hübriidid

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

hübriidid

Postitus Postitas Astrona »

GT2876R on põhimõtteliselt T04/T03 hübriid ja .64T25 kojaga üsna ekstreemne. Peal ühte kolbide sulatamist olen kõige suhtes vähe ettevaatlikum.
Teadaolev probleem peaks olema siis neil back-pressure kiire kasv enne kui kompressor-map parempoolset serva kasutada jõuaks. Eriti vist madalama rõhu juures.
Kui kompressor hakkab piirama ja õhku kütma või rõhku langeta, siis tagajärjed ikkagi kergemad võrreldes väljalaskegaaside reversioniga.

Küsimus sellles, et kas TEOORIAS GT3076R .48T3 kojaga on üldsegi vähem hübriidne :?: Numbrite järgi tundub u. sama lugu mis GT2876R.64t25 olevat, ainult et natuke suuremad numbrid. Praktikas loomulikult bp-kellaga vaja vaadata, kuda antud nuki, süüte, kollektori jms'ga koostöös olukord on.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaata sa tahad ilmselt piirajani välja lasta ühtlaselt sama boostiga.
Need turbod on aga ilmselt suht madala peak võimsuse/pöördemomendi tarbeks mõeldud ja arvestatud, et lõpu otsast hakatakse boosti langetama, et TIP veel mõistlikuse piires püsiks.

Stock turbomootoritel ju täpselt sama moodi, et peak käib kuskil 4k kandis ära ja siis hakatakse kähku boosti maha laskma, et TIP-i ohjeldada, kuna arvestatav boost on juba väga madalalt 2k pöörde juures taga.
Paratamatult pead hea alguse korral viletsama lõpuga leppima.
Vähemalt minu nägemus on selline. Sellisel juhul on tõesti EBC suureks abiks.
Tegelikult sa ei lepigi niiväga vilets alõpuga kui sellega, et võimsus ei kasva enam ja hoiab näiteks paar tuhat pööret enam-vähem sama võimsust.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ega see mingi uusid pole, et ühe asjaga kaht asja ei saa. Et oleks vinge lõpp, kaotad alguses ja vastupidi.

Küll aga on selle vastu rohi: kasutada lisaks väiksemat turbot või kompressorit.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Tegelikult sa ei lepigi niiväga vilets alõpuga kui sellega, et võimsus ei kasva enam ja hoiab näiteks paar tuhat pööret enam-vähem sama võimsust.
Saan aru, et seal see tq langus ja võimsuse püsimine tulebki osaliselt BP tekkimisest. Turvalisuse huvides tuleks aga juba boost kah alla lasta, mis vähendaks reversionit ja seega kaotus polekski väga suur.

Aga mis arvate sellest gt3076R_.48T3'st? :?: :?: Sellega on dynomaxis tõmmatud järgnev graafik. Tundub et ongi >6200 (@ 1.7bar arvatavasti) piiri peal.
Pilt
Et noh antud turbosse tuleb vist suhtuda nagu hübriidi, et mingist hetkest rõhku tuleb EBC'ga alla kruttida. Õnneks bp-piir suht kõrgel, aga tänu sellele on ka spool kehvem. see 1.7@6200 peaks suht sama lagi olema mis 1.4bar@7300RPM, iseasi kumb turvalisem on.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta