Mida teha?Kuidas tehakse?
Mida teha?Kuidas tehakse?
Nimelt siis keerasin endal vl kollet eile kinni ja tuli välja ,et osadel aukudel kuhu polt käib on vint maas ja üks polt läks auku pooleks:S??
mida nüüd ,edasi teha? kas uus kaas või puuritakse puhtakse see auk?
mida nende maha läinud vintidega teha?
mida nüüd ,edasi teha? kas uus kaas või puuritakse puhtakse see auk?
mida nende maha läinud vintidega teha?
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Keerme lõikajaid on igasuguseid erineva suurusega jms. Keermeid taastatakse ka väga erinevalt.
Alustame lihtsast, puurides auk üle ja keerates uus keere sisse.
Keere tuleb suurem, ehk pead uued poldid ka leidma.
Tsipa keerukam on juba see, et keevitad augud uuesti kinni, puurid üle keerad sama keerme mis enne oli.
Kolmas ja haruldane.
Müüakse keerme taastamiseks komplekte.
Seal sees on erinevad keermestamiseks vajalikud riistad ja ühed erilised vedrud. Võtame oletuseks, et enne olid 8mmised keermed.
Kuna need on rikutud ja vaja sama suuri tagasi, siis puuritakse ava 8.3mm puuriga läbi. See peaks olema ühekomplekti sisus olemas:
Peale puurimist keeratakse uus keere mis on 8,4mmi.
Sinna sisse keeratakse 0.4 vedru. Vedru keeratalse läbi spets tööriista.
Vedrust tekib uus keere mis on 8mmi.
See kolmas varjant on müügil ühe komplektina.
Lisaks ka ülitugev. Enam seda keeret maha ei keera, siis juba murdub polt. Seegi pole halb kui poldi puruks keerad, sest sealt seest saad näpuga välja ka keerata. Olen kasutanud tuttava sellist komplekti, omale meeldis väga. Kuid tema oli ostnud selle Soomest. Vihjas, et Eestis on ka kuskil neid müügil, aga mitte palju.
Alustame lihtsast, puurides auk üle ja keerates uus keere sisse.
Keere tuleb suurem, ehk pead uued poldid ka leidma.
Tsipa keerukam on juba see, et keevitad augud uuesti kinni, puurid üle keerad sama keerme mis enne oli.
Kolmas ja haruldane.
Müüakse keerme taastamiseks komplekte.
Seal sees on erinevad keermestamiseks vajalikud riistad ja ühed erilised vedrud. Võtame oletuseks, et enne olid 8mmised keermed.
Kuna need on rikutud ja vaja sama suuri tagasi, siis puuritakse ava 8.3mm puuriga läbi. See peaks olema ühekomplekti sisus olemas:
Peale puurimist keeratakse uus keere mis on 8,4mmi.
Sinna sisse keeratakse 0.4 vedru. Vedru keeratalse läbi spets tööriista.
Vedrust tekib uus keere mis on 8mmi.
See kolmas varjant on müügil ühe komplektina.
Lisaks ka ülitugev. Enam seda keeret maha ei keera, siis juba murdub polt. Seegi pole halb kui poldi puruks keerad, sest sealt seest saad näpuga välja ka keerata. Olen kasutanud tuttava sellist komplekti, omale meeldis väga. Kuid tema oli ostnud selle Soomest. Vihjas, et Eestis on ka kuskil neid müügil, aga mitte palju.
Bokser mootor...
No mina pole seda müügil näinud.mart154 kirjutas:Helicoil ei ole mingi ime ja haruldane asi.
Olen seda enamustes selfmeid alumiiniumitükkides üritanud kasutada. sest alu seest tihedal kinni-lahti-kinni keeramisel kipub keere udu tõmbama.
Aga ehk oskad, siis jagada täpsemat müügi kohta?
Helicoil on täitsa õige nimi sellele asjale.
Bokser mootor...