Saabi turborõhk

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

saabimees
Postitusi: 7
Liitunud: 21.08.2009 15:21
Asukoht: Tartu

Saabi turborõhk

Postitus Postitas saabimees »

Tervist. Autoks on Saab 9000 2.3turbo, 143kw ja 1994a. Eelmise omaniku poolt on peale pandud MBC ja turbo kellad salongi. Praegu näitab 0.9bar max ja siis langeb 0.7 peale 5nda käiguga. Olen igaltpoolt kuulnud, et sellise mootori ja turboga võib tehaserõhku tõsta kuni 1.2bar, et siis ei söö veel väga turbot? Turbo on sõitnud natuke üle 10 000 km. Kas ise tohin seda kraani puutuda? Ei kavatse rõhku nii üles jätta lihtsalt tahaks proovida, mis tunne on :-D
143kw pole piisav
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

jah MBC kruvi kinnipoole keerates peaks rõhk tõusma aga lõpp kukub ilmselt samamoodi ära.
Küünlaid jälgimata või ilma widebandita kruvi keerates võib asi aga veidi lahjaks jäädes ka katki minna.....(Kordan et võib aga loomulikult ei pruugi...eks saabimehed teavad täpsemalt kuidas sellega on ja kuna fuel cut sekkub) Saabil on küll hea cooler aga veidi liialt varjatud ja 1,2 barini minnes kasvab kindlasti ka sisselaske temp mis lisaks lahjale segule detonatsiooni võib esile kutsuda.

Ma teeks deto klapid ja jälgiks küünlaid aga enne uuriks järgi kui kaugel on fuelcut originaal ajuga et kas üldse saab tõsta.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Jürgen
Postitusi: 102
Liitunud: 20.09.2007 22:08
Asukoht: Tar2

Postitus Postitas Jürgen »

1.2bari peale mbc'ga ei juhtu midagi 9000 puhul.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

selge, see tähendab siis, et kui kütusepump annab ettenähtut survet, regulaator ja pihustid toimivad korrektselt ja ka kõik muu on nii kui peab siis toimib hästi.

PS! olen näinud stock rõhuga ära sulanud kolbi mille tekitas ilmselt umbes pihusti.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
saabimees
Postitusi: 7
Liitunud: 21.08.2009 15:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas saabimees »

proovisin ära ja kõik toimis hästi. 100km/h-150km/h 8 sekundiga. mulle piisas :-D 3 sek kiirem kui normaalrõhuga. rohkem väänet käigukast ei kannatanud. nüüd uudishimu rahuldatud ja rõhk tagasi normis. kunagi tahaks kw ka mõõta kuskil :p ja tänud vastuste eest
143kw pole piisav
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

milles seisnes see, et orikas kast rohkem väänet ei kannatanud?
juba käis laiali v?
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
saabimees
Postitusi: 7
Liitunud: 21.08.2009 15:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas saabimees »

viskab käiku välja suurtel pööretel. vahel ei viska vaid käib mingi jõnks läbi. ei tea kas mootor liigub liiga palju või käigukasti padjad läbi? isegi 1.1bar ei kannata välja kui rohkem pöördeid. jätsin 1.0 peale. turbo on Garrett ja see peaks 1.2bar kannatama ilusti. iseasi kas mul nii palju vaja on, aga vahel ikka võiks
143kw pole piisav
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Jõnks suure rõhuga suurtel pööretel kõlab kui fuel-cut.
Lauda nitro
saabimees
Postitusi: 7
Liitunud: 21.08.2009 15:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas saabimees »

kas 9000 ei kannata siis 1.1bar välja? aga vahel viskab käigu välja..
143kw pole piisav
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

see äkki ikka sellest, et käikude sünkrod kulunud ja käigud ei püsi sees.
Pilt
saabimees
Postitusi: 7
Liitunud: 21.08.2009 15:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas saabimees »

pigem see jah. fuel cutiga ta ei liiguks enam üldse edasi vist. kus seda viga uurida saaks? :)
143kw pole piisav
Johnny
Postitusi: 65
Liitunud: 12.01.2008 20:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Johnny »

No aga kui käiku välja viskaks, siis jääkski ju käik välja mitte ei käiks ainult jõnks läbi. Pigem ikka fuel cut suure rõhu pärast.
MB
Postitusi: 64
Liitunud: 01.08.2005 19:12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MB »

Olenevalt jõnksust võiks olla tegu ju ka siduri läbi libisemisega.
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)
saabimees
Postitusi: 7
Liitunud: 21.08.2009 15:21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas saabimees »

no enamasti viskas ta käigu välja. kus seda viga uurida saaks? elan Tartu kandis
143kw pole piisav
Jürgen
Postitusi: 102
Liitunud: 20.09.2007 22:08
Asukoht: Tar2

Postitus Postitas Jürgen »

Kui sul on see valge 9000Cse, siis sellel autol pole mootoripatju ollagi.. ;)
Vasta