NightRace 2009 järelkaja
Sõidud olid toredad, aga üks asi jäi siiski kripeldama. Ei maini seda paha pärast, vaid võrdsuse printsiibi nimel. Tavapäraselt, kui mõlemad autod on stages, vajutab starter foori käima maksimaalselt paari sekundi pärast. Ajal aga kui Viljar stardis oli kellegagi, viivitati see intervall vähemalt 10 sekundi pikkuseks.
Mõistan, et turbo vajab spoolimist, aga tegelikult ei tohiks võistlejaid erinevalt kohelda, olgu seal foori taga kestahes.
Just my 2 cents.
Mõistan, et turbo vajab spoolimist, aga tegelikult ei tohiks võistlejaid erinevalt kohelda, olgu seal foori taga kestahes.
Just my 2 cents.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Silm ei ole sirkel!! Mul õnnestus enamjaolt esimesena stageda ja seetõttu ka võis jääda mulje 10sekundist, kuid reaalselt oli viivitus 3 sekundit, mis on tavaline ja sarnane mõne klubiürituse korral. (EMV väliselt.)Sõidud olid toredad, aga üks asi jäi siiski kripeldama. Ei maini seda paha pärast, vaid võrdsuse printsiibi nimel. Tavapäraselt, kui mõlemad autod on stages, vajutab starter foori käima maksimaalselt paari sekundi pärast. Ajal aga kui Viljar stardis oli kellegagi, viivitati see intervall vähemalt 10 sekundi pikkuseks.
Mõistan, et turbo vajab spoolimist, aga tegelikult ei tohiks võistlejaid erinevalt kohelda, olgu seal foori taga kestahes.
Just my 2 cents.
Finaalis tabas EVO mees selle ära ja kiirustas kohe ka joonele ja seetõttu ei jõudnud turbo end ülesse spoolida ja tuli ka kehva 9,9 aeg.
Peep ära noki, vaid tule ja tee järgi!!
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Ma pidasin silmas just seda, kui mõlemal autol olid mõlemad stage tuled süttinud, mitte kellegi järgi stages ootamist.
EDIT: Võisin ka eksida kuigi ma "top alcohol" klassis veel polnud, aga vast kuskil videos (Motors24?) on näha, kui huvi on
EDIT: Võisin ka eksida kuigi ma "top alcohol" klassis veel polnud, aga vast kuskil videos (Motors24?) on näha, kui huvi on

Viimati muutis Raceboy, 21.06.2009 22:37, muudetud 1 kord kokku.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kusjuures tähendasin täpselt sama asja, kuid konkreetsel juhul (audi-fännina) oli selle üle isegi heameel kuna tegu oli ikkagi E vs. muumaailm ja Viljar +VKM olid 1 korraliku sõidu ka täielikult ärateeninud. Eks saab vaikselt järk-järgult nendest teh. probleemidest üleRaceboy kirjutas:Ma pidasin silmas just seda, kui mõlemal autol olid mõlemad stage tuled süttinud, mitte kellegi järgi stages ootamist.
EDIT: Võisin ka eksida kuigi ma "top alcohol" klassis veel polnud, aga vast kuskil videos (Motors24?) on näha, kui huvi on

Igaljuhul väga vaatamänguline ja kõva saavutus!
Jätkake samas vaimus.

Vastab täiesti tõele. Sõites Ilmarsiga, seda viivitust stardiga tehti. Peale mida võttis Ilmars punase tule.Raceboy kirjutas:Sõidud olid toredad, aga üks asi jäi siiski kripeldama. Ei maini seda paha pärast, vaid võrdsuse printsiibi nimel. Tavapäraselt, kui mõlemad autod on stages, vajutab starter foori käima maksimaalselt paari sekundi pärast. Ajal aga kui Viljar stardis oli kellegagi, viivitati see intervall vähemalt 10 sekundi pikkuseks.
Mõistan, et turbo vajab spoolimist, aga tegelikult ei tohiks võistlejaid erinevalt kohelda, olgu seal foori taga kestahes.
Just my 2 cents.
Minule jääb mõistatuseks ainult 1 asi - kas Lasa tuli ise taolise lolluse peale või käidi teda palumas? See, et nii foori käivitamisega venitati on fakt.
Nagu ka igal mündil on 2 külge, sama ka antud juhtumiga - mis ühele hea on teisele halb. Võibolla pikalt madala väändega spoolides ei saa converter ja kast sellist vatti, kuid kui vastasel (Q sõit vs Markel) juba täiega lõhub on damage kiire tulema. Ei jõudnudki Markel too start foori ära oodata ja pani samuti punasega pühkima, et ainult tehnika terveks jääks. Aga võta näpust, just peale seda sõitu oligi kast p...s.
Vaatasin ka selle finaali youtube video vs Evo. Peale mõlema stagemist kulus foori countownini ~4sek, reeglina on see olnud 0.5-1sek.
Nagu ka igal mündil on 2 külge, sama ka antud juhtumiga - mis ühele hea on teisele halb. Võibolla pikalt madala väändega spoolides ei saa converter ja kast sellist vatti, kuid kui vastasel (Q sõit vs Markel) juba täiega lõhub on damage kiire tulema. Ei jõudnudki Markel too start foori ära oodata ja pani samuti punasega pühkima, et ainult tehnika terveks jääks. Aga võta näpust, just peale seda sõitu oligi kast p...s.
Vaatasin ka selle finaali youtube video vs Evo. Peale mõlema stagemist kulus foori countownini ~4sek, reeglina on see olnud 0.5-1sek.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Mulle tuleb kohe meelde eelmise aasta sõit, kus meie meeskond ei kobisenud kordagi, kuigi antud jebimine oli otseselt seotud meiega. Tagant järele oleksime pidanud autost välja tulema ja võidu välja kuulutama, sest stageti umbes 2-3 minutit vs 30 sekundit. Ja seega oleks meie olnud ka kokkuvõttes poodiumil.
See, kas keegi kuumutab oma kasti, on oma mure ja sõitja profesionaalsuse asi.
Kas teema pole juba ammendanud?
Vana meeldetuletus:
http://www.youtube.com/watch?v=seYEtzZ89ak
See, kas keegi kuumutab oma kasti, on oma mure ja sõitja profesionaalsuse asi.
Kas teema pole juba ammendanud?
Vana meeldetuletus:
http://www.youtube.com/watch?v=seYEtzZ89ak
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Sa võrdled kahte täiesti eri asja. Sinu viidatud videos toimub stagemine stangega ja seda mitte Markeli süül. Stange clearance oli kindlasti kontrollitud enne võistlust. Tõenäoliselt olid andurid paigutatud tavalisest veidi kõrgemale. Selliseid asju juhtub ja tahtlikuks jebimiseks on seda imelik liigitada. Samuti juhtub, et starter VAHEST veidi viivitab, arusaadav, on temagi inimene.
Antud juhul oli starteri eksimine kahtlaselt reeglipärane ja tehnikale ohtlikult suur.
Minu jaoks on tõesti teema ammendatud, mõistan väga selgelt mis toimus. Nagu juba ennem küsisin, mõistmatuks jääb ainult MIKS see toimus, seda tahaks küll teada saada.
Antud juhul oli starteri eksimine kahtlaselt reeglipärane ja tehnikale ohtlikult suur.
Minu jaoks on tõesti teema ammendatud, mõistan väga selgelt mis toimus. Nagu juba ennem küsisin, mõistmatuks jääb ainult MIKS see toimus, seda tahaks küll teada saada.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Ei võrdle kaht eri asja, vaid tõin näite erinevate tiimide suhtumise teise meeskonna tegemistesse ja probleemidesse. Aga kui tahad teinekord sõna võtta, siis teie ES mehhaanikud vaadake kõiki sõite ja aidake sõitjat ja mitte ärge magage bussis pead kaineks. Pärast oled märksa targem ja ei pea võistlust youtubes analüüsima.Sa võrdled kahte täiesti eri asja.
Minu eesmärk on dragi rahvast omavahel liita, kuid siin käib hetkel mingi jebi, mis ei sobi minu olemusega kuidagi kokku.
Mina starteri tegevuses probleemi ei näe, sest sama viivitus toimis ka teiste sõitude puhul. Kes tahab, see leiab ja loeb sekundeid Motors24 klipis.
Nüüd siis autost ka:
Homme läheb kk turbiin soome ja saab väikese modimise osaliseks. Eks siis näeb, kas õnnestub kiiresti spoolida, nagu 2008 aastal. Praegu kogun kokku kõik auto andmed, nagu auto kaal, ülekande arvud, rehvi mõõdud, ja kõige tähtsam Dyno leht.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Lugesin selle lause uuesti läbi ja sain jälle kinnitust, et Sam vist ei käinudki boxist väljas.Ei jõudnudki Markel too start foori ära oodata ja pani samuti punasega pühkima, et ainult tehnika terveks jääks. Aga võta näpust, just peale seda sõitu oligi kast p...s.

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Sa lähed jälle sujuvalt teistele teemadele...
Just vaatasin B 1/2F ja F sõite, ilmselge. Samuti nii kogenud võistleja kui sina võiks pidada kinni elementaarsest viisakusreeglist ja mitte vurada esimesena otse stagesse.
Mul täitsa siiralt hea meel teie saavutuste üle, aga fair play on minule tähtis.
Just vaatasin B 1/2F ja F sõite, ilmselge. Samuti nii kogenud võistleja kui sina võiks pidada kinni elementaarsest viisakusreeglist ja mitte vurada esimesena otse stagesse.
Mul täitsa siiralt hea meel teie saavutuste üle, aga fair play on minule tähtis.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Mis "fair playst" siin juttu saab olla, kui kasutad oma 30 sek. ära peale teise stagemist siis tegelikult pole see ju kah aus või kuidas? See eliminaatori startimine ongi et kumma närvid vastu peavad. See et fooriga viivitati oleks pidanud ju Markelile teada olema kui tiimis taustauuringut tegev isik oleks viitsinud oma tööd teha, või tal polegi sellist inimest kes jälgiks ka rivaalide sõite? Minumeelest meistritiitlit jahtivas tiimis peaks ju selline tegelane olemas olema.
Kui oli mingi probleem siis esitanud protest võistlustel, kui mitte siis on selle kohta vaid üks ütlus: "Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi!"
Tegelikult võiks moded/adminnid selle teema ära puhastada ning selle jama jaoks oleks vaja eraldi teemat
Kui oli mingi probleem siis esitanud protest võistlustel, kui mitte siis on selle kohta vaid üks ütlus: "Las koerad hauguvad, karavan läheb ikka edasi!"
Tegelikult võiks moded/adminnid selle teema ära puhastada ning selle jama jaoks oleks vaja eraldi teemat

http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Mõni pole vist ikka aru saanud, millest see poleemika? Probleemiks polnud mitte 30sekundi ära kasutamine või mittekasutamine stagemisel, vaid starteri viivitus, kui mõlemad autod olid juba stagenud, ehk siis mõlemal autol mõlemad stage tuled põlesid ja starter viivitas stardi andmisega vähemalt ühel sõidul. Võibolla oli neid sõite veel, aga see, mida mina nägin, oli Viljari sõit ja kuigi mul on hea meel, et võit koju jäi, ei pea ma õigeks, et starter sellisel viisil kellegi võidule kaasa aitaks.
Ma oleks enda tähelepanekust ka siis rääkinud, kui Viljari asemel keegi teine olnuks ja ma ei ole kellegi poolt selles osas, ainult starteri vastu
Ma oleks enda tähelepanekust ka siis rääkinud, kui Viljari asemel keegi teine olnuks ja ma ei ole kellegi poolt selles osas, ainult starteri vastu

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;