Drift-i teema ja sellega seosnev tehniline pool+D-autod!
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
D- teemast lisan ka ise yhe video ! Kurja! kust tyybid seda rahulikkust võtavad!
http://www.youtube.com/watch?v=pLRZp5sT3AA
http://www.youtube.com/watch?v=pLRZp5sT3AA
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
tuleb teha nii,et oleks 250´-300kw mootor, muu sõltub juba mis mootorit sa omaarust ehitama hakkad...
kuigi,minuarust 250kw mootoriga eriti ratast küll ringi ei saa saja pealt,kui vähegi lai rehv all on, lisaks eeldab see 3-ndat käiku....
üldiselt ma tahaks seda venda näha kes sul siin viljandis kalli autoga saja pealt külg ees sõitma hakkab rehvisuitsu saatel, teeääres suured kraavid- odavate autodega on see lihtne aga kallimatega tekib küll vastumeelsus :P
kuigi,minuarust 250kw mootoriga eriti ratast küll ringi ei saa saja pealt,kui vähegi lai rehv all on, lisaks eeldab see 3-ndat käiku....
üldiselt ma tahaks seda venda näha kes sul siin viljandis kalli autoga saja pealt külg ees sõitma hakkab rehvisuitsu saatel, teeääres suured kraavid- odavate autodega on see lihtne aga kallimatega tekib küll vastumeelsus :P
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Ratast ei peagi otse ringi saama soti pealt, wheelspin peab olema pidev ja kõik muu tuleb iseenesest
Juba veidi külge andes pikeneb wheelspin märgatavalt. Alla 200hp auto veab suitsuga tegelikult kogu käigu pikkuses kui natukenegi rooliga mängides kiiruse kasvu piirata ja pööret hoida. Olgugi et 50ne pealt teisega põhja lüüeski ei tee enam midagi

Juba veidi külge andes pikeneb wheelspin märgatavalt. Alla 200hp auto veab suitsuga tegelikult kogu käigu pikkuses kui natukenegi rooliga mängides kiiruse kasvu piirata ja pööret hoida. Olgugi et 50ne pealt teisega põhja lüüeski ei tee enam midagi
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Pole sõita millegagi
335 on vahepeal talla all aga kuna auto on juba ammu müüdud siis olgu munad millest tahes peab end tagasi hoidma. Loodan teiega millalgi siiski liituda kuna tänaval sõita enam ei kannata kui edaspidi bussiga tööle ei taha käia
Ringi ja enamvähem kaheksat oskan "juba" sõita ja mõnes kohas tuleb ka "S" välja aga rajale pidurdama veel ei tuleks, katsun oma kogemata spinnidest mujal lahti saada
Pinget pakuvad nii öised tänavad, külg ees kulgemine kui ka otse sõitmine aga raha paneb asjad paika ja ei lase kuskil suunas areneda.



DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Nii et kui ma selle 335-e andale ligi võtaxin siis tuleks hakata ylekannet täiustama?jeff01 kirjutas:Pole sõita millegagi335 on vahepeal talla all aga kuna auto on juba ammu müüdud siis olgu munad millest tahes peab end tagasi hoidma. Loodan teiega millalgi siiski liituda kuna tänaval sõita enam ei kannata kui edaspidi bussiga tööle ei taha käia
Ringi ja enamvähem kaheksat oskan "juba" sõita ja mõnes kohas tuleb ka "S" välja aga rajale pidurdama veel ei tuleks, katsun oma kogemata spinnidest mujal lahti saada
335el veel see häda, et ülekanne on rapla raja jaoks vale Teine käik on suitsu kätte saamiseks liiga aeglane ja kolmas liiga kiire ja kolmanda jaoks jõudu vähe.
Jah oleneb rajast aga isiklikult keeraks sellesse diffrisse mõne aeglasema E36-e diffri taldriku ja teo (Peaksid sinna sobima 1:1) Pole ju vaja driftiautole üle 250km/h lõppkiirust ja kolme käiguga 400m läbimist aga sellest autost räägime edaspidi privaatselt kui huvi on.
To Kristjan: su Ahvenisto videos nähtav kurv on super, nurk, kiirus, suits ....KÕIK Kui küsida tohib siis mitu korda toda kohta enne läbinud olid?
Kuidas sobib TORSEN differ driftiks? millegipärast viskab "mu" auto liiga nõmedalt tagasi aga ei oska selle põhjust leida. Kui lased miski nurga ära ja siis omal soovil või kogemata tagasi viskab siis on 100% kindel, et tagasi viskab poole rohkem ja kui enne oli ilus nurk siis viskab spinni, kui enne oli nurka liiga vähe siis säilib kontroll but there is no fun. Olen rooli taga kõike proovinud (gaas maha, piduriga rataste inerts maha, hästi vara vastu keerata jne aga ikka kahtlane....) Kas on põhjuseks lääpas rattad? valed amordid? pehme stabikas? pehmed puksid? torsen differ?
To Kristjan: su Ahvenisto videos nähtav kurv on super, nurk, kiirus, suits ....KÕIK Kui küsida tohib siis mitu korda toda kohta enne läbinud olid?
Kuidas sobib TORSEN differ driftiks? millegipärast viskab "mu" auto liiga nõmedalt tagasi aga ei oska selle põhjust leida. Kui lased miski nurga ära ja siis omal soovil või kogemata tagasi viskab siis on 100% kindel, et tagasi viskab poole rohkem ja kui enne oli ilus nurk siis viskab spinni, kui enne oli nurka liiga vähe siis säilib kontroll but there is no fun. Olen rooli taga kõike proovinud (gaas maha, piduriga rataste inerts maha, hästi vara vastu keerata jne aga ikka kahtlane....) Kas on põhjuseks lääpas rattad? valed amordid? pehme stabikas? pehmed puksid? torsen differ?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Soomes... 2-3 korda enne.
torsen difriga ei ole kogemust.. kyll aga võib Eduard seletada mix kempi differ suuremal kiirusel ei sobi.
usun, et pead harjutama ja kui oled kitsad rehvid tatiks lasknud, siis kipubki nii olema. kui rehvid aga normaalsed siis peaks täpselt niipalju taguots libisemisse minema kui gaasi ja rooliga käsid.
torsen difriga ei ole kogemust.. kyll aga võib Eduard seletada mix kempi differ suuremal kiirusel ei sobi.
usun, et pead harjutama ja kui oled kitsad rehvid tatiks lasknud, siis kipubki nii olema. kui rehvid aga normaalsed siis peaks täpselt niipalju taguots libisemisse minema kui gaasi ja rooliga käsid.