Üleminek turbo ja õhutoru vahel

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Üleminek turbo ja õhutoru vahel

Postitus Postitas Aare »

Selline küsimus

Turbo väljuva õhu ots on sellist malli nagu pildil (tugeva astmega).

Pilt

http://www.supplierlist.com/photo_image ... _Deutz.jpg

Tugev aste on ka selle toru sees. Küsimus, kuidas lahendada üleminek õhutorusse?

a) vahest on mingi spetsjomm otsik, mis istub sinna sisse?
b) sinna sisse tuleb istutada sobiv torujupp ja selle torujupi teise otsa lõdvik kruviklambriga
c) lõdvik pannakse ümber selle astmega otsa klambriga (turbo väljuvale otsale "kaela" ja see aste toru sisse jääb alles?

Kuidas lahendada?
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

netist on näha, et osa tuunijaid on lasnud selle äära õhemaks terida, või freesida. Mina enda masint kokku ladusin, siis ma küll sellele äärele suurt tähelepanu ei pööranud. Lõdviks läks klambriga peale kõik. Isiklikult ei usu, et sellest äärest suurt vahet on.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Miq kirjutas:netist on näha, et osa tuunijaid on lasnud selle äära õhemaks terida, või freesida. Mina enda masint kokku ladusin, siis ma küll sellele äärele suurt tähelepanu ei pööranud. Lõdviks läks klambriga peale kõik. Isiklikult ei usu, et sellest äärest suurt vahet on.
Pakun, et kui selliseid kohti oleks 10 siis oleks vahe juba tuntav. Ja kui korralikult kõike teed, siis tee ka see ühtlaseks. Mingi üldine reegel oli et kuskil ei tohi olla üle 15kraadist üleminekut, rääkimata astetest.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Torude ühenduskohtades on enivei astmed, küll väiksed aga siiski.
Tee sellest väljundavast otse ka pilti siis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Selle astme kõrgus on silma järgi 7-8 mm, päris räme, et tähelepanuta jätta.

Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Freesiga peaks vist ligi mahtuma, et see ilusti koonusesse lasta.
See oleks ilmselt kõige lihtsam variant.
Või lase treialil sinna astmeni koonuses hülss sisse teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Kas tootja siis ise ei ütle milleks tal selline ots? Ehk pakub mingit vastavat ühendust sinna külge.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

mul on mingi taoline hülss olemas - aga arvatavasti suurem. peenem välismõõt mingi 2" mm vms.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta