M:Estfield(Raam)-Lukku

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

M:Estfield(Raam)-Lukku

Postitus Postitas TevoDekk »

Müün pooleli olevat projekti.Raam ostetud Teppanilt.Raam on krunditud.Raami number on 089 0306.Pole paigaldatud mootoripatju, kasti kinnitusi ega muid kronsteine välja arvatud esimesed õõtshoova kinnitused ja taga silla kinnitused.Puudu on ka veel plekid mis katavad juhi ja kaassõitja selja tagust.Need peab sinna keevitama.Raamil pole kaasas pabereid kuid arvele saamiseks on valteriga kokkuleppe kes iganes seda raami omab.Dokumendid küsida temalt pole ka probleem.On eemaldatud üks raami toru(karpraud) mida on lubatud liigutada,nihutada,keevitada.See sai eelmisel omanikul ära võetud kuna R6 mootor ei mahtunud ära.


http://album.ee/album/289712/50086210


Müügiga on kiire ja hind pole tingitav.Arvestades majanduslikku olukorda on hind selllise asja kohta täiesti vastuvõetav.(Vabandan lingi pärast, kuid ei oska pilte otse topicusse laadida).

13 000.-


+372 58 123 511

Mait
Viimati muutis TevoDekk, 21.04.2009 20:22, muudetud 1 kord kokku.
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

:arrow:
R129
Postitusi: 19
Liitunud: 15.07.2008 16:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas R129 »

Millist väänet see raam kannatab? Ning kui suur mootor sinna ära mahub (kas V8 näiteks)?

Minu teadmised Estfieldiga lõpevad pakaku seal, et nimi algab E tähega.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

V8 mootoriga estfield on olemas aga minu teade se mootor end sellel raamil ei õigusta. (Kui ma ei eksi siis tuunitud LADA mootoriga estfield oli neljasajal meetril kiirem kui V 8 ) Kuna se raam ei pane sellise kombinatsiooniga jõudu maha siis vääne pole piiratud, niikuinii käib tühja kui V8 ninale tõstad.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

V8 Estfield oli malmist mootoriga. Laiema raamiga, jämedamate torudega. Mõttetu pill. Väänet liiga palju. Alumiiniumkere + tsiklimootor on midagi huvitavat. Nagu Wirx`il tulemas on.
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

Nii ta on, et rasket V8-t see raam ei talu kahjuks."Hästi pöördesse käiv" R4 oleks ilmselt optimaalne valik.
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

raadil seisab juba pikemat aega honda S2000 konega raam...sealt saaks huvitava tulemuse :)
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

up :arrow:
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

Lukustada palun.
Suletud