Eri tüüpi küünaldel ei saa sädevahemiku suurust üks ühele võrrelda, kuna ka keskelektroodi läbimõõt mõjutab sädeme tekkimiseks vajaliku pinge suurust. Teraviku otsast lööb kergemini üle. Seepärast on 0,4mm jämeduse iriidiumotsaga küünalde sädevahe suht suur- vajalik pinge jääb samaks, aga saame pikema sädeme.
Konkreetselt Denso Iridium Tough küünalde kohta tean niipalju, et endal peal ja siiani nagu uued- üks pind neil iriidium, teine plaatina. Praktiliselt kulumatud. Tavaliste iriidiumitega võrreldes hulka soodsam ost, kuna viimastel kulub väliselektrood suht ruttu ära (ka omast kogemusest räägin)
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Enda autol peal Denso Iridium SVK20R-Z8
Töötavad ilusti juba viimased 2 aastat. JDM mudelile peaks kataloogi järgi ka vist sama koodiga asi sobima, peab järgi vaatama, et kindel olla.
Mihkel kirjutas:Enda autol peal Denso Iridium SVK20R-Z8
Töötavad ilusti juba viimased 2 aastat. JDM mudelile peaks kataloogi järgi ka vist sama koodiga asi sobima, peab järgi vaatama, et kindel olla.
Denso kataloog annab järgmiselt minu autole:
2.0(1 - GC/GF(C)) i 16v STi version 3,4 (WRX).
tavaküünal - PK20PR-P8
iridium tough - VK20Y
Elektrooniline andmebaas paneb sinu küünla Mihkel(SVK20R-Z8 - mis on Iridium Longlife) ja VK20Y omavahel asendatavaks. Tunnistan, et olen sinu auto teemast selle küünlakoodi juba varasemalt varastanud ja neid võrrelnud.
Neid oli Eestis kohapeal saada ka kunagi ES-Racingus. Keiseis ka äkki kohapeal olemas.
Vahepeal oli Subaruklubis mingi jutt, et ainult NGK ühe kindla koodiga küünlaga toimib mootor normaalselt aga
see on minu jaoks nüüd tõestatud linnalegend nagu Fordile ainult MotorCrafti küünla sobimine.
Mõlemad mootorid käivad minu valitud muude tootjate küünaldega väga perfektselt.
Ostsin just need küünlad, kuna Subarul ei ole küünalde vahetamine just meeldivate killast töö ja ei tahtnud seda väga tihti teha.