Mis kutsub esile detonatsiooni?
Mis kutsub esile detonatsiooni?
Üle üldiselt, et mis paneb mootori detoneerima.
Surveaste kontrollitud ja sobilik
Nullpunkt paigas ka pöördes olles
Nukkvõlli asend kontrollitud
Segu piisavalt rikas
Tankla 98 sees
Õhu tempi logitud ja miski 10 kraadi max kuumem kui välisõhk
Kuni 0.6 barini on tegelikult sõidetav ja advance on kuni paarikümne kraadi tuuri aga üle selle läheb põrguks. üle 1,5 bari juures ei saa advancei panna üle paari kraadi ilma, et momendi alas detoneerima ei hakkaks. Hetkel saigi boosti alla tõmmatud ja kulgeb juba mitu kuud vist 0,6 bariga.
Tegu on 10v turbo audiga millel k24 ja MS.
Surveaste kontrollitud ja sobilik
Nullpunkt paigas ka pöördes olles
Nukkvõlli asend kontrollitud
Segu piisavalt rikas
Tankla 98 sees
Õhu tempi logitud ja miski 10 kraadi max kuumem kui välisõhk
Kuni 0.6 barini on tegelikult sõidetav ja advance on kuni paarikümne kraadi tuuri aga üle selle läheb põrguks. üle 1,5 bari juures ei saa advancei panna üle paari kraadi ilma, et momendi alas detoneerima ei hakkaks. Hetkel saigi boosti alla tõmmatud ja kulgeb juba mitu kuud vist 0,6 bariga.
Tegu on 10v turbo audiga millel k24 ja MS.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kuidas mootori seisukord on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mootor on OK (Kui ma ei eksi siis kuluosad vahetatud, plokikaan tehtud spetsialisti juures õiges tolerantsis originaalkolvid jne)..küünlad millegi originaali laadse vastu vahetatud ja teisi kah proovitud) Imelik on see, et enne remonti ja aju paigaldust se mootor käis 1,2 bariga ja sellised mootorid käivad ka 1,5 bariga siin samas eestis ilma et neil midagi vahetatud oleks.
Täpsustan veel andmeid
esimese asjana peaks siiski küünlad uute vastu vahetama ja originaal sädevahet väiksemaks panema? kui ma ei eksi on se hetkel 0,8
Viga algab suht konkreetselt üle 0,6bari minnes.....kuigi jah se advance on ka 0,6 juures väike. St et mootor käib 1,5ni ilusti ja vahele jätmata aga advance on selline et segu põleb vist turbos ja minek on kehv.
Täpsustan veel andmeid
esimese asjana peaks siiski küünlad uute vastu vahetama ja originaal sädevahet väiksemaks panema? kui ma ei eksi on se hetkel 0,8
Viga algab suht konkreetselt üle 0,6bari minnes.....kuigi jah se advance on ka 0,6 juures väike. St et mootor käib 1,5ni ilusti ja vahele jätmata aga advance on selline et segu põleb vist turbos ja minek on kehv.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Õli soodustab ka väga meeldivalt detonatsiooni, seetõttu ka mootori seisukorda uurisin.
Kunagi sai sõbra kohvi mootoriga 10V 200-ga ka üle 1bar paugutatud ja ei olnud nagu ka probleeme.
Kunagi sai sõbra kohvi mootoriga 10V 200-ga ka üle 1bar paugutatud ja ei olnud nagu ka probleeme.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
karteri tuulutusest või kaane tihendivahelt ei lenda õli?
Kui kindel oled, et see üldse detonatsioon on? Saad seda heli ka salvestada ja üles panna, kui päris kindel pole. Koormuse all võib ka muid sarnaseid helisid tekkida.
Kas 0.4bar peal on minek korralik või hakkavad jamad juba enne 0.6bar?
Lambdaandur on usaldusväärne?
Pane uued küünlad, tee 1 paukuv sõit + süüde välja ja vaatame kas segu on normis ja vb näeb ka reaalse süütenurga elekrtroodi pealt vms. Ja mingid märgid detonatsioonist võiks kah küünalde peal siis näha olla. Peale selle saab ju teada, kas kõik pütid on ühesugused, või 1 pihusti ntx tegelikult umbes.
Seda 98 oled võtnud erinevatest tanklatest?
Kui kindel oled, et see üldse detonatsioon on? Saad seda heli ka salvestada ja üles panna, kui päris kindel pole. Koormuse all võib ka muid sarnaseid helisid tekkida.
Kas 0.4bar peal on minek korralik või hakkavad jamad juba enne 0.6bar?
Lambdaandur on usaldusväärne?
Pane uued küünlad, tee 1 paukuv sõit + süüde välja ja vaatame kas segu on normis ja vb näeb ka reaalse süütenurga elekrtroodi pealt vms. Ja mingid märgid detonatsioonist võiks kah küünalde peal siis näha olla. Peale selle saab ju teada, kas kõik pütid on ühesugused, või 1 pihusti ntx tegelikult umbes.
Seda 98 oled võtnud erinevatest tanklatest?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Küünlad on tõesti sellele mootorile ette nähtud ja proovitud on ka teisi sarnasele 10v audi turbomootorile ette nähtud küünlaid.
Õli ei lenda kusagilt.
selles, et se detonatsioon on olen üsna kindel kuna algselt sai peale pandud teisele sarnsele mootorile tehtud süütemap ja kuna klappe polnud siis sai veidi ka nii sõidetud....liikus hästi. Ühes alas esines ka kõrvaga ja ilma klappideta kuuldavat detonatsiooni ja sai kiiresti klapid järgi pandud ja peale kolmandaga peeneks laskmist ehmatas päris ära kuna kogu boosti ala detoneeris....sai jubedalt advancei maha võetud kuni enam kusagil detonatsiooni ei olnud aga süütemap on selline et naera herneks...1,5 bariga on se kusagil 3-5 kraadi ja nii me sõita ei julgenud, saigi boost 0,6le tõmmatud väljalaske klappide ja turbo tervist silmas pidades. Nüüd sõidab nii ringi ja auto käitub hästi ja ei detoneeri aga paarikümne kraadist advancei pean väheseks selle rõhu juures ja sellest üles poole on lausa naeruväärne.
Widebandi komplekt on uus ja sai mootor kohapeal kuumaks aetud, segu meelde jäetud ja kiiresti andur teise vastu vahetatud....näit täpselt sama.
Kõik küünlad olid eelmine kord välja keerates sarnaselt põlenud, kõik rõhud on korras.
Vahepeal on sisselaske tempi mitukümmend kraadi alla saadud, korralikku kütet proovitud ja paar kraadi kannatas lisada aga siiski ...... Käib igas alas ilusasti aga peale eelsüütenurga vähendamist kannatas loomulikult minek.
Uurin omanikult ehk detailsemat infot ja kuna kõik pole enam meeles siis katsume asja omale meelde tuletada ehk lähipäevil proovisõiduga.
Õli ei lenda kusagilt.
selles, et se detonatsioon on olen üsna kindel kuna algselt sai peale pandud teisele sarnsele mootorile tehtud süütemap ja kuna klappe polnud siis sai veidi ka nii sõidetud....liikus hästi. Ühes alas esines ka kõrvaga ja ilma klappideta kuuldavat detonatsiooni ja sai kiiresti klapid järgi pandud ja peale kolmandaga peeneks laskmist ehmatas päris ära kuna kogu boosti ala detoneeris....sai jubedalt advancei maha võetud kuni enam kusagil detonatsiooni ei olnud aga süütemap on selline et naera herneks...1,5 bariga on se kusagil 3-5 kraadi ja nii me sõita ei julgenud, saigi boost 0,6le tõmmatud väljalaske klappide ja turbo tervist silmas pidades. Nüüd sõidab nii ringi ja auto käitub hästi ja ei detoneeri aga paarikümne kraadist advancei pean väheseks selle rõhu juures ja sellest üles poole on lausa naeruväärne.
Widebandi komplekt on uus ja sai mootor kohapeal kuumaks aetud, segu meelde jäetud ja kiiresti andur teise vastu vahetatud....näit täpselt sama.
Kõik küünlad olid eelmine kord välja keerates sarnaselt põlenud, kõik rõhud on korras.
Vahepeal on sisselaske tempi mitukümmend kraadi alla saadud, korralikku kütet proovitud ja paar kraadi kannatas lisada aga siiski ...... Käib igas alas ilusasti aga peale eelsüütenurga vähendamist kannatas loomulikult minek.
Uurin omanikult ehk detailsemat infot ja kuna kõik pole enam meeles siis katsume asja omale meelde tuletada ehk lähipäevil proovisõiduga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mis nukvõll kaanes on?
Kas K24 tähendab S2/4/6 originaal K24 7000 turbot?
Mida teeb väljalaskekollektoris olev surve, on seda mõõdetud?
Oletada võiks, et vastusurve on kõrge, silindri tühjenemine hetgaasidest kehv.
Kas K24 tähendab S2/4/6 originaal K24 7000 turbot?
Mida teeb väljalaskekollektoris olev surve, on seda mõõdetud?
Oletada võiks, et vastusurve on kõrge, silindri tühjenemine hetgaasidest kehv.

audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Nukkvõll originaal:
Intake opens before TDC 4 degrees
Intake closes after BDC 41 degrees
Exhaust opens before BDC 46 degrees
Exhaust closes before TDC 5 degrees
Turbo pärit S4 pealt. Väljalaskes olevat survet mõõdetud pole. All originaal väljalase, mis peaks olema 2,5'' ja sõidetakse sellega ka suuremate rõhkudega. Küünlad kataloogi järgi ostetud 4 elektroodiga boschid. Peale proovitud ka NGK ja Berud ja vahet pole märgata. Mootor käis eelmine aasta pulkadeks ja kõik kuluosad said vahetatud.
Intake opens before TDC 4 degrees
Intake closes after BDC 41 degrees
Exhaust opens before BDC 46 degrees
Exhaust closes before TDC 5 degrees
Turbo pärit S4 pealt. Väljalaskes olevat survet mõõdetud pole. All originaal väljalase, mis peaks olema 2,5'' ja sõidetakse sellega ka suuremate rõhkudega. Küünlad kataloogi järgi ostetud 4 elektroodiga boschid. Peale proovitud ka NGK ja Berud ja vahet pole märgata. Mootor käis eelmine aasta pulkadeks ja kõik kuluosad said vahetatud.
Küünlajuhtmed, jagajakaas, rootor, on need ok? Kust aju saab impulsi, nukalt, hoorattalt? Ehk seal ei ole asjad päris korras, nagu peaks. Või on viga ajus.Johnny kirjutas:Nukkvõll originaal:
Intake opens before TDC 4 degrees
Intake closes after BDC 41 degrees
Exhaust opens before BDC 46 degrees
Exhaust closes before TDC 5 degrees
Turbo pärit S4 pealt. Väljalaskes olevat survet mõõdetud pole. All originaal väljalase, mis peaks olema 2,5'' ja sõidetakse sellega ka suuremate rõhkudega. Küünlad kataloogi järgi ostetud 4 elektroodiga boschid. Peale proovitud ka NGK ja Berud ja vahet pole märgata. Mootor käis eelmine aasta pulkadeks ja kõik kuluosad said vahetatud.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Kui käis pulkadeks, siis kas lihviti kaane ja/või ploki kontaktpindasid? Võimalik, et sa veidi palju ja surveaste on kõrgem kui tehasest. Kas mõõtsid ise mahud ära ja arvutasid üle?
Surveastmega on ennegi päris mõnuga puusse pandud (nii ühele kui teisele poole).
Surveastmega on ennegi päris mõnuga puusse pandud (nii ühele kui teisele poole).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Üle said lihvitud mõlemad pinnad. Tehasest surveaste sellel mootoril muidu 7,8:1 ja vaevalt, et see nüüd nii palju muutus. Tehas tõstis 89 aastast sellel mootoril surveastme 8,4:1. Põlemiskamber sai õliga ära mõõdetud ka muidu ja erinevus tehase omaga väga väike. Originaal mehaanilise pritsega sõitis see mootor mitu kuud peale remonti ~1barise rõhuga ja toimis.Raceboy kirjutas:Kui käis pulkadeks, siis kas lihviti kaane ja/või ploki kontaktpindasid? Võimalik, et sa veidi palju ja surveaste on kõrgem kui tehasest. Kas mõõtsid ise mahud ära ja arvutasid üle?
Surveastmega on ennegi päris mõnuga puusse pandud (nii ühele kui teisele poole).