Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
No võid uurida aga ma kardan seda hinnaklassi juba, ilmselt tahab pool odavama RA hinda.
4WD kastile peab ju rohkem jõudu rakendama, et rattaid ringi saada, kui 2WD kastile, sest ikkagi 2 pidavat ratast juures.
4WD kastile peab ju rohkem jõudu rakendama, et rattaid ringi saada, kui 2WD kastile, sest ikkagi 2 pidavat ratast juures.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kast alt käes. Käega katsudes tunda, et veeretada autot saab aga peavõll on piltlikult öeldes lukus ka vaba käigu asendis.
Aega läks aint kuradi kaua millega ma rahul pole. 2h ja 27min siis nö. sõitvast autost kuni kast maha.
Oleks ~1h 30min hakkama saanud kodustes tingimustes aga juhipoolne kasti tift oli roostes ja kinni jäänud ning tund aega jebisime kahekest kasti tifti otsast maha.
Üks hoiab kasti, teine heebliga kangutab aga mootoripadjad nii pehmed, et mootor käis kaasa ja ruumi sittagi pole. Täpselt oli kolmas mees hetkeks puudu.
Lõpuks läbi häda saime liikuma kasti ja siis käis asi kähku.
Kokku peab asja vähemalt 1h kiiremini saama.
Homme saab ehk teada juba, mis kastil täpselt viga on aga ilmselt sama mis viga eelmine kord.
Aega läks aint kuradi kaua millega ma rahul pole. 2h ja 27min siis nö. sõitvast autost kuni kast maha.
Oleks ~1h 30min hakkama saanud kodustes tingimustes aga juhipoolne kasti tift oli roostes ja kinni jäänud ning tund aega jebisime kahekest kasti tifti otsast maha.
Üks hoiab kasti, teine heebliga kangutab aga mootoripadjad nii pehmed, et mootor käis kaasa ja ruumi sittagi pole. Täpselt oli kolmas mees hetkeks puudu.
Lõpuks läbi häda saime liikuma kasti ja siis käis asi kähku.
Kokku peab asja vähemalt 1h kiiremini saama.
Homme saab ehk teada juba, mis kastil täpselt viga on aga ilmselt sama mis viga eelmine kord.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Subarul peab se kast siis hästi eemaldatav olema, mida ma nelikveolise kohta ei tahaks uskuda sest 1,5h mida sa normaalseks pead on paras tagaveduse kasti eemaldamise aeg 
Tootja andmeil kast maha-peale kokku 5h aga esinduses teebki sellist tööd 1 mees

Tootja andmeil kast maha-peale kokku 5h aga esinduses teebki sellist tööd 1 mees
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
No esinduse vennad on nõrgad! 
Ei ma pean ikka ausat arvestust, alla panekul annan teada, palju stopperiga aega kulus.
Sõber ei olnud just vaimustuses, et aja peale asja teeme aga kuidagi tuleb elu huvitavaks muuta

Ei ma pean ikka ausat arvestust, alla panekul annan teada, palju stopperiga aega kulus.
Sõber ei olnud just vaimustuses, et aja peale asja teeme aga kuidagi tuleb elu huvitavaks muuta

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
"Nii ei saa rallit sõita"Mihkel kirjutas:Kast alt käes.
.....
Aega läks aint kuradi kaua millega ma rahul pole. 2h ja 27min siis nö. sõitvast autost kuni kast maha.
Oleks ~1h 30min hakkama saanud kodustes tingimustes
.....
Kokku peab asja vähemalt 1h kiiremini saama.
Ega midagi, tuleb veel harjutada, et ikka hommikuti enne tööleminekut saaks kasti vahetatud

Sa võtsid subarul kasti 1. korda maha? Hea aeg

Ma optimeerin nissanil turbo-vahetmise 3 nädala pealt 2 peale - kõige raskem koht oli sõpradele lõpuks "ei" öelda

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mul on see juba 3-mas kord kasti maha võtta.
Esimene kord tegin sidurivahetuse, siis sain 800km ja ~1kuu sõita ning läks kast. Nüüd läks jälle kast.
Aga ega ma ka papist poiss pole, summutile tegin spetsiaalselt kastivahetuseks V-band ühendused, et saaks kastivahetusele ette jääva osa kiirelt ära võtta.
Protsess ise suht lihtne:
* Summuti 2 v-bandi lahti lasta ja toru alt ära
* Diffri juures olev gardaani kate maha 6-e poldiga, gardaani 4 polti lahti, tugimuhvi 2 polti lahti, gardaan maha
* Kasti hoovastiku 1 mutter ja 1 polt lahti
* Esimeste pooltelgede tiftid välja koputada
* Cooler 1 poldi ja 2-e voolikuklambri ning IAT sensori pistikuga lahti ja cooler maha
* Kasti esimene tugi 2-e poldiga lahti võtta
* Siduri töösilinder 2-e poldiga lahti lasta
* Starter maha kahe poldiga, tagant klemm + 1 rõngasklemm
* Kasti pistikud lahti võtta
* Survelaagri hargi võll välja võtta
* Kasti poldid juhipoolt 2tk ja kaasreisija poolt 4tk lahti võtta
* Alt kasti tala lahti lasta 6-e poldiga ning käes ta ongi (poolteljed tulevad otsast, kui kasti veidi liigutada)

Ega vist enam lihtsamalt 4wd tehaseauto kasti maha ei saa.
Esimene kord tegin sidurivahetuse, siis sain 800km ja ~1kuu sõita ning läks kast. Nüüd läks jälle kast.
Aga ega ma ka papist poiss pole, summutile tegin spetsiaalselt kastivahetuseks V-band ühendused, et saaks kastivahetusele ette jääva osa kiirelt ära võtta.
Protsess ise suht lihtne:
* Summuti 2 v-bandi lahti lasta ja toru alt ära
* Diffri juures olev gardaani kate maha 6-e poldiga, gardaani 4 polti lahti, tugimuhvi 2 polti lahti, gardaan maha
* Kasti hoovastiku 1 mutter ja 1 polt lahti
* Esimeste pooltelgede tiftid välja koputada
* Cooler 1 poldi ja 2-e voolikuklambri ning IAT sensori pistikuga lahti ja cooler maha
* Kasti esimene tugi 2-e poldiga lahti võtta
* Siduri töösilinder 2-e poldiga lahti lasta
* Starter maha kahe poldiga, tagant klemm + 1 rõngasklemm
* Kasti pistikud lahti võtta
* Survelaagri hargi võll välja võtta
* Kasti poldid juhipoolt 2tk ja kaasreisija poolt 4tk lahti võtta
* Alt kasti tala lahti lasta 6-e poldiga ning käes ta ongi (poolteljed tulevad otsast, kui kasti veidi liigutada)

Ega vist enam lihtsamalt 4wd tehaseauto kasti maha ei saa.
Viimati muutis Mihkel, 23.11.2008 19:15, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jah see ununes kirjutada aga mitte teha, sest muidu kasti kätte ei saagi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jällegi siis on kõik totaalselt perses ja vaja uut kasti taaskord.
Ei pidavat ka RA kast mingi imeloom olema ja lagunevad needki.
Ei pidavat ka RA kast mingi imeloom olema ja lagunevad needki.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.