Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ega ainult nõrk kast ei pruugigi põhjus olla, äkki on seal mootoris tõesti full boostiga ka 500NM, see oleks ilmselt piisav põhjus, kuna stockis on ainult 290NM.
Üldiselt hakkavad need kastid lagunema just siis, kui installitakse karmim sidur.
Ka mul läks ju esimene kast stock turbo ja ajuga 800km peale siduri vahetust. :)

Lisaks ma ei ole oma Subaru omanikest tuttavatest ainuke, kes kastidega maadelnud on või praegugi maadlevad.
Nii Markol kui Jarmol on juba 3-mas kast.
Ainukesed kellel ei ole probleeme on need, kes oma stock seades autoga rahul on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Axxept
Postitusi: 36
Liitunud: 30.01.2005 22:28

Postitus Postitas Axxept »

Kas ma oma 8 kastiga hoian siis ikka veel rekordit? :)
[b]RA[color=red]LL[/color][color=orange]I A[/color]RT [/b]
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Ehitatud auto millest ma rääkisin oli kasutusel korralik labadega siduriketas ning kergem hooratas jne.
Ma pean pinda käima et dyno paberid välja otsitaks kuid telefoni teel öeldi et midagi ~420hj kanti oli ning pea 600nm.

Greddy TD06S turbo kit.
FMIC
3" väljalase
Häälestatud rootsis
Ja kast oli stock.

Huvitav kas asi peitub siis sõidustiilis? Üritan ka pildid ülesse leida ja dyno paberid ka. Auto müüdud juba 5-6a tagasi ära.

IvarR
Viimati muutis IvarR, 01.07.2009 0:39, muudetud 1 kord kokku.
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sai täna Reimsi ja Mardi seltsis kast jälle maha võetud.
Kena hammastepuru tuli õliga koos kasti seest välja.
Kui aega tekib kisun kasti lahti aga suht kindlalt on 3-manada käigu hammakad tühjad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
shredda
Postitusi: 25
Liitunud: 08.02.2005 16:28

Postitus Postitas shredda »

Juhtusin NASIOC.COM foorumis teema peale, kus lahati subaru kastide pidevat purunemist. Seal võttis sõna inimene, kes oma sõnade järgi neid pidevalt remondib. Tõlkima ma seda pikka juttu ei hakka, linki kahjuks praegu ei ole aga oma jutu võttis ta kokku nii:

Why subaru gearboxes break?
Driving the car like a high school kid drives an Integra is a recipe for disaster.
Trying to do burnouts, 6000RPM clutch dumps, shifting faster than humanly possible,
all of these things are why Subaru transmissions break.
It's an AWD car and it requires a finesse that an FWD car doesn't need.
You have to treat it like a lady, not a hooker. Be gentle, and she'll treat you right.
Be aggressive, and she'll cost you money.

Ma ei taha väita, et see jutt käib hetkel antud auto kohta, kuna siin on juures ka muid faktoreid nagu oluliselt tõstetud vääne jms aga oma tõde on selles jutus kindlasti sees ka selle auto puhul(ja enamuste puhul millel kast on purunenud).

Igatahes jälgin huviga toimuvat ja soovin paksu rahakotti ning raudseid närve :)
STi Type-r v4 V-limited
c20xe
Postitusi: 45
Liitunud: 06.04.2008 16:46

Postitus Postitas c20xe »

Mihkel kirjutas: Viimane kord ilmselt kui viitsin boksermootoriga autol turbovahetusega nussida.
Absoluutselt normaalselt ruumi pole asja paigutada.
Mihkel kirjutas: Ega suurt muud üle ei jäägi, kui 6-ene kast, uus turbo ja uus mootori sisu.

Et ikka pead enda sõnu sööma. :-D
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Impreza otsese konkurendi EVO juures nii massilist kastide lahkumist eriti ei täheldata ju samas? Kuigi võimsused on sarnased nii stockis kui järeleaidatud mootorite puhul. Mihkli jutu järgi ta pole ju "6000rpm clutch drop'e" vms teinud, lihtsalt sõites gaasi põhja vajutades.
shredda kirjutas:Juhtusin NASIOC.COM foorumis teema peale, kus lahati subaru kastide pidevat purunemist. Seal võttis sõna inimene, kes oma sõnade järgi neid pidevalt remondib. Tõlkima ma seda pikka juttu ei hakka, linki kahjuks praegu ei ole aga oma jutu võttis ta kokku nii:

Why subaru gearboxes break?
Driving the car like a high school kid drives an Integra is a recipe for disaster.
Trying to do burnouts, 6000RPM clutch dumps, shifting faster than humanly possible,
all of these things are why Subaru transmissions break.
It's an AWD car and it requires a finesse that an FWD car doesn't need.
You have to treat it like a lady, not a hooker. Be gentle, and she'll treat you right.
Be aggressive, and she'll cost you money.

Ma ei taha väita, et see jutt käib hetkel antud auto kohta, kuna siin on juures ka muid faktoreid nagu oluliselt tõstetud vääne jms aga oma tõde on selles jutus kindlasti sees ka selle auto puhul(ja enamuste puhul millel kast on purunenud).

Igatahes jälgin huviga toimuvat ja soovin paksu rahakotti ning raudseid närve :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
shredda
Postitusi: 25
Liitunud: 08.02.2005 16:28

Postitus Postitas shredda »

Raceboy kirjutas:Impreza otsese konkurendi EVO juures nii massilist kastide lahkumist eriti ei täheldata ju samas? Kuigi võimsused on sarnased nii stockis kui järeleaidatud mootorite puhul. Mihkli jutu järgi ta pole ju "6000rpm clutch drop'e" vms teinud, lihtsalt sõites gaasi põhja vajutades.
shredda kirjutas:Juhtusin NASIOC.COM foorumis teema peale, kus lahati subaru kastide pidevat purunemist. Seal võttis sõna inimene, kes oma sõnade järgi neid pidevalt remondib. Tõlkima ma seda pikka juttu ei hakka, linki kahjuks praegu ei ole aga oma jutu võttis ta kokku nii:

Why subaru gearboxes break?
Driving the car like a high school kid drives an Integra is a recipe for disaster.
Trying to do burnouts, 6000RPM clutch dumps, shifting faster than humanly possible,
all of these things are why Subaru transmissions break.
It's an AWD car and it requires a finesse that an FWD car doesn't need.
You have to treat it like a lady, not a hooker. Be gentle, and she'll treat you right.
Be aggressive, and she'll cost you money.

Ma ei taha väita, et see jutt käib hetkel antud auto kohta, kuna siin on juures ka muid faktoreid nagu oluliselt tõstetud vääne jms aga oma tõde on selles jutus kindlasti sees ka selle auto puhul(ja enamuste puhul millel kast on purunenud).

Igatahes jälgin huviga toimuvat ja soovin paksu rahakotti ning raudseid närve :)
Niipalju kui mina olen kuulnud on evodel rohkem difrite purunemine aktuaalne. Samas ma ei vaidle vastu, et subaru kast ei suhtu hästi võimsuse kasvu peale tehases ettenähtut. Mind on eelnevalt subaru ostu ja ka takkajärgi niipalju hirmutatud selle kasti nõrkusega, et olen üpris palju materjali läbi lugenud. Arvamusi on erinevaid, autode esimesi omanikke on erinevaid jne jne. Hetkel olen arvamuselt, et stock võimsusega ei teki kindlasti mingit probleemi. Endaoma kasutan tänavasõiduks, mulle 206kw sellisel puhul aitab. näis... :-D
STi Type-r v4 V-limited
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Aga huvitav, miks me Audi omanike halamist kastide teemal ei kuule ja nendel on enamustel ka tunduvalt rohkem jõudu.
Lihtsalt Audi kastidel ei ole selline massiline purunemine probleemiks, insenerid on sellise asja nagu tugevusvaru ka oma arvutustesse pannud.
See et Subaru kastid purunevad on puhtalt disainiviga, see USA tüüp kohelgu ise oma autot kohapeal seisvana.
Minu kastid on läinud peale käigu vahetust katki ja 99.99999% kindlusega ei ole tegu käiguvahetus veaga vaid purunevad sel hetkel kui ma siduri üles lasen ja käik ammu sees on.
Viimastel kordadel ma libistasin sidurit käiguvahetustel aga nagu näha ei olnud ka sellest abi.

Kes tahab selles veenduda mingu mõnele AudiClub-i drag-i üritusele ja vaadaku kuidas seal starditakse 4wd autoga.
Nüüd kujutage ette, kui sama asi Subaru drag-i üritusel toimuks ja enamus autod 5 käiguliste kastidega oleks.

Inimesed saage aru, kui te ostate 4wd auto ja ei saa/tohi seda 4wd eelist kasutada, siis milleks sellist jama endale üldse kaela osta?
Nii et paluks unustada jutud, et kohtle autot õrnalt jne.
Ma ei ole selle autoga ei rallit ega kiirendust ega sittagi sõitnud.
Milles siis see mitte õrnalt kohtlemine seisnema peaks???

Ja ärge palun ajage segi Subaru 5 käigulist kasti mis on pask kuubis 6-e käigulisega, mis on kümneid kordi tugevam, vähemalt nii palju kui kuulnud olen.
Jälgides vähegi sinna 400hp juurde lähenevat projekti on enamus juba 6-ese kasti swap-i teinud.
Kes soovib võrdleb ka 5 vs 6 käiku performance tükkide valikut, ei tohiks nagu enam kahtlust tekkida: http://www.ppgearbox.com.au/page.asp?pa ... rent3id=31

Lõpetuseks panen ühe video, mis näitab, kuidas on normaalne 4wd autot tänavaliikluses kasutada ja selline kasutus Audi 4wd kastidele probleemiks ei näi olevat.
http://www.youtube.com/watch?v=QGZ6xMJe-zo
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
K24
Postitusi: 53
Liitunud: 26.05.2006 21:01

Postitus Postitas K24 »

M.O.T.T :) Minu, kui suvalisel turboclub foorumi lugeja isiklik arvamus on, et seda imprezat on hoitud nagu sitta pilpa peal (nagu ka Mihkel ise tabavalt ütles) ja kui käigukast ikkagi laiali lendab, siis peab ta tõesti nõrk olema. Samuti olen nõus, et kui auto on tehtud sportliku suunitlusega, siis võiks teda ju ka sihtotstarbeliselt kasutada tohtida.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ja lisaks veel võrdluseks mu enda E30, mis on küll tagavedu aga millel on kõige nõrgem kast, mida sellele mudelile üldse kunagi toodetud on ja
mida ma konkreetselt hooranud olen väga kiirete ja järskude vahetustega päevast päeva ja siiani pole MITTE ÜHTEGI PROBLEEMI sellega.
Lisaks on sellel mootoril üle 2x rohkem jõudu ja pöördemomenti kui tehases ning kast on 23a vana erinevalt Subarust, millel on osad jupid juba tutikad sees.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Mihkel, leiame mingi asise treiali või laseme kellelgi teha graafilise joonise ning teeks tükid titaanist? kaua seda jebimist kannatama peaks... kunagi kirusid mind kui mul 3 kast alla läks, vaata ennast peeglist ja kas seal pole "OINAS" :-D milleks investeerida sinna mis ei kesta ega hakkagi kestma???
Mul on tutvusi ka STI omanike seas ja sinu kurvastuseks Mihkel 2006a STI kast ei kesta samuti. Ei usu ka seda 02-03a kasti juttu. Järgmine nädal hakkab Õllesummer, lähme joome ühe kasti raha seal maha - sa nagunii sõidaksid selle puruks ja oleks mahavisatud EEK

Eelnev jutt selleks, et mina ei taha otse kasti vaid laseks teha mingist kõvast sulamist hammakad jne. Jarmo on sama ideega päri ;)
Tänapäeval on Eestis CNC pink olemas, joonised kavandab ka keegi mingisuguse summa eest valmis.
Meil kolmepeale peaks olema juba hunnikus võlle ja hammakaid mida kellelegi näidiseks ja mõõdu võtmiseks anda.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

olen uurinud hammakate tegemise teemat.

ütleme nii, et odavam tuleb 6k kast osta kui neid hammakaid ükshaaval treima asuda :D
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Mjah, Mihkli pahameelest saan täiesti aru..kui käik sees ja lihtsalt tehes juba liikudes WOT asi laiali pidevalt läheb pole ikka jõuvarust absoluutselt juttugi.
Oleks siis veel auto jube raske ja stardiks pidevalt nii, et kõik 4 suitsevad, kuid sellest vist pole juttugi antud kasti puhul :roll:
Eks need audi kastid käivad ka laiali, nendega on samamoodi, et teatud kastid on tugevamate hammakate ja võllidega (95 ja edasi 01E seeria) ja teatud on nõrgemad...küllaga on ülemaailma väga palju autosid mis ei lõhu neid kaste ka 700+ jõududega ja sõites halastamatult. Ilmselt kastide kulumine (läbisõit), sõidustiil ja hooldus on audide puhul võtmesõnaks peamiselt, et kas kestab või mitte. Varu kui selline on ikka päris suur. Olen ka ise loom katseid teinud oma vana S4 kastiga..1780kg masin, 300hp ja 410nm erinevad stardid igast asendist ja kuratteab mis moodi, laiali ma teda lasta ei suutnudki, tõsi, paar sünkrot küpsetasin käiguvahetus vea tõttu ära pikapeale. Lahkamisel muidugi oli rauapuru parasjagu - 300k km peenestamist kah seljataga, anname andeks.

aga teemasse ka,
Mis on subaru kasti peaülekanne? Kas 6 käigulisel on sama või ka tagadiffri vahetus ees?

Edu...auto näeb välja hea ja mootorgi halb pole aga kast... :)
Reno
Postitusi: 76
Liitunud: 28.03.2006 21:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Reno »

Kui nüüd Mihkel võtaks korra selle kasti remondi ise käsile, siis ma pakun et uuesti see kast ei lenda nii kergesti ja kiiresti laiali ;) lihtsalt minu arvamus, kuna kast on käinud pidevalt ühes kohas remondis ja pole siiani kuulnud et peale remonti kast oleks toimind ideaalselt... ei taha kedagi maha teha aga lihtsalt tasuks proovida :)
Vasta