Milline on parim õhufilter?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Milline on parim õhufilter?

Postitus Postitas juss »

Ilmselt tegelikult polegi parimat filtrit, mis sobiks igalepoole ja iga kasutaja vajadustega!

Aga mis siis arvatakse erinevatest õhufiltritest: koonusfilter, papifilter, poroloonfilter jne.

Ennast just huvitaks poroloon filtrid, mida saab pesta/õlitada, kuna kipun pahatihti kruusal kihutama :evil:
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Mina pooldan määrimisvabasid koonus filtreid nagu Green ja AEM .
BEST ET11.051@207km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Enamus Green-e minuteada ju ikka õlitatavad, vähemalt vanakooli omad.

Nimistusse võib panna veel ka Apexi Power Intake, millel peaks juttude järgi väga head filtreerimisomadused olema.
Ise ka Apexi-t kasutanud ja ~350hp juures veel hätta pole jäänud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Mihkel kirjutas:Enamus Green-e minuteada ju ikka õlitatavad, vähemalt vanakooli omad.

Nimistusse võib panna veel ka Apexi Power Intake, millel peaks juttude järgi väga head filtreerimisomadused olema.
Ise ka Apexi-t kasutanud ja ~350hp juures veel hätta pole jäänud.
Vanad küll aga olen ise juba mitu aastat kasutanud kuiva Green filtrit.
BEST ET11.051@207km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vaadates Green-i UK kodukat ei leia ma kuskilt otseselt juttu õlivabast filtrist.
Kõik paistavad ikka õlitatavad olema, kuna puhastus/õlituskomplekti pakutakse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/ väike filtrite test: Blitz, HKS, Apexi ja K&N
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Keegi oskaks kohe taolist filtrit ka soovitada?
http://www.eastcoastsupercharging.com/P ... 0Pics.html

Muu ära ei mahu. Saan aru,et MAF i tõttu peaksin eelistama kindlasti kuiva õhufiltrit. KN-i valikust leidsin küll taolise filtri juba,aga õlitatav...
Oleks hea,kui kitsam osa oleks nii alla 14 cm vahemikus,siis mahuks IC ees olevasse vahesse otsapidi...

see tundub liiga suur http://www.aempower.com/ViewProduct.aspx?ProductID=1250
Viimati muutis Maik, 03.02.2009 13:18, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui sul on kuumtraat MAF, siis on jah kindlasti kuiva filtrit tarvis, flap-iga MAF-il, nagu osadel vanakooli autodel, võib ka õlitatav olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

Mihkel kirjutas:Kui sul on kuumtraat MAF, siis on jah kindlasti kuiva filtrit tarvis, flap-iga MAF-il, nagu osadel vanakooli autodel, võib ka õlitatav olla.
Kuidas seda teada saada milline on?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sellel teeb üldiselt juba väljast vahet, klapiga on kobakamad.
Vaatad õhukulumõõtja otsast sisse, kui on klapp, siis see on ka näha.
Üldiselt enamustel uuematel autodel on kuumtraat õhukulumõõtjad.
Toru sees on kas nähtavalt traadid või siis on plastikkate keset toru toodud ühest kohast.
Noh nagu summutisse vaataksid sisse ja lambdaanduri ots paistaks, midagi sarnast.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Krt ma neid kuivi küll ei usalda!
Kuid jah kui autoga ainult asfaldil sõita, siis veel aga, krt kui ikka tolmusees mõllata, siis korralikul kuival peaks vist suht suur pind olema, et suudaks mootori varustada piisava õhukogusega. Kuna siis peab ta ju ikka tihe olema, et võtaks peenikese kruusatolmu kinni!

Krt tuleb vist ise hakkata filtrit kokku liimima!
porolooni ju pakutakse 1, 2, 3 kihilisi!
Mina arvan, et meie tolmu olukorra korra, tuleks vaadata ikka mis filtreid kasutatakse rallis ja mis filtrid on krossikatel peal, mis möllavad tolmusees!



Aga kas siis kuumtraat MAF-l lähevad traadid õlitatava filtriga õliseks?
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

juss kirjutas:
Aga kas siis kuumtraat MAF-l lähevad traadid õlitatava filtriga õliseks?
Kuumtraat ja kuumkile MAF'id lähevad jah nässu õlitatava filtriga.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mul on kogemus APEX´i õlivabaga ja AEM 5" elemendi, 4" auguga filtritega.
Apex´i filtreerimisvõime oli pisut pettumus, kompressori labad olid tolmused, nagu ka muu sisselase.
AEM´ga pole sellist asja täheldanud, nii ja selline pisike AEM piisas ilma probleemita üle pooletuhende hobujõu jaoks, huvi pärast sai isegi mõõdetud, et filter tõepoolest ei takistaks.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis sa arvad, et kruusa tolm on erinev asfalti tolmust?
Tolm on tolm ju, loeb tolmuosakese suurus mitte päritolu. :-D
Testis on ju näha selgelt, palju milline filter filtreeris.
Filtri filtreerimiskvaliteeti/tihedust näidatakse mikronites.
Õlitataval filtril on ilmselt vähem mikroneid ja tiheduse suurendamiseks kasutatakse õli.
Kuival filtril on lihtsalt filterelement veidi tihedam.

Sama hästi võib öelda, et kütusefilter filtreerib bensiini paremini kui vett.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui siin väidetakse, et Apex-i filtreerib halvemini, siis mida need HKS-id, Blitz-id ja muud üldse teevad lingitud testi vaadates.

Mina ei ole Apex-iga probleeme täheldanud. Kindel et kuskilt ühenduskoha vahelt tolmu sisse ei pääsenud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta