Nissan 200sx 1,8T 92` zoom1
Topspeedil esinenud tuntavad tehnilised probleemid on selgunud.
Neljanda silindri küünal on lihtsalt ära sulanud ja kaane tihend on sealt lekkinud veesärki.
Alguses auto kiirenedas hästi, aga siis kui 5 käigu panin oli täieseti sein ees, pöörded sesisid ühe koha peal.
vb hakkas pihusti jamama, sest segu ei saanud küll lahja olla kuna kütuse rõhk oli ~4,5bar (olenevalt boostist)
Kolvi pealispind on täiesti sile, pole mingeid sulamis märke.
Homme läheb siis kaan lihvimisse.
Keegi teab mõna kohta tartus kus klappe sooveldatakse?
Neljanda silindri küünal on lihtsalt ära sulanud ja kaane tihend on sealt lekkinud veesärki.
Alguses auto kiirenedas hästi, aga siis kui 5 käigu panin oli täieseti sein ees, pöörded sesisid ühe koha peal.
vb hakkas pihusti jamama, sest segu ei saanud küll lahja olla kuna kütuse rõhk oli ~4,5bar (olenevalt boostist)
Kolvi pealispind on täiesti sile, pole mingeid sulamis märke.
Homme läheb siis kaan lihvimisse.
Keegi teab mõna kohta tartus kus klappe sooveldatakse?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
BOSCH 110 Sport on parim klapp Boschi omadest. TT omal on peal mingi selline kood 06A 145 710 Nzoom1 kirjutas:Sai muretsetud rs4 by-pass, aga tundub et vedru natukene nõrk. Olen kuulnud et TT omal on tugevam vedru, aga müüja väitis just vastupidist
Audi By-Passide teemal saad juurde lugeda siit : http://www.hoppenmotorsport.com/bypass1.htm
ja siit:
www.s4biturbo.com/art-dvtests2.php
302hp/464nm
Uued mõõtmised tehtud g-techiga, täpsemalt 0-60mph
1 katse 5,2s
2 katse 5,22s
3 katse 5,14s
Keskmiseks teeb 5,18s
Mõõdetud sai täpselt samas kohas kus kevadelgi.
1 katse 5,2s
2 katse 5,22s
3 katse 5,14s
Keskmiseks teeb 5,18s

Mõõdetud sai täpselt samas kohas kus kevadelgi.
Viimati muutis zoom1, 04.09.2005 11:01, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Tee oli ühtlaselt sirge ja tasane?
Ma olen suht kuumaastikul mõnusalt ulmelisi numbreid saanud G-Techiga
Ja kas sa kasutasid Pro või Competiton mudelit?
Ma olen suht kuumaastikul mõnusalt ulmelisi numbreid saanud G-Techiga

Ja kas sa kasutasid Pro või Competiton mudelit?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
G-Tech pro mõõdab 0-96km/h aega ja vahe 0-100km/h ajaga võib olla kuni 0.5 sekundit.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.