M: Toyota Celica GT4

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

qpi
Postitusi: 21
Liitunud: 11.06.2009 11:05
Asukoht: Tartu

M: Toyota Celica GT4

Postitus Postitas qpi »

Mootor JDM(Jaapani siseturu mootor) 150kw+
Modid:Turbo Schwitzer S2BG, 3" summuti, torukolle, mingi "aftermarket" Intercooler, BOV, ARP kaanepoldid, Cometic kaanetihend.
Välimuse poolelt Carlos Sainzi esistange. Kuna auto 2004 värvitud, siis korralik värvkate. 15" valuveljed(Wolfrace).
Sees: sportrool(MOMO), Short shifter, turborõhu, segu kell.

Auto saavutused:
12.9 402m aeg, 217km/h kilomeetril, 247km/h miilil.
0-100km/h on ~4.5s

Nende näitajate järgi ütleks, et autol on ~250kw. Kompressioon on kõikides silindrites 13 bar.

http://www.nettiauto.com/toyota/celica/2753363

H: 85k

55616699



Pilt
Viimati muutis qpi, 06.09.2009 11:16, muudetud 1 kord kokku.
reiks
Postitusi: 34
Liitunud: 24.10.2007 16:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas reiks »

Pilte ei julge panna?
Tundub et tegemist 64 ZFI numbrimärki kandva isendiga?
qpi
Postitusi: 21
Liitunud: 11.06.2009 11:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas qpi »

reiks kirjutas:Pilte ei julge panna?
Tundub et tegemist 64 ZFI numbrimärki kandva isendiga?
Kas see on ähvardus? :-D
Loomulikult julgen, kui kellegil huvi on, ei karda Teid.
Jah, tegemist on 64 ZFI numbrimärki kandva isendiga.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Miks seda masinat kogu aeg käest kätte müüakse?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
qpi
Postitusi: 21
Liitunud: 11.06.2009 11:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas qpi »

taxu kirjutas:Miks seda masinat kogu aeg käest kätte müüakse?
Enne mind on Eestis olnud 2-3 omanikku, mis pole sugugi palju võrreldes mõnede autodega. Esimene omanik(ES-tuuningust vist) müüs selle huvi puudumise tõttu(uued kiiremad autod tulid peale) ning ka teisel ja kolmandal müüjal olid müügiks mõjuvad põhjused. Mina müün seda autot ainult huvi pärast, kuskile kiiret pole. :) Lihtsalt ühe teise auto ost oleks mõtekam selle auto müügist saadud finantsi läbi, kui kohustuste kaelavõtmise näol.
reiks
Postitusi: 34
Liitunud: 24.10.2007 16:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas reiks »

qpi kirjutas:
taxu kirjutas:Miks seda masinat kogu aeg käest kätte müüakse?
Enne mind on Eestis olnud 2-3 omanikku, mis pole sugugi palju võrreldes mõnede autodega. Esimene omanik(ES-tuuningust vist) müüs selle huvi puudumise tõttu(uued kiiremad autod tulid peale) ning ka teisel ja kolmandal müüjal olid müügiks mõjuvad põhjused. Mina müün seda autot ainult huvi pärast, kuskile kiiret pole. :) Lihtsalt ühe teise auto ost oleks mõtekam selle auto müügist saadud finantsi läbi, kui kohustuste kaelavõtmise näol.
Seda juttu rääkis sulle eelmine omanik? Eks ise tead mida usud.

Aga edu müügiga. Seda sõidukit ei pea enda käes eriti kaua keegi.
qpi
Postitusi: 21
Liitunud: 11.06.2009 11:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas qpi »

reiks kirjutas: Seda juttu rääkis sulle eelmine omanik? Eks ise tead mida usud.

Aga edu müügiga. Seda sõidukit ei pea enda käes eriti kaua keegi.
Ei, see on see, mis mulle endale tundub. Kui oled järjekordne toyota/celicaklubi tilganäppija liige(ei käi nende liikmete kohta, kes asjast midagi jagavad), kes on mingeid legende auto kohta kuulnud(Ei tasu osta aga keegi ei ütle midagi konkreetset, mis autol viga on), siis ei tasu üldse sõna võtta siin. Kui need legendid vähegi tõele vastaks, oleks selle poole aasta jooksul midagi välja ka tulnud. Olen sõitnud autoga jäärada(palju suurem pinge mootorile kui otsekiirendused), parajalt kiirendanud ning kõik osad peavad ilusasti vastu, kulumismärke näha ei ole. Olen vahetanud ainult kuluosi ning lõdvikud välja vahetanud(olid seismisega vananenud ja klambrid olid liiga nõrgad).

Olen kindel, et 90% nendest juttudest on kadedusest tekkinud.
kassu
Postitusi: 18
Liitunud: 09.08.2005 16:37
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas kassu »

Mina olin see eelmine omanik ja paska pole kellelegi ajanud. Enne mind oli auto omanikuks mees kes selle ehitas ning kasutaja Indrek_s. Auto oli enne Indreku poolt ostmist seisnud 1-2a, sest omanik ehitas midagi muud ( Ephini Rx7 vist oli? ). Auto on päris heas seisukorras ning celicaklubis ajatakse tõesti palju paska - mootor jooksis kokku jne. Mitte midagi sellist pole kunagi juhtunud.

Võiks enne faktid selgeks teha, kui mölisema tulla :)


Btw, auto on päris kiire :evil:
MB
Postitusi: 64
Liitunud: 01.08.2005 19:12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MB »

kassu kirjutas:Auto on päris heas seisukorras ning celicaklubis ajatakse tõesti palju paska - mootor jooksis kokku jne. Mitte midagi sellist pole kunagi juhtunud.

Võiks enne faktid selgeks teha, kui mölisema tulla :)
Tõepoolest on siin http://forum.celica.ee/viewthread.php?tid=3171 kirjas lehtede viisi sellest kuidas mootor kottis jne, pigem kontrolli enda fakte enne kui "mölisema" tulla :) Pigem tekivad inimestel kahtlused, kuna masin vahetab omanike tihedamalt kui mõni mees sokke, mis ei tähenda seda, et midagi viga peaks olema, ja samast põhjusest tulevad ka ülal nimetatud "mootor kottis" sauna naiste jutud. Kahju lihtsalt masinast, mis pole kellegile piisavalt meeldima hakanud, et kätte püsima jääks, võta kui up-i
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)
kassu
Postitusi: 18
Liitunud: 09.08.2005 16:37
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas kassu »

Seda, et sel autot jooksis mootor kotti ütles mulle celica klubi kasutaja "celica", kes on ka vist üks celica klubi foorumi loojatest. Teadjamehi on igasuguseid, 99% protsenti kritiseerijatest pole ilmselt seda autot lähemalt puutunudki.

Btw, tegemist on 90a autoga, oleks ju natuke naiivne oodata ka, et tegemist oleks asja salongist välja veerenud autoga, kus kõik on 100% perfektne, kuid bang for buck suhe peaks ju vägagi paigas olema.
reiks
Postitusi: 34
Liitunud: 24.10.2007 16:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas reiks »

kassu kirjutas:Seda, et sel autot jooksis mootor kotti ütles mulle celica klubi kasutaja "celica", kes on ka vist üks celica klubi foorumi loojatest. Teadjamehi on igasuguseid, 99% protsenti kritiseerijatest pole ilmselt seda autot lähemalt puutunudki.
Loe seda kui up'i aga lisaks siia veel et kasutaja celica eelnimetatud foorumist teab sellest autost küll rohkem kui sina. See et mina olen seda autot ainult käega katsunud aga mitte rajal proovinud ei tähenda et ma midagi ei tea. Nii mõnedki on seda aga proovinud ja ehituse juures olnud.

PS mul omal samasugune masin kodus seismas. (et keegi ei arvaks et räägin teiste inimeste kogemuse alusel)
Rohkem su teemat ei reosta seega veelkord edu müümisel. :|
kassu
Postitusi: 18
Liitunud: 09.08.2005 16:37
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas kassu »

Peale auto ostmist suhtlesin inimesega, kes selle ehitas ning sain teada kogu auto ajaloo, modide listi üksikasjalikult, plussid/miinused, nii et olen igati informeeritud. Millel põhineb väide, et kasutaja celica rohkem teab, seda küll ei oska öelda, sest mitmed tema välja käidud väited ei olnud muud kui täielik BS.

Põhjus, miks sellest autost loobus eelmine omanik enne mind ning ka mina, seisnes selles, et igapäevase fun autona on sellega raske sõita, kui pole just harjunud. Nimelt on Schwitzeri turbo liiga suur, mistõttu algab boost ca 4000 rpm kandis ehk siis enne seda mitte midagi, siis aga kõik. Pöörded on piirajas suhtkoht hetkega. Autol oli talvel tavanaelrehviga liiga palju jõudu ning olenemata neliveost oli jääraja sõit paras rapsimine.

Inimesele kes tahab kiirendusautot on see ilmselt väga hea valik, kes soovib rajaautot, see võiks kaaluda väiksema turbo paigaldamist.

Lisaks jättis qpi veel mainimata, et autol on pidurisüsteem uuendatud ( ka käsipiduri osad, kõik A osad ), mootoris kvaliteetne "performance" õli ( marki täpselt ei mäleta ), makk on uus, samuti rool jms.
qpi
Postitusi: 21
Liitunud: 11.06.2009 11:05
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas qpi »

kassu kirjutas: Inimesele kes tahab kiirendusautot on see ilmselt väga hea valik, kes soovib rajaautot, see võiks kaaluda väiksema turbo paigaldamist.

Lisaks jättis qpi veel mainimata, et autol on pidurisüsteem uuendatud ( ka käsipiduri osad, kõik A osad ), mootoris kvaliteetne "performance" õli ( marki täpselt ei mäleta ), makk on uus, samuti rool jms.
Pakun, et autoga kannataks ka selle turboga väga ilusasti radu sõita(jääradu) aga selleks oleks progre aju vaja(et turbo varem taha tuleks) või siis piike. Kui keegi ära ei osta, siis tulebki progre aju sellele autole.

Kõik muu on OK aga makk varastati Garaazist ära, kel huvi võin sinna mingi analoogse juustu sisse visata.

Igatahes ma olen harjunud juba selle autoga sõitma ja positiivne ongi see, et on võimalik väga ökonoomselt sõita, samas natuke vajutades liigub ikka väga hästi. 8)

To reiks: Kas keegi kasutaja "celica" on seda autot üle poole aasta omanud, et peaks rohkem teadma kui mina või eelmised omanikud?
Häbi võiks olla sellise alusetu laimu levitamisel ning tunnistada seda, et oled eksinud.
celica
Postitusi: 7
Liitunud: 28.09.2007 8:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas celica »

Kuna siin tundub mind mainitud siis ütleks ka paar sõna sekka.

Igasugustel juttudel on komme inimeselt inimesele liikudes veidi muutuda - kes paneb veidi juurde, kes jätab veidi ära. Autod ei püsi läbi aastate ka samas korras. Mult on küsitud infot selle auto ajaloo kohta erinevatel aegadel ja erinevate inimeste poolt. Mis meelde on tulnud, seda olen rääkinud, igaüks ise otsustab ostab või mitte. Ei ole midagi selle auto vastu, selle paljude omanike vastu ega vajadust kellegi äri rikkuda. Olen rääkinud nii, nagu mulle isikliku kokkupuute põhjal teadaolevalt on.

Ausalt öeldes ma ei viitsi rohkem midagi kommenteerida, eks siin inimesed rohkem Celicatega tegelenud, müünud sellele autole varuosi ja üldse igatepidi asjaga kursis. Tundub, et kohati omatakse ka autode ehitusest ja erinevate sõlmede funktsioneerimisest teadmisi, mida lihtsad inimesed pole veel suutnud avastada.

Ma olen ka enne analoogsete teemadega müügiautode puhul kokku puutunud ja alati on lahendus lihtne. Ehk siis et lõpetada spekulatsioonid selle auto kohta:

1. mul on võtta kena mugav kaasaegne töökoda. Tule külla - pistame pea kapoti alla, tõstame üles - vaatame auto koos kõigi huvilistega üle, igaüks saab kujundada oma arvamuse. Kohv on minu poolt, tualett on tasuta.
2. Tallinnas on 4WD pink olemas, tule mõõdame võimsuse ära, mina maksan.

Sobib?
Viimati muutis celica, 16.06.2009 23:52, muudetud 1 kord kokku.
indro
Postitusi: 160
Liitunud: 09.08.2006 15:06
Kontakt:

Postitus Postitas indro »

Mis tähtsust sellel on, kas see mootor on kunagi kokku jooksnud või ei ole?
Praegu ju auto sõidab ja on korras, muu ei oma hetkel üldse tähtsust!
Vasta