
Unustasin mainida et tegu atm-kastiga
Loe "Lugejate autode" alt mõned teemad läbi, saad asjast mingist aimu. Samas soovitaks lugeda ka "Maximum Boost"-i. see peaks siis foorumis ka lingina olema kuskil.Siimu kirjutas:Auto 1990a. Senator B mootor 115kW küsimus... kus mis ja kuidas? Kuna tuleb teha mootori vahetus siis tuli sihuke edev mõte et võiks... aga sellel osas olen võhik nii et loodan a"la puust ja punaseks
Eelarve on täiesti lahtine...R6 ja 12 klappi jah st turbodega olen kokku puutunud.. aga kysimus seisneb selles et kas senatoril on antud asi mingi väga x kuna senatori turbotamisest/ või turboga senatorist pole eestis midagi kuulnud!!cthen kirjutas:Loe "Lugejate autode" alt mõned teemad läbi, saad asjast mingist aimu. Samas soovitaks lugeda ka "Maximum Boost"-i. see peaks siis foorumis ka lingina olema kuskil.Siimu kirjutas:Auto 1990a. Senator B mootor 115kW küsimus... kus mis ja kuidas? Kuna tuleb teha mootori vahetus siis tuli sihuke edev mõte et võiks... aga sellel osas olen võhik nii et loodan a"la puust ja punaseks
Aga mis oled arvestanud selle asja eelarveks?
See 115kw on 3.0 r6 12 klapiga?
Sellel vist pole pritset? 130kw varjanti vist pritsega kui ma mööda ei pane?Siimu kirjutas:Eelarve on täiesti lahtine...R6 ja 12 klappi jah st turbodega olen kokku puutunud.. aga kysimus seisneb selles et kas senatoril on antud asi mingi väga x kuna senatori turbotamisest/ või turboga senatorist pole eestis midagi kuulnud!!cthen kirjutas:Loe "Lugejate autode" alt mõned teemad läbi, saad asjast mingist aimu. Samas soovitaks lugeda ka "Maximum Boost"-i. see peaks siis foorumis ka lingina olema kuskil.Siimu kirjutas:Auto 1990a. Senator B mootor 115kW küsimus... kus mis ja kuidas? Kuna tuleb teha mootori vahetus siis tuli sihuke edev mõte et võiks... aga sellel osas olen võhik nii et loodan a"la puust ja punaseks
Aga mis oled arvestanud selle asja eelarveks?
See 115kw on 3.0 r6 12 klapiga?
Pritsungcthen kirjutas:Sellel vist pole pritset? 130kw varjanti vist pritsega kui ma mööda ei pane?Siimu kirjutas:Eelarve on täiesti lahtine...R6 ja 12 klappi jah st turbodega olen kokku puutunud.. aga kysimus seisneb selles et kas senatoril on antud asi mingi väga x kuna senatori turbotamisest/ või turboga senatorist pole eestis midagi kuulnud!!cthen kirjutas: Loe "Lugejate autode" alt mõned teemad läbi, saad asjast mingist aimu. Samas soovitaks lugeda ka "Maximum Boost"-i. see peaks siis foorumis ka lingina olema kuskil.
Aga mis oled arvestanud selle asja eelarveks?
See 115kw on 3.0 r6 12 klapiga?
Muidu kiire otsinuga leidsin, et sellel mootoril peaks olema surveaste 9.2:1
8.6:1 on väga hea surveaste turbotamiseks. Sisu võid alustuseks rahule jätta.Siimu kirjutas:Pritsungcthen kirjutas:Sellel vist pole pritset? 130kw varjanti vist pritsega kui ma mööda ei pane?Siimu kirjutas: Eelarve on täiesti lahtine...R6 ja 12 klappi jah st turbodega olen kokku puutunud.. aga kysimus seisneb selles et kas senatoril on antud asi mingi väga x kuna senatori turbotamisest/ või turboga senatorist pole eestis midagi kuulnud!!
Muidu kiire otsinuga leidsin, et sellel mootoril peaks olema surveaste 9.2:1
ja surve..C30LE (ehk 115kW) ja C30NE (ehk 130kW) mootoritel on ikka lisaks välistele vidinatele ka sisemised erinevused. Seda näitavad ka need tähed L ja N mootori tähistes. 115kW on surveaste 8,6 - 130kW on aga 9,2. Kui mitte mootoriplokis (sest silindrite läbimõõdud ja kolvikäigud on neil samad), siis plokikaaned on ehk erinevad.
St peale läheb 130kW plokk ja kaan pritsung sisse/väljalase 115 oma (ps see ple veel 100% ainuke kindl asi et mootor jääb 115kW)
See on täiesti ebaoluline, et Eesti ühte turbo Senatorit pole. Turbotamise põhimõtted jäävad ju ikka samaks.Siimu kirjutas:Eelarve on täiesti lahtine...R6 ja 12 klappi jah st turbodega olen kokku puutunud.. aga kysimus seisneb selles et kas senatoril on antud asi mingi väga x kuna senatori turbotamisest/ või turboga senatorist pole eestis midagi kuulnud!!cthen kirjutas:Loe "Lugejate autode" alt mõned teemad läbi, saad asjast mingist aimu. Samas soovitaks lugeda ka "Maximum Boost"-i. see peaks siis foorumis ka lingina olema kuskil.Siimu kirjutas:Auto 1990a. Senator B mootor 115kW küsimus... kus mis ja kuidas? Kuna tuleb teha mootori vahetus siis tuli sihuke edev mõte et võiks... aga sellel osas olen võhik nii et loodan a"la puust ja punaseks
Aga mis oled arvestanud selle asja eelarveks?
See 115kw on 3.0 r6 12 klapiga?
Ragnar kirjutas:See on täiesti ebaoluline, et Eesti ühte turbo Senatorit pole. Turbotamise põhimõtted jäävad ju ikka samaks.Siimu kirjutas:Eelarve on täiesti lahtine...R6 ja 12 klappi jah st turbodega olen kokku puutunud.. aga kysimus seisneb selles et kas senatoril on antud asi mingi väga x kuna senatori turbotamisest/ või turboga senatorist pole eestis midagi kuulnud!!cthen kirjutas: Loe "Lugejate autode" alt mõned teemad läbi, saad asjast mingist aimu. Samas soovitaks lugeda ka "Maximum Boost"-i. see peaks siis foorumis ka lingina olema kuskil.
Aga mis oled arvestanud selle asja eelarveks?
See 115kw on 3.0 r6 12 klapiga?
Vot seda ma mõtlesingi.cthen kirjutas:Turbo suurus oleneb ka millist jõudu soovid saavutada.
Vaja läheb sul.
Turbo
Turbokollektor
Downpipe
Suuremad pihustid (regullitav kütuseregulaator)
Õlitus torud turbole
Intercooler
Torud/ silikond jupid laadetoru jaoks
Wideband lambda segu jälgimiseks
Progetav aju
Erinevad kellad mootori jälgmiseks. (Boost, veetemp, õlirõhk jne.)
Võimalik, et unustasin midagi.
Siimu kirjutas:Vot seda ma mõtlesingi.cthen kirjutas:Turbo suurus oleneb ka millist jõudu soovid saavutada.
Vaja läheb sul.
Turbo
Turbokollektor
Downpipe
Suuremad pihustid (regullitav kütuseregulaator)
Õlitus torud turbole
Intercooler
Torud/ silikond jupid laadetoru jaoks
Wideband lambda segu jälgimiseks
Progetav aju
Erinevad kellad mootori jälgmiseks. (Boost, veetemp, õlirõhk jne.)
Võimalik, et unustasin midagi.
Järgmine loll küsimus... aju?? pihustid?? st originaal osad=? või special =? üritan siin foorumit lugeda aga aina segasemask läheb