mu auto on probleem

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

himan
Postitusi: 32
Liitunud: 30.06.2009 19:13
Asukoht: Tallinn

mu auto on probleem

Postitus Postitas himan »

Mul on auto probleem. Kui sõidan 1-3 RPM korralikult aga kui 3,1-4 RPM siis hyppab hyppab hyppab ja 4 RPM hakkab kohe Voimast ja kiiresti ...mis viga on?

Mu auto ca18det
Turbo GT25R
Intercooler kärje mõõt 550x230x65 mm
Nissan ca18det Orginal bensin pump
Ilma BOV= kas peab ?

Pilt:

http://www.speedyshare.com/595977331.html
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

BOV-Blow Out valve või BYPASS (juhib gaasid uuesti ringlusele, näiteks filtrisse)

Mingi neist võiks olemas olla, väga hea kui oleks.

Kas segukell on küljes ?

oskad öelda mida ta näitab ?
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

RKsilver kirjutas:BOV-Blow Out valve või BYPASS (juhib gaasid uuesti ringlusele, näiteks filtrisse)
BOV laseb õhu välja süsteemist ja bypass laseb uuesti ringlusse, gaasidega mingit pistmist ei ole :)
himan
Postitusi: 32
Liitunud: 30.06.2009 19:13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas himan »

mul ei ole segukell :S mul on tavaline universal lambda andur.
on boostkell (0.7bar) :S

kui panin lambda andurit siis 1-2RPM aga ei saa 2.1yle RPM :lol: :lol: :lol: :lol: , kui võtan lamda anduri lahti ära siis 1-3 RPM korras 3.1-4RPM Hyppab hyppab 4-yle RPM hakkab kiiresti sõitma :shock: :?
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Kuuno kirjutas:
RKsilver kirjutas:BOV-Blow Out valve või BYPASS (juhib gaasid uuesti ringlusele, näiteks filtrisse)
BOV laseb õhu välja süsteemist ja bypass laseb uuesti ringlusse, gaasidega mingit pistmist ei ole :)
kui juba tead mis seal liigub siis ka tead, et sõnast pole mõtet kinni haarata : )

muidu hea tähelepanek.

edit:

kui ma su jutust nüüd aru sain siis sul lambda andur on lahti ühendatud ja aju on *safe* reziimis..

Kui nii siis poodi lambda anduri järgi
himan
Postitusi: 32
Liitunud: 30.06.2009 19:13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas himan »

kas sobib Bosch LSU4 lairiba lambda sensor

http://www.db-hp.ee/shopnew/?194,bosch- ... bda-sensor
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

himan kirjutas:kas sobib Bosch LSU4 lairiba lambda sensor

http://www.db-hp.ee/shopnew/?194,bosch- ... bda-sensor
Ei sobi sest aju ei oska sul lairiba signaaliga midagi peale hakata. Ostma pead siiski tavalise kahe, kolme või nelja otsaga lambda (ma ei oska öelda mis sul seal originaalis olema peaks?).
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

või siis osta Bosch LSU4 ja sinna juurde vastav kontroller. Saad segu näidu ja ajule ka signaali, nagu õige lambda oleks olemas.

teine toode sel lehel, näiteks.
http://vems.ee/tooted.html
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ilma lambdata peab kah sõitma - hoiab rikast segu lihtsalt.

Küünlad on vahetatud?
COP'id katki?
TPS katki?
MAF katki?
MAF lõdvik katki?
IC lõdvikud katki?

Vaheta küünlad ja kohe sõida ...3000rpm ja süüde välja ning keera küünlad välja, näed ära, kas rikas või lahja või jätab vahele.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Astrona kirjutas:
Vaheta küünlad ja kohe sõida ...3000rpm ja süüde välja ning keera küünlad välja, näed ära, kas rikas või lahja või jätab vahele.
Vaene turbo, võid hakata varsti uut otsima nii.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

See turbode hellalt hoidmise jutt on minuarust mõttetus. Turboauto peabki käima võtmest käima ja tuld ja seisma ja minema. See,et hobiautode omanikud säästavad autot ja oma uusi turbosid on hoopis teine teema...

Ja nii mitusada tuhat km järjest. ;) ma ei viitsiks elus mingeid minuteid oodata peale auto seismajätmist jahtumist,ennem saagu turbo hukka kasvõi
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

aeg on raha, nagu räägitakse :roll:
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Sellepärast ongi vesijahutusega turbod head, et ei pea palju ootama.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ahto42 kirjutas:
Astrona kirjutas:Vaheta küünlad ja kohe sõida ...3000rpm ja süüde välja ning keera küünlad välja, näed ära, kas rikas või lahja või jätab vahele.
Vaene turbo, võid hakata varsti uut otsima nii.
Noh jäta käik sisse ja veere süüde väljas 3n'da käiguga kuni mootor seisma jääb, seni on ju jahutus (ka pidurivõim, roolivõim jne isegi ventikas) ikkagi taga. Pealegi ei ole lähe turbo veel selle ajaga soojakski.
Pealegi kui CA'ga sõidad, siis tagavara turbo peab niikuinii pagassis olema.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
himan
Postitusi: 32
Liitunud: 30.06.2009 19:13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas himan »

hmm homme ma voiks Bosch LSU4 lambda andurit ja segukella proovida kuidas on.

vahetasin kyynlad (Denso PQ20R)
COP = hmm ei tia tapselt.
TPS= hmm ei usu, arvan ,et korras..
MAF= tundub korras, sest kui votan filtrid ara siis õhk töötab.
ostsin uhiuue IC (550x230x65 mm) ja Torustikut.

kui auto seisab 1 päeva(kylm mootor) ja panen kohe mootori kaima siis soidan kohe voimast, kui mootor soe siis 3 rpm Hyppab ... mida te arvate, mis täpselt viga on?
Vasta