Täna sain tagumised ka alla ja olen veidi sõitnud, ei ole nagu hullu midagi.
Väga suurt vahet ei olegi jäikuses võrreldes eelmise setupiga.
Keerasin kõigile vedrudele ~10mm preload-i ka peale, et kurvis väga kergelt läbi ei vajuks, kuna rehvid ja tiivaservad suht lähestiku.
Amortide jäikus hetkel täiesti nulli keeratud, need peaks ka vast prooviks mingi hetk keskmisse asendisse ehk 16 nõksu keerama.
Taga vedrustuses üleval nagu koliseb konarlikul teel midagi, aga aru ei saa mis seal koliseda võiks.
Kas uniball-id äkki teevad häält aukudes?
Õnneks Subaru on selline auto, et seal on ka muid naginaid ja kobinaid ebatasasel teel lisaks vedrustusele.
Tegu ei ole ju ikkagi luksusautoga
Tagumised coilid lähevad ka ilusti velgedest mööda ~5mm varuga.
Võib vist öelda, et coilide ja velgede comboga joppas ikka väga hästi.
Tagumised rehvid on parajalt 3mm tiivaservadest eemal ka, seega ei tohiks ka mitme inimesega koopasse käia.
Panin auto kõrguse nii, et parajalt näpp rehvi ja tiivaserva vahele mahuks.
Esimesed rehvid käivad vist järsemates ja konarlikemates kurvides veidi vastu logarit aga eks elab üle, kõrgemaks küll autot tõsta ei taha ja preload-i ka rohkem keeerata ei taha, kisub liiga jäigaks ära siis.
Võiks ikka vedrudel mingi käigumaa ka olla. Ehk aitab veidi amortide jäikuse peale keeramine.
Nüüd vaja veel lähipäevidel sillastendi külastada, kui otsustan, et antud kõrgus autole on hea ja rohkem muudatusi plaanis teha pole.
Järgnevalt vaja siis veidi mootori tööd analüüsida ja vaadata, kust saaks selle turboga veel veidi jõulisa näpistada.