Antud juhul ei ole küll tegu hõõrdeprobleemidega vaid ikka selgelt materjali nõrkusega, hambad liiga väiksed.
3 korda on kast lennanud tutika õliga, 1x Liqui Moly kallis õli ja 2x Shell-i õli mida esindus antud kasti pakub.
Tänase päeva tegi rõõmsaks vähemalt see, et vana rekord sai löödud ja magusalt.
Nüüd veel vaja lehtnarred soetada ja saab ka selle aja ületatud, see on järgmine eesmärk.
Praeguseks parimaks ajaks, siis sellest hetkest kui sõitev auto garaazi sõidab ja lõpetades hetkega kui käigukast kanali põrandat puudutab, on 1 tund ja 5 minutit, ausalt ja ilma chiitimiseta.
Kuna aega oli lausa ootamatult laialt peale kasti alt võtmist käes, siis võtsin asja kohe pulkadeks ka.
Õnneks on lennanud ainult kolmas käik ja teised käigud on sellest jamast puutumata jäänud.
Peavõlli 3. käigu hammakal on ikka täiesti puhas vuuk, mitte ühte hambarootsu ka püsti pole, nagu treipingist tulnud.
Väike galerii:
