldi alla. Linna poole tulles 1. kord astus väikeste jõnksudega, aga läks ilusti 7500 (siiani oli 6500 juures suur auk). Ja juba paari minuti pärast paukus nii, et boost üldse üle 1.1 ei saandki minna. Ja masin vihma ei saanud ega midagi sellist. Ütleme nii, et hetkeseis on sitem kui ta algul oligi

Aga see kord oli ka nii, et kui paukus, siis ka spidokas tegi jõnksakaid alla poole (tahhol võnkumist ei täheldanud). Peale selle kõvast august läbi sõites spido seier kõigub mul koguaeg -50kmh. Ja siis veel see, et koormuse all hakkab spido aegajalt valetama a la +30kmh, ning läheb uuesti sünki, kui gaasi maha lasta.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Praegune paukumine muidugi erinev oma tugevuselt algsest tõrkumisest
- enne oli see super-sujuv võimuse varastamine, mida alla 1.1bari ei täheldanud.
Lähen garaazi ja kraabin kõik juhtmed maha.
Panen nii aju, pihustite ja pooli toite otse akult jämedate juhtmetega. Peale selle keeran kõik massid kerre. Milleks üldse on vaja mootori pealt massi võtta? Kõik andurid töötavad ju oma massiga, ja ei kasuta mootori massi - ainus asi mis seda kasutab on ju küünal, ja süütevõimu massi sisendi võtaks siis mootorist.
Peale 1. ebaõnnestunud testi
peaks tagasi panema ka VW coilpacki.
Vean triggeri juhtme kõrvalt.
Vaatan aju pistikust üle, et kas varjestus on ikka õige massi küljes, ja kas muu on ok.
Enne seda prooviks coilide laadimisaja panna 2.5ms pealt 2 peale - võibolla need raisad nüüd kuumenesid lihstalt üle. Läheb juba vaikselt kiireks - siin nädal aega vaja haltuurat teha, samal ajal ka tööl käia ja on ka muud sebimist üle keskmise - no ja siis veel see, et linn on arvatavasti terve järgmise nädala umbes koolijama tõttu.

Lähen garaazi ja kraabin kõik juhtmed maha.
Panen nii aju, pihustite ja pooli toite otse akult jämedate juhtmetega. Peale selle keeran kõik massid kerre. Milleks üldse on vaja mootori pealt massi võtta? Kõik andurid töötavad ju oma massiga, ja ei kasuta mootori massi - ainus asi mis seda kasutab on ju küünal, ja süütevõimu massi sisendi võtaks siis mootorist.
Peale 1. ebaõnnestunud testi

Vean triggeri juhtme kõrvalt.
Vaatan aju pistikust üle, et kas varjestus on ikka õige massi küljes, ja kas muu on ok.
Enne seda prooviks coilide laadimisaja panna 2.5ms pealt 2 peale - võibolla need raisad nüüd kuumenesid lihstalt üle. Läheb juba vaikselt kiireks - siin nädal aega vaja haltuurat teha, samal ajal ka tööl käia ja on ka muud sebimist üle keskmise - no ja siis veel see, et linn on arvatavasti terve järgmise nädala umbes koolijama tõttu.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
See on üks suurimaid vigu, mis sa teha võid.Peale selle keeran kõik massid kerre. Milleks üldse on vaja mootori pealt massi võtta? Kõik andurid töötavad ju oma massiga, ja ei kasuta mootori massi - ainus asi mis seda kasutab on ju küünal, ja süütevõimu massi sisendi võtaks siis mootorist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;