Mis on Megas. hind?
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
http://www.glensgarage.com/catalog/index.php
Tellisin sealt MS2 V3-e ja stimulaatori. Eesti rahas läks kokku 4k, tollis pandi 1k veel otsa.
Tellisin sealt MS2 V3-e ja stimulaatori. Eesti rahas läks kokku 4k, tollis pandi 1k veel otsa.
Komplekteeritud MS1 V3.0 hind 4sil mootorile tuleb Eestis ~5000.- eek.
See siis vastavalt mootorile komplekteeritud, mitte standardconfis.
See siis vastavalt mootorile komplekteeritud, mitte standardconfis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
VEMS ju tegelt suht samas hinnaklassis komplekteeritud MS`iga. MS`ile tuleb vist WB jaoks kontroller jne juurde sebida, mis maksab selle vahe kinni. VEMS on nö kõigevalmis.
Maitse asi. Nagu Rootsi kolleegid on öelnud, et vahet pole, mis nime elektroonika kannab, sisuliselt on sama asi ja tänapäeval jõudluse taha midagi ei jää, nimi maksab, ühel rohkem, teisel vähem.
Maitse asi. Nagu Rootsi kolleegid on öelnud, et vahet pole, mis nime elektroonika kannab, sisuliselt on sama asi ja tänapäeval jõudluse taha midagi ei jää, nimi maksab, ühel rohkem, teisel vähem.
Mina leian, et Vems-i üks probleemidest on viletsam support kui MS-il.
Asi muidugi areneb edasi jõudsalt ja hakkab vaikselt looma.
Siiski on siiani kõige probleemivabamad olnud tundut nimedega asjad.
Kahjuks on ikkagi help-i ja supporti pealt näha, kas aju väljatöötajad on asja eest ka raha saanud või omast huvist asja arendanud.
Help-i ja supporti poolt ei saa Vems IMO ligilähedalegi Link-i ajudele.
Asi muidugi areneb edasi jõudsalt ja hakkab vaikselt looma.
Siiski on siiani kõige probleemivabamad olnud tundut nimedega asjad.
Kahjuks on ikkagi help-i ja supporti pealt näha, kas aju väljatöötajad on asja eest ka raha saanud või omast huvist asja arendanud.
Help-i ja supporti poolt ei saa Vems IMO ligilähedalegi Link-i ajudele.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siin tekib jälle küsimus, kes on sihtgrupp? Mul isiklikult on VEMS'i puhul kahel-kolmel korral vaja olnud tootjaga mingi probleemi pärast suhelda kolme aasta jooksul ja siis pole küll mingit muret täheldanud.
Tavakasutajal, kes laseb kellegil paigalduse teha, on ka suva, sest tema soovib, et auto toimiks ja üldiselt ostetakse ikkagi neid ajusid, mida Estis keegi paigaldada-häälestada suudab.
VEMS'i puuduseks algaja puhul on otsast lõpuni kõike sisaldava manuali puudumine. On olemas korralik paigaldusmanual, aga mitte konfigureerimismanual (see on poolik).
Samas toimivate lisade poolest oleks lisaks soovida vaid paari asja (DBW, stepper based boost control ja mõned veel). Nüüd aga on olemas firmware, millel olemas nt astmeline traction control(1.1.53). Tõsi, peab seda testima.
Tavakasutajal, kes laseb kellegil paigalduse teha, on ka suva, sest tema soovib, et auto toimiks ja üldiselt ostetakse ikkagi neid ajusid, mida Estis keegi paigaldada-häälestada suudab.
VEMS'i puuduseks algaja puhul on otsast lõpuni kõike sisaldava manuali puudumine. On olemas korralik paigaldusmanual, aga mitte konfigureerimismanual (see on poolik).
Samas toimivate lisade poolest oleks lisaks soovida vaid paari asja (DBW, stepper based boost control ja mõned veel). Nüüd aga on olemas firmware, millel olemas nt astmeline traction control(1.1.53). Tõsi, peab seda testima.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin ongi paljud inimesed sellised, kes ise tahaks aju näppimisega alustada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Kui MS-i vastu huvi võid privas kontakteeruda!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.