Mis kutsub esile detonatsiooni?
Algul arvasime sama aga nüüd on asi reaalselt üle mõõdetud ja oleme normaalses surveastmes kindlad.Raceboy kirjutas:Kui käis pulkadeks, siis kas lihviti kaane ja/või ploki kontaktpindasid? Võimalik, et sa veidi palju ja surveaste on kõrgem kui tehasest. Kas mõõtsid ise mahud ära ja arvutasid üle?
Kõigi seadete kohta ei tea öelda..alati saab miski veel paremini olla.kas ajus on kõik seaded õiged ?
nullpunkt
korrektsioonitabelid
andurid ja muu kama korras ?
Andurite kohta samuti pead ei anna aga enne need töötasid ja mingeid spaike pole nagu logidest väljendus.
Nullpunkt on asi mida mitu korda kontrollisime ja see oli paigas.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Näiteks vanakooli 8V VW mootorid on väga tundlikud kaane lihvimise suhtes.
Mul oli endisel G2 GTI-l ~1mm kanti kaant maha lihvitud, et surveastet tõsta ja see detoneeris ka 98 kütusega täiesti tehase süütenurgaga.
Ainuke lahendus oli oktaanarvu tõstjat kasutada.
Mul oli endisel G2 GTI-l ~1mm kanti kaant maha lihvitud, et surveastet tõsta ja see detoneeris ka 98 kütusega täiesti tehase süütenurgaga.
Ainuke lahendus oli oktaanarvu tõstjat kasutada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Stock ajuga 1bariga oled kindel et polnud detonatsiooni? See ütleks, et remondi järgselt oli kõik korras.
Mul hetkel näiteks boosti alas tiksub turbo-kolle-tihendi vahelt gaase, väga sarnaselt deto helile, pani esimese ehmatusega vana süütemapi ja läks kah nagu vähemaks
Mõõtke kaane paksus kah üle.
2 klapitehnika mootoritel pole nii hea kujuga põlemiskamber ja kui teil sealt 1mm maha võetud siis see 8.3:1 on u. sama kui dohci 9.5:1 CR, mis muidugi võiks ikkagi süüa isegi korralikku 95 bena 15 kraadiga 1bar all vms. Nii et siin see kala ei saa eriti olla.
Ei soovita selle 4-5kraadise nurgaga sõita - sulatate klapid ära.
Jagaja + hall + MS lahenduses oli mul 1 kord jama, et teatud pööretest jäigaks tehtud jagaja ei olnudki enam jäik ja süüde kolis ära.
Ega jagajal vaakumit küljes pole?
Null-punkti kontrollisid nii, et panid mapi 0 kraadi peale ja vaatasid sõidu pealt? Või lihtsalt keerasid mootorit kuni reference punktini vaadates mingit aju LEDi? Viimase puhul võib olla kogemata trigger invertimata või juhtmed vahetuses, et halli akna algus ja lõpp on vahetuses, siis kah mingi 20 kraadi metsas, sel juhul isegi hästi, ja saate pärast julgelt 24kraadi panna
Mul hetkel näiteks boosti alas tiksub turbo-kolle-tihendi vahelt gaase, väga sarnaselt deto helile, pani esimese ehmatusega vana süütemapi ja läks kah nagu vähemaks

Mõõtke kaane paksus kah üle.
2 klapitehnika mootoritel pole nii hea kujuga põlemiskamber ja kui teil sealt 1mm maha võetud siis see 8.3:1 on u. sama kui dohci 9.5:1 CR, mis muidugi võiks ikkagi süüa isegi korralikku 95 bena 15 kraadiga 1bar all vms. Nii et siin see kala ei saa eriti olla.
Ei soovita selle 4-5kraadise nurgaga sõita - sulatate klapid ära.
Jagaja + hall + MS lahenduses oli mul 1 kord jama, et teatud pööretest jäigaks tehtud jagaja ei olnudki enam jäik ja süüde kolis ära.
Ega jagajal vaakumit küljes pole?
Null-punkti kontrollisid nii, et panid mapi 0 kraadi peale ja vaatasid sõidu pealt? Või lihtsalt keerasid mootorit kuni reference punktini vaadates mingit aju LEDi? Viimase puhul võib olla kogemata trigger invertimata või juhtmed vahetuses, et halli akna algus ja lõpp on vahetuses, siis kah mingi 20 kraadi metsas, sel juhul isegi hästi, ja saate pärast julgelt 24kraadi panna

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Keegi ei sõidagi sellise nurgaga, seepärast saigi boost 0,6ni alla toodud. Kirjutasin ka seda, et ka pöördes olles oli nullpunkt paigas. Seda aju lediga nulli paika panemist ma tegelikult ei tea, pole praktiseerinud ja sellega ma hakkama ei saaks. jagaja on "lukus"ja vaakumita
Staatiline surveaste on 8,1 (Õliga mõõdetuna) ja seda ma täitsa usun.
tegelikult ootasin lihtsalt väljahõikeid teemal mis detonatsiooni üleüldse tekitavad nagu:
*liiga kuum sisselaske temp
*liialt madala oktaanarvuga küte
*Liialt suur surveaste
* Teravad randid põlemiskambris
*Õli põlemiskambris
jne jne
Aga tänan arutelu eest, vahetame veelkord küünlad ja pooli ning annan siis vähe konkreetsemalt teada.
Staatiline surveaste on 8,1 (Õliga mõõdetuna) ja seda ma täitsa usun.
tegelikult ootasin lihtsalt väljahõikeid teemal mis detonatsiooni üleüldse tekitavad nagu:
*liiga kuum sisselaske temp
*liialt madala oktaanarvuga küte
*Liialt suur surveaste
* Teravad randid põlemiskambris
*Õli põlemiskambris
jne jne
Aga tänan arutelu eest, vahetame veelkord küünlad ja pooli ning annan siis vähe konkreetsemalt teada.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Sai paar pilti tehtud küünaldest. PILDID Seda siis peale 3käiguga kiirendust ja küünlad kohe maha. Minu seebikarp eriti paremaid ei võimalda aga millegipärast on külgelektroodid täiesti puhtaks põlenud ja läigivad vastu. Tehasest ette nähtud NGK BUR6ET. Soovitati ka proovida BUR8ET või siis boshi kümemaid küünlaid.
6 on veidi kuum sellise setupi (põlemiskamber, turbo ja rõhk) jaoks. 7 või 8 oleks sobivamad.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina prooviks 1 aste külmemaid küünlaid ja vaataks kuidas asi reageerib sellele.
Nendelt piltidelt IMO suht raske kuumusastet hinnata.
Laivis on ikka õigem selliseid asju vaadata.
Nendelt piltidelt IMO suht raske kuumusastet hinnata.
Laivis on ikka õigem selliseid asju vaadata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Antud tõmme oli 0.6bariga ilma kuuldava detota 20kraadise eelnurgaga?
Puhtaks põlemine nii massi otsal kui ka isolaatoril viitavad liiga varajasele süütele. Küsimus aga oligi, et miks see nurk liiga varajane on. Põlemiskambris on midagi mäda, et sellist nurka ei kannata, või siis ikkagi koormuse all pole see nurk sama mis MS tabelis, või siis ikkagi egt+bäkkpressuur + kehv bensiin.
Puhtaks põlemine nii massi otsal kui ka isolaatoril viitavad liiga varajasele süütele. Küsimus aga oligi, et miks see nurk liiga varajane on. Põlemiskambris on midagi mäda, et sellist nurka ei kannata, või siis ikkagi koormuse all pole see nurk sama mis MS tabelis, või siis ikkagi egt+bäkkpressuur + kehv bensiin.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Täpselt niiAstrona kirjutas:Antud tõmme oli 0.6bariga ilma kuuldava detota 20kraadise eelnurgaga?
Kahjuks pole senimaani jõudnud testida. Külmemad küünlad saab kätte homme, ehk siis....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Alustuseks lisaks pildi hetke süütemapist:

Ilma manual boost controllerita käib kuni 170kPa ja detonatsiooni pole ka 12 seguga. Prooviks panin kogu tabelile 2 kraadi juurde ja 150-170kPa ridadel oli momendi alas kuulda detonatsiooni........tõmbasin maha tagasi.
Panime vahele MBC ja veendusime et 190-250 kPa detoneerib umbes sama laialt kui varem (3000-5000rpm) Panime req fueli 13nelt 16nele, siis 18nele ja siis 20nele ja detonatsioon vähenes kuni kadus täitsa ära. Minek kah muidugi, proovi mõttes panime siis süütenurka juurde aga juba 2 kraadi lisa kutsus selles teada tuntud alas eside sama jama.
Tõmbasime kütte normi tagasi ja võtsime MBC vahelt....kuni 170kPa käib endiselt ilusti ja nii ta täna ka jätsime.
Kontrollisime sisselaske torustiku puhtust ja kergelt õline sein pole probleemiks, õli on seal minimaalselt tegelikult ja mootor õli nähtavalt ei tarbi. Sõidetud sai seekord siis 2 astet külmemate küünaldega. Lasime veidi neljandaga detoneerida, mootor seisma ja küünlad maha... keerme serv must, portselan valge, sirge elektrood puhas, kaares elektrood puhas aga otsast kergelt kollane.
Teada saime niipalju, et detonatsiooni on kuulda juhi jalge juurest samal ajal kui se klappidesse jõuab....nüüd oskab seda tunnet oodata vähemalt ja saab ilma klappideta sõita
Kas süütepool saab seda põhjustada?
Kas veidi suurema surveastmega mootorile mõeldud nukk muudab BP suuremaks?
kas süütehaamer saab säded mõnd naaberjuhtmesse lüüa?
Kas detonatsioon saab nii olla, et näiteks teise käiguga pole ja kolmandaga sama pöörde ja rõhu juures on hääl jube? Vahepeal oli ka nii, et teise ja kolmandaga polnud ja neljanda ja viiendaga tuli. Sisselase on jahe.
Ilma manual boost controllerita käib kuni 170kPa ja detonatsiooni pole ka 12 seguga. Prooviks panin kogu tabelile 2 kraadi juurde ja 150-170kPa ridadel oli momendi alas kuulda detonatsiooni........tõmbasin maha tagasi.
Panime vahele MBC ja veendusime et 190-250 kPa detoneerib umbes sama laialt kui varem (3000-5000rpm) Panime req fueli 13nelt 16nele, siis 18nele ja siis 20nele ja detonatsioon vähenes kuni kadus täitsa ära. Minek kah muidugi, proovi mõttes panime siis süütenurka juurde aga juba 2 kraadi lisa kutsus selles teada tuntud alas eside sama jama.
Tõmbasime kütte normi tagasi ja võtsime MBC vahelt....kuni 170kPa käib endiselt ilusti ja nii ta täna ka jätsime.
Kontrollisime sisselaske torustiku puhtust ja kergelt õline sein pole probleemiks, õli on seal minimaalselt tegelikult ja mootor õli nähtavalt ei tarbi. Sõidetud sai seekord siis 2 astet külmemate küünaldega. Lasime veidi neljandaga detoneerida, mootor seisma ja küünlad maha... keerme serv must, portselan valge, sirge elektrood puhas, kaares elektrood puhas aga otsast kergelt kollane.
Teada saime niipalju, et detonatsiooni on kuulda juhi jalge juurest samal ajal kui se klappidesse jõuab....nüüd oskab seda tunnet oodata vähemalt ja saab ilma klappideta sõita

Kas süütepool saab seda põhjustada?
Kas veidi suurema surveastmega mootorile mõeldud nukk muudab BP suuremaks?
kas süütehaamer saab säded mõnd naaberjuhtmesse lüüa?
Kas detonatsioon saab nii olla, et näiteks teise käiguga pole ja kolmandaga sama pöörde ja rõhu juures on hääl jube? Vahepeal oli ka nii, et teise ja kolmandaga polnud ja neljanda ja viiendaga tuli. Sisselase on jahe.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Lisaks siia ka eelnevalt sees olnud ja praegu sees oleva nukkvõlli andmed. Ehk oskab keegi nende kohta midagi rääkida.
Enne oli:
Intake opens before TDC 0 degrees
Intake closes after BDC 41.1 degrees
Exhaust opens before BDC 40.0 degrees
Exhaust closes before TDC 1.1 degrees
Measured lift from MC camshaft, Intake and Exhaust ~0.416 inches
Praegune:
Intake opens before TDC 4 degrees
Intake closes after BDC 41 degrees
Exhaust opens before BDC 46 degrees
Exhaust closes before TDC 5 degrees
Süütepool tavaline vw/audi peal leiduv jagajaga mootorite ilma kommukata pool.
Enne oli:
Intake opens before TDC 0 degrees
Intake closes after BDC 41.1 degrees
Exhaust opens before BDC 40.0 degrees
Exhaust closes before TDC 1.1 degrees
Measured lift from MC camshaft, Intake and Exhaust ~0.416 inches
Praegune:
Intake opens before TDC 4 degrees
Intake closes after BDC 41 degrees
Exhaust opens before BDC 46 degrees
Exhaust closes before TDC 5 degrees
Süütepool tavaline vw/audi peal leiduv jagajaga mootorite ilma kommukata pool.
Mul kasvas originaal nukkadelt CatCamsidele vahetades vastusurve pea 2x
Kui originaal nukaga ei saanudki detonatsiooni kuulda, siis karmimatega oli detonatsioon palju kergem tulema.
Jah, liiga vara avanev väljalaskeklapp kasvatab BP´t , silindris kolbi liigutav surve langeb, kui samal ajal surve väljalaskekollektoris kasvab.
Liigne overläp tihkevõitu turbiiniga halvendab põlemiskambrite tühjenemist heitgaasidest ja detonatsioon on kergem tulema.
Puurige kollektorisse auk, keermestage ära, pange nippel külge ja vaadake, mida teeb vastusurve. Vastusurve mõõtmise nippel paigutage näiteks wg alla.
Kui originaal nukaga ei saanudki detonatsiooni kuulda, siis karmimatega oli detonatsioon palju kergem tulema.
Jah, liiga vara avanev väljalaskeklapp kasvatab BP´t , silindris kolbi liigutav surve langeb, kui samal ajal surve väljalaskekollektoris kasvab.
Liigne overläp tihkevõitu turbiiniga halvendab põlemiskambrite tühjenemist heitgaasidest ja detonatsioon on kergem tulema.
Puurige kollektorisse auk, keermestage ära, pange nippel külge ja vaadake, mida teeb vastusurve. Vastusurve mõõtmise nippel paigutage näiteks wg alla.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome