Aga huvitav, miks me Audi omanike halamist kastide teemal ei kuule ja nendel on enamustel ka tunduvalt rohkem jõudu.
Lihtsalt Audi kastidel ei ole selline massiline purunemine probleemiks, insenerid on sellise asja nagu tugevusvaru ka oma arvutustesse pannud.
See et Subaru kastid purunevad on puhtalt disainiviga, see USA tüüp kohelgu ise oma autot kohapeal seisvana.
Minu kastid on läinud peale käigu vahetust katki ja 99.99999% kindlusega ei ole tegu käiguvahetus veaga vaid purunevad sel hetkel kui ma siduri üles lasen ja käik ammu sees on.
Viimastel kordadel ma libistasin sidurit käiguvahetustel aga nagu näha ei olnud ka sellest abi.
Kes tahab selles veenduda mingu mõnele AudiClub-i drag-i üritusele ja vaadaku kuidas seal starditakse 4wd autoga.
Nüüd kujutage ette, kui sama asi Subaru drag-i üritusel toimuks ja enamus autod 5 käiguliste kastidega oleks.
Inimesed saage aru, kui te ostate 4wd auto ja ei saa/tohi seda 4wd eelist kasutada, siis milleks sellist jama endale üldse kaela osta?
Nii et paluks unustada jutud, et kohtle autot õrnalt jne.
Ma ei ole selle autoga ei rallit ega kiirendust ega sittagi sõitnud.
Milles siis see mitte õrnalt kohtlemine seisnema peaks???
Ja ärge palun ajage segi Subaru 5 käigulist kasti mis on pask kuubis 6-e käigulisega, mis on kümneid kordi tugevam, vähemalt nii palju kui kuulnud olen.
Jälgides vähegi sinna 400hp juurde lähenevat projekti on enamus juba 6-ese kasti swap-i teinud.
Kes soovib võrdleb ka 5 vs 6 käiku performance tükkide valikut, ei tohiks nagu enam kahtlust tekkida:
http://www.ppgearbox.com.au/page.asp?pa ... rent3id=31
Lõpetuseks panen ühe video, mis näitab, kuidas on normaalne 4wd autot tänavaliikluses kasutada ja selline kasutus Audi 4wd kastidele probleemiks ei näi olevat.
http://www.youtube.com/watch?v=QGZ6xMJe-zo